BLOG

E-mail retargeting wciąż zyskuje na znaczeniu.

Celem nadrzędnym w branży e-commerce jest skuteczna sprzedaż. Jak go osiągnąć? Z pozoru całkiem prosto, bo wystarczy pozyskać ruch użytkowników w witrynie, a następnie nakłonić ich do kupna. To tyle w teorii, bo praktyka potrafi być zaskakująca.

Mapa Podmiotów Internetowych IAB 2019/20 już dostępna!

Jak co roku, tuż przed Świętami Bożego Narodzenia, na stronie IAB Polska ukazała się Mapa Podmiotów Internetowych na rok 2019/20. Od kilku lat, wśród tych podmiotów znaleźć możecie zarówno INIS, jak i pozostałe spółki i projekty...

Black Friday - jak przygotować do niego swój e-commerce? Pobierz darmowy ebook z praktycznymi poradami.

Black Friday rozpala do czerwoności mediaplany i głowy marketerów w listopadzie. Klienci czekają na ten dzień z nadzieją na zakupy wymarzonych produktów w super cenach.

Ruszyło badanie poczty elektronicznej SARE. To już XVI edycja!

SARE ruszyło z XVI Ogólnopolskim Badaniem Poczty Elektronicznej! Badanie wykorzystania poczty to inicjatywa z kilkunastoletnią tradycją, które pozwala pogłębiać wiedzę o polskich Internautach – poznać ich preferencje i sposoby...

E-mail Marketing w 2019r. Raport od Interaktywnie.com już dostępny!

Raport E-mail Marketing 2019 już dostępny! Czy wiecie, że aż 3 na 4 Polaków dostaje codziennie do 20 maili promocyjnych, ale co drugi Polak dokonuje na ich podstawie zakupu. Aż 32% użytkowników poczty nigdy jednak nie otwiera...

Raport z IV Badania Zjawiska Spamu w Polsce Fundacji FORCE

Fundacja Rozwoju i Ochrony Komunikacji Elektronicznej FORCE właśnie opublikowała Raport z IV Badania Zjawiska Spamu w Polsce. Badanie miało na celu sprawdzenie świadomości odbiorców wiadomości e-mail w zakresie spamu oraz skali jego działania. Dow...

Raport XV Badania wykorzystania poczty elektronicznej SARE!

SARE właśnie opublikowało raport XV Badania wykorzystania poczty elektronicznej. Analizując odpowiedzi i podsumowując badanie, możemy zaprzeczyć plotkom, że email marketing czasy świetności ma już za sobą. Nadal zajmuje on pierwsze miejsce w komun...

Jak mierzyć wyniki kampanii online i jak ją optymalizować?

Narzędzia marketingu online pozwalają dziś zmierzyć niemal wszystko. To ogromna przewaga internetu nad tradycyjnymi kanałami przekazu. Jako marketer, wiesz dokładnie jaką wartość miał koszyk zakupowy konkretnego klienta, do którego udało Ci się dotrz...

Opinie naszych klientów

Przeczytaj, co mówią o nas inni

BLOG
fb
ln
tw
yt
ig
eu