Black Friday rozpala do czerwoności mediaplany i głowy marketerów w listopadzie. Klienci czekają na ten dzień z nadzieją na zakupy wymarzonych produktów w super cenach. Właściciele e-commerców z nadzieją na pobicie sprzedażowych rekordów.
A administratorzy serwisów, przynajmniej ci, którzy się nie przygotowali na ten gorący czas, zapewne czekają w niepewności czy serwery udźwigną napór klientów...
Co zrobić, żeby do maksimum wykorzystać potencjał najlepszego sprzedażowego weekendu w roku?
W tym celu prezentujemy Wam przygotowany przez nasz zespół ebook, dzięki któremu każdy marketer i e-commere manager może sprawdzić, czy właściwie przygotował się do Black Friday.
Z e-booka dowiesz się m.in.:
które moga Cię zainteresować
UX ma wpływ na wszystko, co twoja firma robi online, także na skuteczność twoich działań digital marketing. Od doboru właściwej grupy docelowej, aż po nawigację na twojej stronie lub landing page – pozytywne doświadczenia klientów są podstawą lead ge...
Lejek sprzedażowy w e-commerce to złożony proces, wymagający dokładnego zrozumienia i zarządzania na każdym etapie, by skutecznie przekształcać zainteresowanie w rzeczywiste transakcje. Efektywna komunikacja odgrywa tutaj decydującą rolę, pozwalając ...
Czy wiesz, że konsekwencje wprowadzenia RODO dotyczą również Twojej strony internetowej? Implemetacja protokołu Consent Mode v2 może pomóc Ci w zapewnieniu zgodności z przepisami oraz optymalizacji konwersji na Twojej witrynie. W tym artykule dowiesz...
Przeczytaj, co mówią o nas inni