BLOG

Kreatywność to po prostu łączenie ze sobą rzeczy

Kreatywność to po prostu łączenie ze sobą rzeczy

Dziś mija 10 lat od śmierci współtwórcy Apple, autora tytułowego cytatu. Steve Jobs fascynował się sztuką, designem i naukami humanistycznymi. Czerpał z nich wiedzę i inspirację do pracy nad produktami i usługami Apple. A o samych komputerach z symbolem nadgryzionego jabłka mówił, że to narzędzia, które mają wyzwalać ludzką kreatywność! Stąd dbałość o stronę wizualną, ergonomię i zaprojektowane przez Apple oprogramowanie, z którego korzystają graficy, muzycy i filmowcy. 

W INIS również łączymy ze sobą kilka rzeczy, aby stworzyć technologię na miarę XXI wieku. Jeśli chcesz wiedzieć, w jaki sposób to robimy, koniecznie przeczytaj ten wpis! 

INIS = DANE + TECHNOLOGIA + DOŚWIADCZENIE

W INIS już od ponad dekady działamy na rynku, realizując kampanie sprzedażowe. W codziennej pracy skutecznie łączymy dostępne nam możliwości, wykorzystując w tym celu własną technologię, na której rozwój od początku działalności kładziemy wyjątkowy nacisk. 

Trzy filary INIS 

DANE

Podstawą naszych działań od zawsze są dane. Umiejętnie gromadzimy i analizujemy informacje, by potem móc stworzyć odpowiednie scenariusze, na podstawie których realizujemy kampanie nastawione na efekt. 

Data Driven Mailing

TECHNOLOGIA

Mamy własną! I to jest nasz olbrzymi atut. Dzięki rozwiązaniom składającym się na Data Driven Media trafiamy precyzyjnie do skrzynek odbiorców.  Zbieramy, badamy i interpretujemy dane. Stale szukamy nowych rozwiązań technologicznych, by wysyłać mniej komunikatów, ale lepiej dobranych do oczekiwań odbiorców. A także trafiać z treścią w momencie, który odpowiada ich aktualnym potrzebom i intencjom zakupowym. 

DOŚWIADCZENIE

Nasz zespół tworzą doświadczeni specjaliści, którzy stale ulepszają rozwiązania. Korzystają przy tym z autorskich technologii jak i z zewnętrznych systemów. Jednocześnie cały czas doskonalimy sprawdzone na przestrzeni lat rozwiązania, zwiększając ich efektywność.

W INIS działamy kreatywnie! Potrafimy tak łączyć ze sobą rzeczy, dzięki czemu prowadzimy klientów od celu po efekt. Jeśli chcesz się przekonać czego Ci potrzeba, napisz do nas na biuro@inis.pl, a my dobierzemy odpowiednie narzędzia i kanały do zrealizowania Twoich celów. 



Pozostałe wpisy

które moga Cię zainteresować

Forum IAB 2022 - podsumowanie

Zespół INIS ma za sobą 3 owocne dni spędzone w Warszawskim Multikinie Złote Tarasy, gdzie w dniach 7-9 czerwca odbywała się (już piętnasta) odsłona jednej z najbardziej inspirujących i wskazujących nadchodzące trendy konferencji marketingowych, czyli...

Kampania wizerunkowa dla klienta z branży gaming we współpracy z Digiseg

INIS we współpracy z Digiseg na zlecenie producenta z branży RTV, posiadającego także serię sprzętu gamingowego zrealizował kampanię, której celem było zwiększenie Viewability oraz podniesienie wskaźnika CTR kampanii prowadzonych w tym segmencie.

Skuteczny tytuł mailingu - czyli jaki?

Chcąc prowadzić skuteczne kampanie e-mail marketingowe, musimy nieustannie budować pozytywne relacje z klientami. Dlatego też tak ważna jest komunikacja w postaci regularnych newsletterów, czy cyklicznych kampanii mailingowych. 

Opinie naszych klientów

Przeczytaj, co mówią o nas inni

BLOG
fb
ln
tw
yt
ig