Oddaliśmy w ręce naszych klientów nową, bardzo istotną funkcjonalność. Dzięki API, o którym mowa, klienci mogą teraz połączyć system mailingowy INIS ze swoim systemem. To znaczące udogodnienie, bo dzięki niemu mogą wykonywać dokładnie te same czynności co dotychczas, ale bez potrzeby logowania się bezpośrednio do naszego systemu.
Obsługa Planera przez API, pozwala Wydawcy posiadającemu wiele baz mailingowych na realizowanie wysyłek, bez konieczności logowania się do systemu INIS. Integracja ta znacząco ułatwia zatem codzienną pracę z systemem. Co istotne, każde konto Planerowe w systemie INIS ma możliwość wygenerowania klucza do API. Po zalogowaniu do systemu wystarczy wejść do ustawień rozszerzonych swojego konta i wygenerować jednorazowo klucz API.
W razie konieczności istnieje także możliwość zresetowania klucza dostępu, co wpływa na bezpieczeństwo proponowanego rozwiązania.
Zachęcamy do przetestowania tego rozwiązania wszystkich naszych Wydawców, obsługujących z jednego konta Planera wiele baz. Pełna dokumentacja techniczna dostępna jest po zalogowaniu w systemie.
*API nie daje możliwości tworzenia ofert planerowych.
które moga Cię zainteresować
Wprowadziliśmy nowe udoskonalenia do systemu, tym razem przedstawiamy: Globalną wyszukiwarkę, Widok sprzedażowy i raporty CSV, Nowe powiadomienia: powód nieważności, zaakceptowana kreacja oraz Nowy zakres statystyk "Pełny zakres".
Mamy dla Was naprawdę świetną wiadomość. Zredefiniowaliśmy sposób wyświetlania i zarządzania fakturami w systemie INIS oraz dodaliśmy nowe powiadomienia w panelu wydawcy!
Statystyki zbiorcze są już dostępne w Waszych panelach! Na podstawie Waszych uwag przygotowaliśmy widok, mamy nadzieję, spełniający wszystkie oczekiwania. W statystykach zbiorczych znajdziecie...
Przeczytaj, co mówią o nas inni