Reklama natywna

Reklama kontekstowa
w otoczeniu właściwej treści

Korzyści

płynące z reklamy natywnej

51% osób uważa,

że reklamy powinny być mniej inwazyjne*

Reklama natywna jest nienachalnym, dopasowanym do kontekstu strony formatem. Jest także odporna na oprogramowanie blokujące, dzięki czemu widoczność Twojej reklamy jest niezagrożona.

*IPG & Sharethrough

icon

Właściwe umiejscowienie

Zaprezentujesz swoje produkty i usługi w dobrym świetle, we właściwym, dopasowanym do ich charakterystyki kontekście

icon

Najwyższe viewability

Jak pokazują przeprowadzone testy, widoczność w reklamie natywnej jest wyższa nawet o 52% w porównaniu do innych formatów*
* wg badania IPG & Sharethrough

icon

Wyższa Efektywność

Zwiększysz nie tylko swoją sprzedaż, ROI, liczbę konwersji, ale wpłyniesz także pozytywnie na rozpoznawalność Twojej marki

Formaty

dzięki którym dotrzesz do Twoich grup docelowych

Reklama natywna
jest formatem responsywnym,

dlatego dostosowuje się automatycznie do wymiaru wymaganego przez stronę docelową i urządzenia, na którym jest wyświetlana. Dopasowuje się dynamicznie również do rodzaju widżetu, wyświetlanego na stronie wydawcy.

Elementami personalizowanymi są

  • Wygląd grafiki
  • Tytuł i opis reklamy
  • Nazwa reklamodawcy
formats

Technologia

zapewniająca efekt

Korzystamy ze światowych rozwiązań w zakresie reklamy natywnej. W zależności od potrzeb klienta i założonych celów rekomendujemy najodpowiedniejszą, lub łączymy ich funkcjonalności, dla maksymalnego efektu!

Automatyczne
raportowanie

oraz optymalizacja dzięki połączeniu z Google Analytics

Dzięki możliwości sprzężenia raportów Google Analytics z naszym panelem do zarządzania reklamą natywną, możemy wykorzystać dane o ruchu, jego źródle pochodzenia i aktywności podczas odwiedzin na stronie, jako dodatkowy bodziec dla procesu optymalizacji wydajności ruchu pochodzącego z reklam.

Brand Safety

Jak dbamy o reputację i efekty Twoich reklam

POLITYKA REKLAMOWA

Tworzymy whitelisty zaufanych witryn, oraz wydawców, by dostarczyć wyłącznie jakościowy ruch na Twoją stronę docelową.

KONTEKST

Po uruchomieniu kampanii weryfikujemy kontekst, w jakim pojawiają się Twoje reklamy by uniknąć umiejscowienia ich w niepożądanym otoczeniu.

AD FRAUD

Badamy i weryfikujemy jakość oraz źródła ruchu dostarczonego przez wydawców, by wyeliminować nieuczciwe praktyki.

BLOKOWANIE

Reklama natywna odporna jest na oprogramowanie blokujące, dzięki czemu widoczność Twojej reklamy jest niezagrożona.

POMIAR

Mierzymy efekty i optymalizujemy kampanie w czasie rzeczywistym, by zmaksymalizować jej liczbę wyświetleń, oraz osiągnięty ROI.

Case Study

Poznaj namiastkę naszych realizacji

Nativeo

Do prowadzenia kampanii w obszarze reklamy natywnej

wykorzystujemy szereg dostępnych platform, o światowym zasięgu. Wśród nich znajduje się również zarządzana bezpośrednio przez nas platforma Nativeo.pl

Dowiedz się więcej
BLOG
fb
ln
tw
yt
ig
eu