BLOG

The Guide to Digital Marketing in Poland – INIS w gronie ekspertów

The Guide to Digital Marketing in Poland – INIS w gronie ekspertów

Kilka tygodni temu poproszono nas o wypowiedź ekspercką na temat kampanii mailingowych do brytyjskiego przewodnika The Guide to Digital Marketing in Poland. Najnowsza edycja przewodnika przedstawia 10 rad dla firm z zagranicy, które chcą wejść na polski rynek, wykorzystując internet do swoich działań marketingowych.

Jak wygląda e-commerce w Polsce, zarówno z perspektywy B2B i B2C? Które branże cechuje największa aktywność, jeżeli chodzi o działania w sieci? W publikacji możecie znaleźć dużą dawkę danych dotyczących właśnie tego segmentu rynku.

Przechodząc do głównej części przewodnika dochodzimy do jego sedna, czyli 10ciu kroków które powinny wykonać firmy z zagranicy, które chcą wejść na polski rynek. Od wyboru strategii, poprzez kampanie mailingowe, social media, do pozycjonowania. Kilka ciekawych wskazówek i komentarzy ekspertów branżowych, które polecamy także naszym rodzimym firmom.

Roman Grygierek, managing director INIS mówi o tym, jak ważne jest targetowanie kampanii mailingowych do baz zewnętrznych. Istotne jest, aby określić grupę docelową, do której ma być wysłana kampania reklamowa. Jest to możliwe dzięki targetowaniu behawioralnemu, dzięki niemu docieramy do wybranej grupy odbiorców, deklarujących zainteresowanie Twoim produktem.

Niemożliwe? A jednak. Ten rodzaj targetowania polega na wykorzystaniu danych historycznych, uzyskanych z tagowania (kategoryzowania treści w mailingach) poprzednich wysyłek i tym samym – z analizy zainteresowań Internautów. Rozwiązanie to pozwala na dostosowanie oferty do upodobań odbiorców. Śledzimy i wiemy w co klikają nasi czytelnicy, następnie tworząc kolejne wysyłki wykorzystujemy tą wiedzę uzupełniając wiadomości o bardziej pożądane przez czytelnika treści.

Jak wygląda to w praktyce? Wysyłając mailing, ktoś kliknął w treść związaną z „motoryzacją”, automatycznie informacja ta zapisana jest w systemie przy danym rekordzie. Dzięki temu mamy informację o zainteresowaniach danej osoby i w kolejnym kroku możemy wysłać jej mailing dotyczący ubezpieczeń komunikacyjnych. Takie przygotowanie treści powoduje, że Internauci otrzymują reklamę dopasowaną do ich oczekiwań, co bezpośrednio przekłada się na większe zainteresowanie oferowanymi usługami bądź produktami.

Jeżeli chcecie poznać pozostałe rady ekspertów, zachęcamy do darmowego pobrania przewodnika, który możecie znaleźć pod tym linkiem – ZOBACZ.

 

 

Pozostałe wpisy

które moga Cię zainteresować

Grudzień w marketingu: Święta, sylwestrowe szaleństwo i noworoczne postanowienia

Grudzień to wyjątkowy miesiąc dla marketingu, pełen świątecznego blasku, noworocznych postanowień i sezonowych okazji. Poszukujemy nie tylko idealnych prezentów i świątecznych dekoracji, ale również unikalnych sposobów na celebrowanie i przywitanie N...

Listopad w marketingu: Black Friday, Cyber Monday i przygotowania do zimy

Kalendarzowo jesień w pełni, a listopad swym chłodem przywodzi na myśl zimowe chwile. Czas zadumy i refleksji, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. W sklepach powoli pojawia się asortyment świąteczny. Wielkimi krokami zbliża się dzień największ...

Październik w marketingu: różowy październik, Dzień Nauczyciela, Halloween i inne branżowe wydarzenia

Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...

Opinie naszych klientów

Przeczytaj, co mówią o nas inni

BLOG
fb
ln
yt