Google wprowadza Customer Match, czyli rozwiązanie, które pozwoli na targetowanie reklam na podstawie adresów e-mail. Docieranie do najbardziej wartościowych klientów i to w chwili, gdy poszukują informacji, produktu czy usługi, czyli dopasowanie reklam do ich potrzeb – to największa zaleta Google Customer Match.
Zmieniająca się rzeczywistość i technologie mobilne wymuszają zmianę podejścia do konsumentów, jak i właścicieli marek. Oczekiwania konsumentów rosną. Dlatego sukces odnoszą te marki, które nawiązują kontakt z odbiorcami w ważnych dla nich chwilach: gdy chcą się czegoś szybko dowiedzieć, coś zrobić albo kupić.
70% klientów online uważa, że jakość, odpowiedni czas i trafność komunikatu reklamowego marki wpływa na to, jak ją odbierają. Google ma narzędzia, dzięki którym firma może nawiązywać kontakt z klientami w sposób, który najbardziej im odpowiada. Bez względu na to, czy klienci szukają czegoś w Google, sprawdzają promocje w Gmailu, czy też oglądają filmy w YouTube, Google może dostarczyć im najlepiej dopasowane informacje na podstawie tego, co robią – i to niezależnie od miejsca, czasu i urządzenia, z którego korzystają.
Dopasowanie reklam do klienta, pozwala przesłać listę adresów e-mail, które mogą być dopasowywane do użytkowników zalogowanych w Google w sposób bezpieczny i nienaruszający ich prywatności. Dzięki temu można tworzyć kampanie i reklamy dostosowane specjalnie pod kątem swoich odbiorców.
Co umożliwia Customer Match?
INIS również precyzyjnie trafia do klientów
W kampaniach mailingowych realizowanych w naszej emailingowej sieci reklamowej głównie zwracamy uwagę właśnie na precyzję dotarcia do grupy docelowej. Pomaga w tym zarówno targetowania behawioralne, czyli docieranie do odbiorców z reklamami będącymi odzwierciedleniem ich zainteresowań i to w momencie pojawienia się potrzeby, jak i retargeting, czyli powracanie do klientów, którzy opuścili naszą stronę internetową, e-sklep bez wykonania akcji, czy zrealizowania zakupów.
Customer Match już niedługo także w INIS!
Więcej na temat Customer Match, możecie znaleźć TUTAJ
Więcej informacji na temat kampanii mailingowych INIS możecie znaleźć w zakładce Reklamodawcy
Źródło: http://adwords-pl.blogspot.com/
które moga Cię zainteresować
Grudzień to wyjątkowy miesiąc dla marketingu, pełen świątecznego blasku, noworocznych postanowień i sezonowych okazji. Poszukujemy nie tylko idealnych prezentów i świątecznych dekoracji, ale również unikalnych sposobów na celebrowanie i przywitanie N...
Kalendarzowo jesień w pełni, a listopad swym chłodem przywodzi na myśl zimowe chwile. Czas zadumy i refleksji, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. W sklepach powoli pojawia się asortyment świąteczny. Wielkimi krokami zbliża się dzień największ...
Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...
Przeczytaj, co mówią o nas inni