Black Friday rozpala do czerwoności mediaplany i głowy marketerów w listopadzie. Klienci czekają na ten dzień z nadzieją na zakupy wymarzonych produktów w super cenach. Właściciele e-commerców z nadzieją na pobicie sprzedażowych rekordów.
A administratorzy serwisów, przynajmniej ci, którzy się nie przygotowali na ten gorący czas, zapewne czekają w niepewności czy serwery udźwigną napór klientów...
Co zrobić, żeby do maksimum wykorzystać potencjał najlepszego sprzedażowego weekendu w roku?
W tym celu prezentujemy Wam przygotowany przez nasz zespół ebook, dzięki któremu każdy marketer i e-commere manager może sprawdzić, czy właściwie przygotował się do Black Friday.
Z e-booka dowiesz się m.in.:
które moga Cię zainteresować
Skokowy wzrost sprzedaży e-commerce od 2020 r. to dobra wiadomość dla rynku. Wiąże się jednak ze wzrostem liczby sklepów internetowych i większą konkurencją. O czym powinni pamiętać sprzedawcy przy promocji sklepów internetowych?
Zespół INIS ma za sobą 3 owocne dni spędzone w Warszawskim Multikinie Złote Tarasy, gdzie w dniach 7-9 czerwca odbywała się (już piętnasta) odsłona jednej z najbardziej inspirujących i wskazujących nadchodzące trendy konferencji marketingowych, czyli...
INIS we współpracy z Digiseg na zlecenie producenta z branży RTV, posiadającego także serię sprzętu gamingowego zrealizował kampanię, której celem było zwiększenie Viewability oraz podniesienie wskaźnika CTR kampanii prowadzonych w tym segmencie.
Przeczytaj, co mówią o nas inni