Transparency & Consent Framework (TCF 2.0) to prestiżowy program certyfikacji dla zaufanych partnerów IAB Europe w zakresie ochrony danych osobowych. To rozwiązanie, które pozwala firmom i konsumentom uzyskać k...
Celem nadrzędnym w branży e-commerce jest skuteczna sprzedaż. Jak go osiągnąć? Z pozoru całkiem prosto, bo wystarczy pozyskać ruch użytkowników w witrynie, a następnie nakłonić ich do kupna. To tyle w teorii, bo praktyka potrafi być zaskakująca.
Jak co roku, tuż przed Świętami Bożego Narodzenia, na stronie IAB Polska ukazała się Mapa Podmiotów Internetowych na rok 2019/20. Od kilku lat, wśród tych podmiotów znaleźć możecie zarówno INIS, jak i pozostałe spółki i projekty...
Black Friday rozpala do czerwoności mediaplany i głowy marketerów w listopadzie. Klienci czekają na ten dzień z nadzieją na zakupy wymarzonych produktów w super cenach.
SARE ruszyło z XVI Ogólnopolskim Badaniem Poczty Elektronicznej! Badanie wykorzystania poczty to inicjatywa z kilkunastoletnią tradycją, które pozwala pogłębiać wiedzę o polskich Internautach – poznać ich preferencje i sposoby...
Raport E-mail Marketing 2019 już dostępny! Czy wiecie, że aż 3 na 4 Polaków dostaje codziennie do 20 maili promocyjnych, ale co drugi Polak dokonuje na ich podstawie zakupu. Aż 32% użytkowników poczty nigdy jednak nie otwiera...
Fundacja Rozwoju i Ochrony Komunikacji Elektronicznej FORCE właśnie opublikowała Raport z IV Badania Zjawiska Spamu w Polsce. Badanie miało na celu sprawdzenie świadomości odbiorców wiadomości e-mail w zakresie spamu oraz skali jego działania. Dow...
SARE właśnie opublikowało raport XV Badania wykorzystania poczty elektronicznej. Analizując odpowiedzi i podsumowując badanie, możemy zaprzeczyć plotkom, że email marketing czasy świetności ma już za sobą. Nadal zajmuje on pierwsze miejsce w komun...
Przeczytaj, co mówią o nas inni