Obsługa wszystkich rodzajów ekranów, nie tylko urządzeń mobilnych. Oszczędność czasu i pieniędzy - jeden e-mail, wiele możliwości. Konwersja wyższa nawet o 40 proc. Czym jest responsive email design i dlaczego warto z niego korzystać?
Responsywne projektowanie e-maili to sposób projektowania umożliwiający dostosowywanie wiadomości do potrzeb wszystkich typów urządzeń, włączając w to urządzenia mobilne. Rozwiązanie to pozwala na tworzenie jednej wiadomości i wysłanie na różnego typu urządzenia bez obaw o jej nieprawidłowe wyświetlanie.
W naszej sieci reklamowej obserwujemy ruch z kanału mobilnego na poziomie już przekraczającym 12%, a w kampaniach reklamowych, gdzie grupą odbiorczą są osoby poniżej 30 roku życia te wielkości zbliżają się nawet do 18%. Doświadczenie podpowiada, że nie można ignorować tego trendu i należy dostosowywać komunikację do preferencji odbiorców. W dobie responsywnych treści, gdzie kształt i układ witryny internetowej dostosowuje się do urządzenia, na którym jest wyświetlany, email przygotowany w sposób responsywny jest panaceum na pojawiające się problemy marketera.
Liczby mówią same za siebie. W 2014 roku w USA ruch mobilny na stronach firmowych wzrósł o 112 proc. (Raport Mobile Commerce Trend). Ponadto, osiem na dziesięć użytkowników smarfonów wykorzystuje je do sprawdzania poczty e-mail (Google – The Mobile Movement), a w Polsce mamy ponad 16 milionów użytkowników kanału mobilnego (IAB AdEx 2014).
O czym nie można zapomnieć tworząc responsywne mailingi?
Chcecie wiedzieć więcej? Zapraszamy na landing page Responsive Email Design by INIS
które moga Cię zainteresować
Grudzień to wyjątkowy miesiąc dla marketingu, pełen świątecznego blasku, noworocznych postanowień i sezonowych okazji. Poszukujemy nie tylko idealnych prezentów i świątecznych dekoracji, ale również unikalnych sposobów na celebrowanie i przywitanie N...
Kalendarzowo jesień w pełni, a listopad swym chłodem przywodzi na myśl zimowe chwile. Czas zadumy i refleksji, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. W sklepach powoli pojawia się asortyment świąteczny. Wielkimi krokami zbliża się dzień największ...
Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...
Przeczytaj, co mówią o nas inni