BLOG

Ruszyło badanie poczty elektronicznej SARE. To już XVI edycja!

Ruszyło badanie poczty elektronicznej SARE. To już XVI edycja!

SARE ruszyło z XVI Ogólnopolskim Badaniem Poczty Elektronicznej! Badanie wykorzystania poczty to inicjatywa z kilkunastoletnią tradycją, które pozwala pogłębiać wiedzę o polskich Internautach – poznać ich preferencje i sposoby wykorzystania kanału e-mail. Uzyskane odpowiedzi pomogą w jeszcze skuteczniejszym wykorzystaniu newsletterów w media planach i strategiach reklamowych i komunikacyjnych, a firmie SARE najlepiej dostosować system do potrzeb klientów.

Informacje płynące z autentycznych doświadczeń użytkowników, pozwalają nam stworzyć kompendium wiedzy na temat: skuteczniejszego wykorzystania newsletterów w kampaniach reklamowych, znaczenia kanału e-mail w kontekście rozwoju social media, video i mobile, rozwoju komunikacji elektronicznej i marketing automation, wymagań, jakie stawia współczesny użytkownik Internetu.
Wyniki badania przeprowadzonego przy współpracy z BioStat® Centrum Badawczo-Rozwojowe odpowiadają na pytania:

  • Dlaczego użytkownicy subskrybują newslettery?
  • Jak automatyzacja marketingu wpływa na skuteczność kampanii?
  • Co respondenci sądzą o komunikacji omnichannel?

Raport, który zostanie opublikowany po badaniu, komentowany będzie przez takich ekspertów jak Artur Jabłoński, Piotr Bucki czy Artur Maciorowski. Z raportu sporządzonego na podstawie przeprowadzonych badań będzie można dowiedzieć się na przykład:

  • Jak wykorzystać narzędzie newslettera, aby stworzyć skuteczną kampanię?
  • Co wpływa na rozwój komunikacji elektronicznej?
  • Jakie są oczekiwania współczesnego internauty wobec email marketingu?

Jak co roku, badanie przeprowadzane jest za pomocą modułu ankiet systemu SARE, który umożliwia prowadzenie samodzielnych projektów badawczych oraz za pomocą panelu BioStat® Centrum Badawczo-Rozwojowe. Ankieta będzie dostępna dla użytkowników do 30 listopada 2019 r. Badanie zostało podzielone na dwie części. Pierwsza skierowana jest do wszystkich użytkowników poczty elektronicznej, natomiast druga część rozbudowana o pytania branżowe, skierowana jest do marketerów, którzy na co dzień wykorzystują narzędzia marketingowe i prowadzą kampanię digitalowe.

Wypełnij ankietę i zdobądź nagrody!

Wystarczy kilka minut, żeby wziąć udział w XVI edycji Badania. Aby wypełnić ankietę, należy wejść na www.sare.pl/ankieta lub zostać panelistą systemu należącego do BioStat® Centrum Badawczo-Rozwojowego. Dla osób, które wypełnią ankietę przygotowaliśmy nagrody – vouchery do sieci sklepów Empik.Patronami tegorocznego badania są:


BioStat® Centrum Badawczo-Rozwojowe, Online Marketing Polska, IAB Polska, Izba Gospodarki Elektronicznej, Brief.pl, Koncept, Marketer+, Mam Startup, Nowy Marketing, Tygrysy Biznesu, Fundacja Force, Szef Sprzedaży, INIS, Salelifter.

Zachęcamy do dalszej publikacji informacji i wypełnienia ankiety.

 

Pozostałe wpisy

które moga Cię zainteresować

Jak skutecznie promować sklep e-commerce?

Skokowy wzrost sprzedaży e-commerce od 2020 r. to dobra wiadomość dla rynku. Wiąże się jednak ze wzrostem liczby sklepów internetowych i większą konkurencją. O czym powinni pamiętać sprzedawcy przy promocji sklepów internetowych?

Forum IAB 2022 - podsumowanie

Zespół INIS ma za sobą 3 owocne dni spędzone w Warszawskim Multikinie Złote Tarasy, gdzie w dniach 7-9 czerwca odbywała się (już piętnasta) odsłona jednej z najbardziej inspirujących i wskazujących nadchodzące trendy konferencji marketingowych, czyli...

Kampania wizerunkowa dla klienta z branży gaming we współpracy z Digiseg

INIS we współpracy z Digiseg na zlecenie producenta z branży RTV, posiadającego także serię sprzętu gamingowego zrealizował kampanię, której celem było zwiększenie Viewability oraz podniesienie wskaźnika CTR kampanii prowadzonych w tym segmencie.

Opinie naszych klientów

Przeczytaj, co mówią o nas inni

BLOG
fb
ln
tw
yt
ig