INIS powstał w 2010 roku. Od samego początku wywoływaliśmy emocje, udostępniając darmowe narzędzia do email marketingu dla naszych wydawców. Nasze usługi obejmowały system, technologię targetowania i wysyłek emailingów do baz zewnętrznych, skupionych w pierwszej w Polsce Emailingowej Sieci Reklamowej INIS. Nie dziwi więc, że przez ostatnie 10 lat naszym symbolem była koperta, stanowiąca integralną część naszego logotypu. Z biegiem czasu zdobywając coraz większe doświadczenie, obserwując rynek i słuchając naszych partnerów, znacząco poszerzyliśmy zakres swoich działań, wprowadzając do oferty kolejne kanały komunikacji i nowatorskie rozwiązania technologiczne.
Kopertę w naszym logo zamieniliśmy na okrąg. Symbol ten, ma dla nas kilka istotnych znaczeń. INIS z 2020 roku jest całkowicie różny od tego z roku 2010. Zmiany przebiegały długofalowo i wiązały się bezpośrednio z rozszerzaniem zakresu świadczonych przez nas usług. Dzisiejszy INIS daje swoim klientom możliwość prowadzenia kompleksowych działań w mediach digitalowych. Stale realizujemy strategię obecności w internecie kilkuset marek, zarówno tych współpracujących z wiodącymi agencjami interaktywnymi i domami mediowymi, jak i naszymi bezpośrednimi klientami, którzy obdarzyli nas zaufaniem i powierzając nam swoją sprzedaż od kilku lat, dają najlepszą rekomendację naszej skuteczności.
Rebranding podyktowany został kilkoma względami, ale najważniejszym z nich była rosnąca w nas świadomość konieczności dopasowania wizerunku marki na zewnątrz, do zmian, jakie zachodziły w spółce już od dawna. INIS 10 lat po swoim powstaniu, to także dostawca kompleksowych rozwiązań mediowych dla e-commerce. Codziennie realizujemy dziesiątki kampanii sprzedażowych, skutecznie łącząc dostępne nam możliwości i wykorzystując w tym celu całą dostępną nam technologię, na której rozwój od początku działalności kładziemy wyjątkowy nacisk. Okrąg w logo symbolizuje przede wszystkim pełnię i kompleksowość usług, oferowanych naszym klientom. Od email marketingu, który jest w naszym DNA, do omni ecommerce, który wciąż rozwijamy.
Jedno od 10 lat nie uległo zmianie. Chcemy, by nasi klienci zawsze czuli się otoczeni opieką doświadczonych i kompetentnych specjalistów, i jest to kolejne ze znaczeń okręgu, który zagościł w naszej nowej identyfikacji wizualnej.
Chcąc jednocześnie zachować elementy wizerunku silnie utożsamiane z INIS jaki dotychczas znali nasi klienci, postanowiliśmy zachować spójność w obszarze kolorystyki, która uległa wyłącznie nieznacznej modyfikacji. Odświeżyliśmy zatem paletę barw, którą będziemy się od tej pory posługiwać, jednocześnie rozbudowując ją o kilka dodatkowych kolorów, które symbolizują różnorodność oferowanych przez nas usług.
Zmiany wynikające z potrzeb komunikacji większego zakresu oferowanych przez nas usług zbiegły się z całościowym rebrandingiem Grupy Kapitałowej, do której należymy. Digitree Group SA, (dawniej Grupa Kapitałowa SARE SA) również przeszła metamorfozę i zgodnie ze znaczeniem jej nowej nazwy, stanowi obecnie swoisty ekosystem reklamowy, dostarczający pełen zakres usług dla przedsiębiorstw, działających w internecie.
Grupa, na której kompetencje składają się doświadczenie i unikatowe specjalizacje poszczególnych jej spółek, zapewnia zatem swoim partnerom pełną ofertę 360° w zakresie digital marketingu. Dlatego też miejsce poprzedniego claimu w logo INIS “Feel the innovation” zajęła informacja o przynależności do Grupy Kapitałowej Digitree Group SA.
Mapa kompetencji Digitree Group - kliknij aby powiększyć
|
Dziś INIS generuje 60 proc. swoich przychodów efektywnie dostarczając także szereg innych rozwiązań reklamowych i produkty niezwiązane z e-mail marketingiem. Dla mnie osobiście rebranding jest odpowiedzią na zmieniające się potrzeby rynku oraz naszych klientów, ale przede wszystkim pokazanie, że Digitree Group tworzą spółki i projekty budujące komplementarny ekosystem sprzedażowo-marketingowy dla wszystkich, chcących realizować skuteczne kampanie w Internecie.
Cieszymy się, że w nowej identyfikacji wizualnej udało się w bardzo przystępnej i zrozumiałej formie oddać kluczowe elementy, które od dłuższego czasu stanowiły istotę naszej spółki i wyróżniały INIS na polskim rynku reklamowym tj.
Zmiana logotypu jest początkiem większych zmian, które obejmą w najbliższym czasie również strony internetowe, materiały promocyjne i pozostałe elementy brandingu spółki, w przedstawionym powyżej tonie. Zachęcamy do aktywnego śledzenia tych nowości, o których z pewnością będziemy także na bieżąco informować.
które moga Cię zainteresować
UX ma wpływ na wszystko, co twoja firma robi online, także na skuteczność twoich działań digital marketing. Od doboru właściwej grupy docelowej, aż po nawigację na twojej stronie lub landing page – pozytywne doświadczenia klientów są podstawą lead ge...
Lejek sprzedażowy w e-commerce to złożony proces, wymagający dokładnego zrozumienia i zarządzania na każdym etapie, by skutecznie przekształcać zainteresowanie w rzeczywiste transakcje. Efektywna komunikacja odgrywa tutaj decydującą rolę, pozwalając ...
Czy wiesz, że konsekwencje wprowadzenia RODO dotyczą również Twojej strony internetowej? Implemetacja protokołu Consent Mode v2 może pomóc Ci w zapewnieniu zgodności z przepisami oraz optymalizacji konwersji na Twojej witrynie. W tym artykule dowiesz...
Przeczytaj, co mówią o nas inni