BLOG

XII Badanie wykorzystania poczty elektronicznej

XII Badanie wykorzystania poczty elektronicznej

Spółka SARE wystartowała z dwunastą edycją badania wykorzystania poczty elektronicznej. Wypełnij ankietę, pobierz raport i zgarnij nagrody!

Dwunaste badanie poczty ma charakter szczególny, ponieważ dzięki zeszłorocznym wskazówkom, firma zoptymalizowała je pod kątem uwag respondentów. Zmieniona została jego budowa, jak również zmodyfikowano zawartość merytoryczną. Ankieta jest podzielona na dwie części – dla osób zajmujących się e-mail marketingiem w firmach i dla użytkowników poczty, którzy korzystają z niej na co dzień. Zmianie uległy również niektóre pytania – zostały dopasowane do aktualnie panujących trendów w marketingu internetowym.

Badanie potrwa do końca września 2015. Przez ten czas ankieta będzie dostępna na stronie internetowej www.sare.pl/ankieta.
Badanie realizowane przez SARE to już tradycja, którą firma chce podtrzymać, ale i doskonalić. Podobnie, jak w zeszłorocznej edycji, organizatorzy połączyli badanie z konkursem na najciekawszy pomysł na optymalizację projektu. W tym roku jest podobnie, a w tym roku wypowiedzi zostaną nagrodzone szkoleniami organizowanymi przez profesjonalne i szanowane na rynku firmy Langas oraz Novaskills.

Zapraszamy do wypełnienia ankiety, wyrażenia w niej swojej opinii oraz lektury raportu, który pojawi się z końcem października.

 blog_badanie-poczty

 

O badaniu:

Celem badania jest zebranie opinii i preferencji użytkowników poczty elektronicznej, a także sposobów jej wykorzystania w życiu codziennym oraz w pracy zawodowej. Sprawdzimy, jakie jest znaczenie e-maila w świetle najnowszych trendów rynku digital. Dowiemy się, czy automatyzacja marketingu staje się powszechna, czy wciąż jest to tendencja, do której marketerzy podchodzą z dystansem. Uzyskane odpowiedzi mają pomóc firmom w jeszcze skuteczniejszym wykorzystaniu newsletterów w swoich strategiach reklamowych i komunikacyjnych.

Pytania są skierowane do wszystkich użytkowników poczty elektronicznej, włączając pracowników działów marketingu, PR, a także dyrektorów i właścicieli firm. Ankieta przeprowadzona jest w ramach modułu ankiet systemu SARE, który umożliwia prowadzenie samodzielnych projektów badawczych.

Tegoroczne Badanie poczty elektronicznej prowadzone jest pod patronatem medialnym Bankier.pl, patronatem merytorycznym iab.Polska i branżowym Marketer+, Magazyn Online Marketing Polska, Nowoczesnej Firmy, Mam Startup oraz Nowy Marketing.

Pozostałe wpisy

które moga Cię zainteresować

Grudzień w marketingu: Święta, sylwestrowe szaleństwo i noworoczne postanowienia

Grudzień to wyjątkowy miesiąc dla marketingu, pełen świątecznego blasku, noworocznych postanowień i sezonowych okazji. Poszukujemy nie tylko idealnych prezentów i świątecznych dekoracji, ale również unikalnych sposobów na celebrowanie i przywitanie N...

Listopad w marketingu: Black Friday, Cyber Monday i przygotowania do zimy

Kalendarzowo jesień w pełni, a listopad swym chłodem przywodzi na myśl zimowe chwile. Czas zadumy i refleksji, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. W sklepach powoli pojawia się asortyment świąteczny. Wielkimi krokami zbliża się dzień największ...

Październik w marketingu: różowy październik, Dzień Nauczyciela, Halloween i inne branżowe wydarzenia

Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...

Opinie naszych klientów

Przeczytaj, co mówią o nas inni

BLOG
fb
ln
yt