To, że e-mail wciąż jest jedną z najpopularniejszych form komunikacji wiemy nie od dziś, dlatego też postanowiliśmy się przyjrzeć, jak Polacy czytają e-maile? W tym celu przeprowadziliśmy badanie na grupie 250 tysięcy użytkowników, chcąc poznać zwyczaje polskich internautów związane z otwieraniem wiadomości e-mail.
Jakie kampanie były najbardziej popularne? W jaki sposób odbieramy pocztę? Kiedy i o której godzinie? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdziecie w naszej infografice.
które moga Cię zainteresować
Szukasz narzędzia, które ogarnie newslettery dziś, a jutro uciągnie pełne marketing automation i inne kanały komunikacji? Ten przewodnik porządkuje kryteria wyboru i pokazuje, dlaczego SARE łączy wygodę pracy, skalowalność i wsparcie ekspertów - od p...
Miniony rok był niezwykle dynamiczny i pełen wyzwań, ale przede wszystkim przyniósł wiele sukcesów zarówno dla naszej sieci afiliacyjnej, jak i naszych wydawców. Wspólnie osiągnęliśmy imponujące wyniki, które napawają nas dumą i motywują do dalszego ...
Bezpieczeństwo to obecnie podstawa każdej działalności online. A szczególnie ważna jest ona wszędzie tam, gdzie w grę wchodzą rozliczenia finansowe. Właśnie dlatego z dumą informujemy, że nasz system afiliacyjny przeszedł rygorystyczne penetracyjne t...
Przeczytaj, co mówią o nas inni