Dziś mija 10 lat od śmierci współtwórcy Apple, autora tytułowego cytatu. Steve Jobs fascynował się sztuką, designem i naukami humanistycznymi. Czerpał z nich wiedzę i inspirację do pracy nad produktami i usługami Apple. A o samych komputerach z symbolem nadgryzionego jabłka mówił, że to narzędzia, które mają wyzwalać ludzką kreatywność! Stąd dbałość o stronę wizualną, ergonomię i zaprojektowane przez Apple oprogramowanie, z którego korzystają graficy, muzycy i filmowcy.
W INIS również łączymy ze sobą kilka rzeczy, aby stworzyć technologię na miarę XXI wieku. Jeśli chcesz wiedzieć, w jaki sposób to robimy, koniecznie przeczytaj ten wpis!
INIS = DANE + TECHNOLOGIA + DOŚWIADCZENIE
W INIS już od ponad dekady działamy na rynku, realizując kampanie sprzedażowe. W codziennej pracy skutecznie łączymy dostępne nam możliwości, wykorzystując w tym celu własną technologię, na której rozwój od początku działalności kładziemy wyjątkowy nacisk.
DANE
Podstawą naszych działań od zawsze są dane. Umiejętnie gromadzimy i analizujemy informacje, by potem móc stworzyć odpowiednie scenariusze, na podstawie których realizujemy kampanie nastawione na efekt.
TECHNOLOGIA
Mamy własną! I to jest nasz olbrzymi atut. Dzięki rozwiązaniom składającym się na Data Driven Media trafiamy precyzyjnie do skrzynek odbiorców. Zbieramy, badamy i interpretujemy dane. Stale szukamy nowych rozwiązań technologicznych, by wysyłać mniej komunikatów, ale lepiej dobranych do oczekiwań odbiorców. A także trafiać z treścią w momencie, który odpowiada ich aktualnym potrzebom i intencjom zakupowym.
DOŚWIADCZENIE
Nasz zespół tworzą doświadczeni specjaliści, którzy stale ulepszają rozwiązania. Korzystają przy tym z autorskich technologii jak i z zewnętrznych systemów. Jednocześnie cały czas doskonalimy sprawdzone na przestrzeni lat rozwiązania, zwiększając ich efektywność.
W INIS działamy kreatywnie! Potrafimy tak łączyć ze sobą rzeczy, dzięki czemu prowadzimy klientów od celu po efekt. Jeśli chcesz się przekonać czego Ci potrzeba, napisz do nas na biuro@inis.pl, a my dobierzemy odpowiednie narzędzia i kanały do zrealizowania Twoich celów.
które moga Cię zainteresować
Zespół INIS ma za sobą 3 owocne dni spędzone w Warszawskim Multikinie Złote Tarasy, gdzie w dniach 7-9 czerwca odbywała się (już piętnasta) odsłona jednej z najbardziej inspirujących i wskazujących nadchodzące trendy konferencji marketingowych, czyli...
INIS we współpracy z Digiseg na zlecenie producenta z branży RTV, posiadającego także serię sprzętu gamingowego zrealizował kampanię, której celem było zwiększenie Viewability oraz podniesienie wskaźnika CTR kampanii prowadzonych w tym segmencie.
Chcąc prowadzić skuteczne kampanie e-mail marketingowe, musimy nieustannie budować pozytywne relacje z klientami. Dlatego też tak ważna jest komunikacja w postaci regularnych newsletterów, czy cyklicznych kampanii mailingowych.
Przeczytaj, co mówią o nas inni