BLOG

Wysyłki na Androida, iPhone, Samsunga – w INIS targetujemy mailingi na urządzenia mobilne

Wysyłki na Androida, iPhone, Samsunga – w INIS targetujemy mailingi na urządzenia mobilne

Jak rozróżnić internautę mobilnego od tradycyjnego? Jak wykorzystać wiedzę na temat rodzajów urządzeń, z których korzystają nasi klienci? Jak połączyć wszystkie dotychczas zdobyte informacje o naszych klientach, by trafić do nich w momencie, gdy tego oczekują z mailingiem odpowiadającym ich zainteresowaniom? Pomoże Ci w tym mobile targeting by INIS.

Targetowanie na urządzenia mobilne pozwala na wybór i dotarcie z przekazem reklamowym do odbiorcy korzystającego z Internetu i odbierającego pocztę elektroniczną za pomocą urządzenia mobilnego, np.: smartfona czy tabletu. Korzystając z tej funkcji możesz wybrać konkretny system operacyjny, którego użytkownicy Cię interesują, jak np.: iOS, Windows Mobile, Android czy Blackberry.

Analiza przeprowadzona przez Salelifter sp. z o.o. na podstawie wysyłek zrealizowanych w maju bieżącego roku do łącznej liczby blisko 8 432 000 mln adresów e-mail pokazała, że blisko jedna trzecia, bo aż 27,37% e-maili odbieranym jest na urządzeniach mobilnych i liczba ta stale rośnie. Pokazuje to, że funkcja ta jeszcze w łatwiejszy sposób pozwoli docierać do naszych obiorców.

Jakie korzyści niesie ze sobą ta funkcja?

Przede wszystkim precyzyjne dotarcie do naszych klientów z pewnością prawidłowego wyświetlenia się e-maila na urządzeniach przenośnych. Łącząc dotychczasowe targetowanie, czyli behawioralne (zainteresowania odbiorców), demograficzne (wiek, płeć) i geotargetowanie (miejsce zamieszkania) z targetowaniem na urządzenia mobilne mamy pewność precyzyjnego dotarcia do pożądanej grupy docelowej.

Przykład I: Prowadząc firmę ogrodniczą, działającą w Warszawie, Poznaniu i na Pomorzu i chcąc dotrzeć ze swoją ofertą – projektowanie i realizacja ogrodów w domach jednorodzinnych możesz zrobić to za pomocą mailingu reklamowego. Określając grupę docelową np. osób budujących dom, poszukujących w internecie informacji na temat ogrodnictwa i budownictwa, mieszkających w Warszawie, Trójmieście i w Wielkopolsce, w wieku 30+ oraz otwierających e-maile na iPhone, widzisz potencjał jaki jest do wykorzystania w zaplanowanej kampanii.

Przykład II: Jesteś firmą zajmującą się nowymi technologiami i projektującą aplikacje mobilne, np. ułatwiające stworzenie harmonogramu realizacji obowiązków domowych takich jak plan lekcji i dodatkowych zajęć dzieci, wywożenie śmieci czy opłacanie rachunków, nie ma sensu abyś ze swoim produktem docierał do osób w wieku emerytalnym, którzy nie koniecznie stają się Twoim potencjalnym klientem. Określając target możesz dotrzeć do: młodych małżeństw, mieszkających w miastach powyżej 120 tys. mieszkańców, w wieku 25+, posiadających co najmniej jedno dziecko w wieku min. przedszkolnym, pracujących i lubiących spędzać aktywnie swój czas wolny.

Ważne! Chcąc dotrzeć do mobilnych internautów wykorzystuj responsive email design.

Pamiętajmy, że chcąc skorzystać z targetowania na urządzenia mobilne musimy mieć pewność, że odbiorcy prawidłowo wyświetli się jego zawartość. W tym pomoże Responsive Email Design by INIS, której korzyść jest ogromna- obsługa wszystkich rodzajów ekranów, nie tylko urządzeń mobilnych. Oszczędność czasu i pieniędzy – jeden e-mail, wiele możliwości i co najważniejsze konwersja wyższa nawet o 40 proc.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat responsywnych e-maili, przejdź TUTAJ.

Pozostałe wpisy

które moga Cię zainteresować

Grudzień w marketingu: Święta, sylwestrowe szaleństwo i noworoczne postanowienia

Grudzień to wyjątkowy miesiąc dla marketingu, pełen świątecznego blasku, noworocznych postanowień i sezonowych okazji. Poszukujemy nie tylko idealnych prezentów i świątecznych dekoracji, ale również unikalnych sposobów na celebrowanie i przywitanie N...

Listopad w marketingu: Black Friday, Cyber Monday i przygotowania do zimy

Kalendarzowo jesień w pełni, a listopad swym chłodem przywodzi na myśl zimowe chwile. Czas zadumy i refleksji, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. W sklepach powoli pojawia się asortyment świąteczny. Wielkimi krokami zbliża się dzień największ...

Październik w marketingu: różowy październik, Dzień Nauczyciela, Halloween i inne branżowe wydarzenia

Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...

Opinie naszych klientów

Przeczytaj, co mówią o nas inni

BLOG
fb
ln
yt