BLOG

Targetowanie na adresy e-mail - Customer Match, nowe rozwiązanie Google

Targetowanie na adresy e-mail - Customer Match, nowe rozwiązanie Google

Google wprowadza Customer Match, czyli rozwiązanie, które pozwoli na targetowanie reklam na podstawie adresów e-mail. Docieranie do najbardziej wartościowych klientów i to w chwili, gdy poszukują informacji, produktu czy usługi, czyli dopasowanie reklam do ich potrzeb – to największa zaleta Google Customer Match.

Zmieniająca się rzeczywistość i technologie mobilne wymuszają zmianę podejścia do konsumentów, jak i właścicieli marek. Oczekiwania konsumentów rosną. Dlatego sukces odnoszą te marki, które nawiązują kontakt z odbiorcami w ważnych dla nich chwilach: gdy chcą się czegoś szybko dowiedzieć, coś zrobić albo kupić.

70% klientów online uważa, że jakość, odpowiedni czas i trafność komunikatu reklamowego marki wpływa na to, jak ją odbierają. Google ma narzędzia, dzięki którym firma może nawiązywać kontakt z klientami w sposób, który najbardziej im odpowiada. Bez względu na to, czy klienci szukają czegoś w Google, sprawdzają promocje w Gmailu, czy też oglądają filmy w YouTube, Google może dostarczyć im najlepiej dopasowane informacje na podstawie tego, co robią – i to niezależnie od miejsca, czasu i urządzenia, z którego korzystają.

Dopasowanie reklam do klienta, pozwala przesłać listę adresów e-mail, które mogą być dopasowywane do użytkowników zalogowanych w Google w sposób bezpieczny i nienaruszający ich prywatności. Dzięki temu można tworzyć kampanie i reklamy dostosowane specjalnie pod kątem swoich odbiorców.

Co umożliwia Customer Match?

  • aktywizację klientów, którzy nie dokonali żadnego działania poprzez dodanie komunikatu o specjalnych zniżkach i ofertach,
  • zindywidualizowanie przekazu reklamowego na podstawie poprzednich zakupów naszych klientów,
  • dostarczenie klientom komunikatu z ofertą limitowaną czasowo i dopasowaną do ich ostatniego zakupu (up-selling, cross-selling),
  • zwiększenie lojalności naszych obecnych klientów poprzez promowanie ekskluzywnych ofert i zachęcenie do instalacji aplikacji czy odwiedzenia witryny.

INIS również precyzyjnie trafia do klientów

W kampaniach mailingowych realizowanych w naszej emailingowej sieci reklamowej głównie zwracamy uwagę właśnie na precyzję dotarcia do grupy docelowej. Pomaga w tym zarówno targetowania behawioralne, czyli docieranie do odbiorców z reklamami będącymi odzwierciedleniem ich zainteresowań i to w momencie pojawienia się potrzeby, jak i  retargeting, czyli powracanie do klientów, którzy opuścili naszą stronę internetową, e-sklep bez wykonania akcji, czy zrealizowania zakupów.

Customer Match już niedługo także w INIS!

 

Więcej na temat Customer Match, możecie znaleźć TUTAJ

Więcej informacji na temat kampanii mailingowych INIS możecie znaleźć w zakładce Reklamodawcy

Źródło: http://adwords-pl.blogspot.com/

Pozostałe wpisy

które moga Cię zainteresować

Grudzień w marketingu: Święta, sylwestrowe szaleństwo i noworoczne postanowienia

Grudzień to wyjątkowy miesiąc dla marketingu, pełen świątecznego blasku, noworocznych postanowień i sezonowych okazji. Poszukujemy nie tylko idealnych prezentów i świątecznych dekoracji, ale również unikalnych sposobów na celebrowanie i przywitanie N...

Listopad w marketingu: Black Friday, Cyber Monday i przygotowania do zimy

Kalendarzowo jesień w pełni, a listopad swym chłodem przywodzi na myśl zimowe chwile. Czas zadumy i refleksji, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. W sklepach powoli pojawia się asortyment świąteczny. Wielkimi krokami zbliża się dzień największ...

Październik w marketingu: różowy październik, Dzień Nauczyciela, Halloween i inne branżowe wydarzenia

Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...

Opinie naszych klientów

Przeczytaj, co mówią o nas inni

BLOG
fb
ln
yt