BLOG

Z miłości do klientów – Walentynki w kampaniach mailingowych

Z miłości do klientów – Walentynki w kampaniach mailingowych

Kolejny dzień w roku, idealny do obdarowywania się prezentami zbliża się wielkimi krokami. To idealny moment, aby wpłynąć nie tyle na rozum klienta co na jego serce. Bez względu na to czy lubimy ten dzień czy nie, każdemu zrobi się miło kiedy zobaczy spersonalizowanego e-maila w interesującej go tematyce, z ulubionymi bądź pożądanymi przez niego produktami i dodatkowo z mega rabatem bądź po prostu z pomysłem na prezent dla drugiej połówki.

Co powinien zrobić marketer, żeby precyzyjnie trafić do klienta właśnie w tym okresie?

Kobieta i mężczyzna, dwie różne istotny, dostosuj do nich kreację. Ty bądź Walentynką i zrób prezent swojemu klientowi.

Wysyłając mailing reklamowy do kobiet, możemy puścić wodze fantazji naszej wyobraźni oczywiście kierując się uczuciami. Myśląc nieco stereotypowo kampania skierowana do serca kobiety może okazać się w tym przypadku skuteczniejsza. Oferta związana z modą i urodą, w szczególności pozwalająca kobiecie odpocząć, zrelaksować się i poczuć się piękną może być tą, na którą Twoja klientka właśnie czeka. Kobiety mają zawsze za mało okazji na nową sukienkę, torebkę czy buty, więc wykorzystaj to. Wyślij rabat na pożądaną przez nią kolejną parę czerwonych szpilek.

Dla mężczyzny natomiast e-mail walentynkowy bardzo często ma być inspiracją na prezent dla jego drugiej połówki. Nie bez przyczyny przed takimi okazjami producenci słodyczy, bielizny czy kwiaciarnie wysyłają wiadomości ze swoją ofertą skierowane właśnie do mężczyzn.

Dodatkowo w przypadku męskiej części klientów dobry efekt może także przynieść przemycenie motywu walentynkowego w tematyce powiązanej z jego zainteresowaniami. Wówczas zdecydowanie odwołujemy się do ich rozumu. Spędzenie tego dnia ekstremalnie, np. skok ze spadochronem bądź jazda 4 x 4 będzie dla mężczyzny znacznie ciekawszym powodem do wspólnie spędzanego czasu niż w kinie oglądając komedię romantyczną;)

 cf6ea435a3a3504e45658f698c3b0654 2d88032d9b1e6977757a5c3f75fe9e0b94bf2d21
 pht_mmwalk_ValentinesDay

 

Dostosuj temat wiadomości

Zwróć się bezpośrednio do Twojego odbiorcy, językiem który może go zainteresować. Pamiętaj, że na Walentynki można robić prezent swojej ukochanej osobie, ale także sobie samemu.

Moniko, poczuj się piękna na Walentynki - użycie w mailu imienia, to pierwszy krok do sukcesu, kiedy odbiorca czuje, że e-mail jest skierowany właśnie do niego. Dodatkowo pokazanie korzyści jaką może być odpoczynek, zmiana wyglądu jest idealnym motywem w przypadku kampanii dotyczącej spa czy instytutów piękna i urody.

3 pomysły na walentynkowe PREZENTY Sprawdź! - to najprostszy sposób, aby zainspirować klienta i dać mu wybór wśród kilku propozycji prezentu dla bliskiej osoby.

5 produktów na Walentynki Zakochaj się w niskich cenach wysłanie oferty z produktami, którymi klient jest zainteresowany, które oglądał w Twoim sklepie internetowym, wrzucił do koszyka, ale nie dokonał zakupu. Wówczas możesz wysłać e-maila z rabatem na te właśnie produkty.

Walentynko! Chcę Ci coś wyznać… - nieco tajemniczy, intrygujący temat z pewnością zachęci do zobaczenia co się pod nim kryje.

Kusząca bielizna na Walentynki już od 39.99. Sprawdź! w tym przypadku, e-mail może być skierowany zarówno dla kobiety jak i mężczyzny, ponieważ zdecydowanie mężczyznę zainteresuje zwrot „kusząca bielizna” a na kobietę podziała atrakcyjna cena.

 

Przygotuj oferty, które będą odzwierciedleniem idealnego prezentu dla ukochanej osoby

Podobnie jak w przypadku tematu wiadomości niech kreacja zachęci do zakupu prezentu. Zdobądź serce swojej ukochanej osoby.

Last minute- niekoniecznie

I co najważniejsze nie czekaj na ostatnią minutę. Oferty z prezentami dla ukochanych osób, wysyłaj z wyprzedzeniem, bo o ile kwiaty możesz zamówić z dostawą na konkretny dzień, o tyle na flakonik perfum czy wymarzoną torebkę Twojej dziewczyny, narzeczonej czy żony możesz czekać kilka dni;)

Judyta Mojżesz-Zimonczyk, PR & Marketing Manager INIS, Emailingowa Sieć Reklamowa, o-m.pl

Pozostałe wpisy

które moga Cię zainteresować

Grudzień w marketingu: Święta, sylwestrowe szaleństwo i noworoczne postanowienia

Grudzień to wyjątkowy miesiąc dla marketingu, pełen świątecznego blasku, noworocznych postanowień i sezonowych okazji. Poszukujemy nie tylko idealnych prezentów i świątecznych dekoracji, ale również unikalnych sposobów na celebrowanie i przywitanie N...

Listopad w marketingu: Black Friday, Cyber Monday i przygotowania do zimy

Kalendarzowo jesień w pełni, a listopad swym chłodem przywodzi na myśl zimowe chwile. Czas zadumy i refleksji, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. W sklepach powoli pojawia się asortyment świąteczny. Wielkimi krokami zbliża się dzień największ...

Październik w marketingu: różowy październik, Dzień Nauczyciela, Halloween i inne branżowe wydarzenia

Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...

Opinie naszych klientów

Przeczytaj, co mówią o nas inni

BLOG
fb
ln
yt