BLOG

Rozbudowujemy statystyki o kolejne funkcje

Rozbudowujemy statystyki o kolejne funkcje

Bieżąca analiza statystyk po wysyłkach to obowiązkowy punkt w strategii każdego e-mail marketera. Do tej pory w Inis można było dowolną wysyłkę rozłożyć na czynniki pierwsze i sprawdzić ilość zwrotów, otwarć, kliknięć i CTR. Teraz skupiliśmy na rozbudowie statystyk adresowych, za pomocą których można sprawdzić najbardziej popularne domeny oraz rodzaje programów do odbierania poczty.

Sprawdź domenę swojego adresata

Dzięki statystykom domenowym można dowiedzieć się która domena przeważa wśród naszych odbiorców. Procentowa klasyfikacja oraz wykres kołowy przedstawiają najbardziej popularne domeny spotykane w naszym kraju. Statystyki te pełnią przede wszystkim funkcję informacyjną.

Jakie programy pocztowe dominują?

Podobne zastosowanie spełnia kolejna nowa funkcja w Inis, która pokazuje programy pocztowe, z których korzystają odbiorcy e-maili wysyłanych z naszego systemu. W tym przypadku również możemy dowiedzieć się nieco więcej na temat adresatów Twoich mailingów i przekonać się na przykład czy więcej wiadomości jest odbieranych za pomocą klientów www czy może popularnego programu Outlook.

Kompleksowość statystyk adresowych dopełniają w Inis dane liczbowe odnoszące się do adresów posiadanych w swojej bazie. Funkcja ta dostępna jest w naszym systemie już od dawna i spełnia oczekiwania naszych klientów. Można więc sprawdzić ilu nowych subskrybentów dopisało się do Twojego newslettera w ostatnim miesiącu lub ilu się wypisało. Wszystko to przedstawia także przejrzysty wykres rejestracji adresów.

Pozostałe wpisy

które moga Cię zainteresować

Forum IAB 2022 - podsumowanie

Zespół INIS ma za sobą 3 owocne dni spędzone w Warszawskim Multikinie Złote Tarasy, gdzie w dniach 7-9 czerwca odbywała się (już piętnasta) odsłona jednej z najbardziej inspirujących i wskazujących nadchodzące trendy konferencji marketingowych, czyli...

Kampania wizerunkowa dla klienta z branży gaming we współpracy z Digiseg

INIS we współpracy z Digiseg na zlecenie producenta z branży RTV, posiadającego także serię sprzętu gamingowego zrealizował kampanię, której celem było zwiększenie Viewability oraz podniesienie wskaźnika CTR kampanii prowadzonych w tym segmencie.

Marketing emocji, czyli inspirujące kampanie z okazji Dnia Matki

Wielkimi krokami zbliża się Dzień Matki, z tej okazji chcemy zaprezentować kilka niezapomnianych kampanii reklamowych, których elementem kluczowym są emocje.  Zaopatrzcie się w chusteczki, bo wzruszenie gwarantowane!

Opinie naszych klientów

Przeczytaj, co mówią o nas inni

BLOG
fb
ln
tw
yt
ig