BLOG

Rozbudowujemy statystyki o kolejne funkcje

Rozbudowujemy statystyki o kolejne funkcje

Bieżąca analiza statystyk po wysyłkach to obowiązkowy punkt w strategii każdego e-mail marketera. Do tej pory w Inis można było dowolną wysyłkę rozłożyć na czynniki pierwsze i sprawdzić ilość zwrotów, otwarć, kliknięć i CTR. Teraz skupiliśmy na rozbudowie statystyk adresowych, za pomocą których można sprawdzić najbardziej popularne domeny oraz rodzaje programów do odbierania poczty.

Sprawdź domenę swojego adresata

Dzięki statystykom domenowym można dowiedzieć się która domena przeważa wśród naszych odbiorców. Procentowa klasyfikacja oraz wykres kołowy przedstawiają najbardziej popularne domeny spotykane w naszym kraju. Statystyki te pełnią przede wszystkim funkcję informacyjną.

Jakie programy pocztowe dominują?

Podobne zastosowanie spełnia kolejna nowa funkcja w Inis, która pokazuje programy pocztowe, z których korzystają odbiorcy e-maili wysyłanych z naszego systemu. W tym przypadku również możemy dowiedzieć się nieco więcej na temat adresatów Twoich mailingów i przekonać się na przykład czy więcej wiadomości jest odbieranych za pomocą klientów www czy może popularnego programu Outlook.

Kompleksowość statystyk adresowych dopełniają w Inis dane liczbowe odnoszące się do adresów posiadanych w swojej bazie. Funkcja ta dostępna jest w naszym systemie już od dawna i spełnia oczekiwania naszych klientów. Można więc sprawdzić ilu nowych subskrybentów dopisało się do Twojego newslettera w ostatnim miesiącu lub ilu się wypisało. Wszystko to przedstawia także przejrzysty wykres rejestracji adresów.

Pozostałe wpisy

które moga Cię zainteresować

Październik w marketingu: różowy październik, Dzień Nauczyciela, Halloween i inne branżowe wydarzenia

Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...

Jak skutecznie współpracować w marketingu afiliacyjnym? Poradnik dla wydawcy i reklamodawcy

Marketing afiliacyjny to jedna z najbardziej skutecznych form promocji, która stała się nieodłącznym elementem strategii marketingowych wielu firm. Obejmuje ona współpracę między wydawcami a reklamodawcami, w wyniku której obie strony odnoszą korzyśc...

Ile tak naprawdę kosztuje afiliacja? O współpracy i modelach rozliczeń w marketingu afiliacyjnym

W naszym kolejnym artykule postaramy się odpowiedzieć na pytanie: ile kosztuje afiliacja? Marketing afiliacyjny stał się jednym z najbardziej popularnych narzędzi promocji w świecie e-commerce i marketingu internetowego. Współpraca afiliacyjna polega...

Opinie naszych klientów

Przeczytaj, co mówią o nas inni

BLOG
fb
ln
yt