BLOG

Black Friday z INIS i Zrabatowani.pl - infografika

Black Friday z INIS i Zrabatowani.pl - infografika

Nie opadł jeszcze kurz po Black Friday i Cyber Monday, a wraz z Mikołajkami nadeszła już kolejna doskonała okazja do zwiększenia sprzedaży w e-commerce.

Właśnie z okazji Black Friday, wraz z serwisem cashbackowym Zrabatowani.pl przygotowaliśmy specjalną akcję promocyjną. Akcja miała na celu pozyskanie nowych użytkowników dla serwisu a także maksymalizację sprzedaży za jego pośrednictwem. Z perspektywy jego użytkowników, najważniejszym założeniem było jednak umożliwienie zakupów z jak największym zwrotem gotówki dla zarejestrowanych użytkowników.

Dziś prezentujemy Wam opracowanie statystyk sprzedaży z tego długiego i owocnego weekendu. Zobaczcie najciekawsze wskaźniki, które odnotowaliśmy w okresie od Black Friday (23.11) do Cyber Monday włącznie (26.11). Zebraliśmy je w formie przejrzystej infografiki.

 

 

Dzięki kampanii mailingowej opartej na kilku, dostosowanych do grup docelowych, kreacjach udało się nam podnieść wszystkie kluczowe wskaźniki sprzedaży. Zachęciliśmy także wielu nowych użytkowników do rejestracji. Mailing, jako kanał komunikacji miał przy tym swój znaczący udział, generując ponad 25% wszystkich odwiedzin serwisu.

Najskuteczniejszą kreacją została ta widoczna poniżej, skierowana do grupy parenting.

kreacja parenting
Wykorzystaliśmy również kilka innych kreacji, ponieważ akcja skierowana była do różnych grup docelowych.
black friday kreacja fashion
black friday kreacja trip

black friday kreacja beauty
W trakcie całego weekendu od 23-26.11 serwis zrabatowani.pl

  • zyskał 4 000 nowych użytkowników
  • zanotował prawie 35 000 sesji
  • przekierował użytkowników do sklepów partnerskich ponad 18 000 razy, generując przy tym 4700 transakcji o łącznej wartości prawie 1 mln złotych

A jego użytkownicy zgromadzili na swoich kontach cashback o sumarycznej wartości 41 000zł. To pokazuje, jak duże możliwości drzemią w e-mail marketingu. Dzięki wykorzystaniu specjalnych okazji sprzedażowych, takich jak Black Friday, Cyber Monday, czy różnorakie święta możesz podnieść wywindować swoje statystyki sprzedaży.

Jeżeli chcesz osiągnąć podobne efekty napisz do nas: biuro@inis.pl. Przygotujemy dla Twojej firmy spersonalizowaną strategię działań e-mail marketingowych, dzięki której osiągniesz założone cele!

Pozostałe wpisy

które moga Cię zainteresować

Jak skutecznie promować sklep e-commerce?

Skokowy wzrost sprzedaży e-commerce od 2020 r. to dobra wiadomość dla rynku. Wiąże się jednak ze wzrostem liczby sklepów internetowych i większą konkurencją. O czym powinni pamiętać sprzedawcy przy promocji sklepów internetowych?

Forum IAB 2022 - podsumowanie

Zespół INIS ma za sobą 3 owocne dni spędzone w Warszawskim Multikinie Złote Tarasy, gdzie w dniach 7-9 czerwca odbywała się (już piętnasta) odsłona jednej z najbardziej inspirujących i wskazujących nadchodzące trendy konferencji marketingowych, czyli...

Kampania wizerunkowa dla klienta z branży gaming we współpracy z Digiseg

INIS we współpracy z Digiseg na zlecenie producenta z branży RTV, posiadającego także serię sprzętu gamingowego zrealizował kampanię, której celem było zwiększenie Viewability oraz podniesienie wskaźnika CTR kampanii prowadzonych w tym segmencie.

Opinie naszych klientów

Przeczytaj, co mówią o nas inni

BLOG
fb
ln
tw
yt
ig