Możliwość precyzyjnego dotarcia do konsumenta, który potencjalnie jest zainteresowany naszym produktem, to podstawowa zaleta reklamy w internecie. Tylko że niewłaściwie stosowany remarketing może obrócić się przeciwko nam. Jak zadbać o to, by internautów zainteresować, a nie zirytować? Na te i inne pytania znajdziemy odpowiedzi w najnowszym raporcie Interaktywnie.com.
Wszyscy eksperci przepytani przez Interaktywnie.com są zgodni – cała sztuka polega na tym, co i komu się wyświetla. To jest klucz do sukcesu w czasach, gdy odporność użytkowników na bannery jest bardzo wysoka.
Dzięki precyzyjnemu dotarciu do odbiorcy, reklama w internecie jest skuteczniejsza niż w innych mediach. Jednak nieumiejętne stosowanie retargetingu może przynieść bardzo niepożądane efekty – irytację odbiorców oraz zmarnowany budżet. W pierwszym rozdziale dowiadujemy się co robić, aby automaty nie marnowały pieniędzy reklamodawców
Aby automaty właściwie dopasowywały treści do odbiorców, potrzeba jak największej wiedzy o internautach. Tu z pomocą przychodzi big data. To nie tylko zbiór informacji, ale przede wszystkim ich właściwa analiza. Odpowiednio sformułowane wnioski, właściwie wykorzystane w kampanii mogą podnieść jej skuteczność dwukrotnie. Zapewne z tego powodu aż 82 proc. ankietowanych marketerów wykorzystuje big data już teraz lub planuje to zrobić w ciągu dwóch najbliższych lat – można się dowiedzieć z lektury rozdziału drugiego.
Z pozostałych rozdziałów eksperci przedstawiają grzechy główne kampanii w internecie, a także wskazują co zrobić aby realizować kampanie skazane na sukces.
Na koniec eksperci z branży komentują trendy jakie nadchodzą w reklamie w internecie i oczywiście nie mogło zabraknąć nas. Roman Grygierek, dyrektor zarządzający i członek zarządu INIS, opowiada jakie formy reklamowe najlepiej sprawdzają się w kampaniach mailingowych.
Cały raport można pobrać TUTAJ
Źródło: interaktywnie.com, Raport „Reklama w internecie 2015”
które moga Cię zainteresować
Grudzień to wyjątkowy miesiąc dla marketingu, pełen świątecznego blasku, noworocznych postanowień i sezonowych okazji. Poszukujemy nie tylko idealnych prezentów i świątecznych dekoracji, ale również unikalnych sposobów na celebrowanie i przywitanie N...
Kalendarzowo jesień w pełni, a listopad swym chłodem przywodzi na myśl zimowe chwile. Czas zadumy i refleksji, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. W sklepach powoli pojawia się asortyment świąteczny. Wielkimi krokami zbliża się dzień największ...
Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...
Przeczytaj, co mówią o nas inni