INIS powstał w 2010 roku. Od samego początku wywoływaliśmy emocje, udostępniając darmowe narzędzia do email marketingu dla naszych wydawców. Nasze usługi obejmowały system, technologię targetowania i wysyłek emailingów do baz zewnętrznych, skupionych w pierwszej w Polsce Emailingowej Sieci Reklamowej INIS. Nie dziwi więc, że przez ostatnie 10 lat naszym symbolem była koperta, stanowiąca integralną część naszego logotypu. Z biegiem czasu zdobywając coraz większe doświadczenie, obserwując rynek i słuchając naszych partnerów, znacząco poszerzyliśmy zakres swoich działań, wprowadzając do oferty kolejne kanały komunikacji i nowatorskie rozwiązania technologiczne.
![]() |
Kopertę w naszym logo zamieniliśmy na okrąg. Symbol ten, ma dla nas kilka istotnych znaczeń. INIS z 2020 roku jest całkowicie różny od tego z roku 2010. Zmiany przebiegały długofalowo i wiązały się bezpośrednio z rozszerzaniem zakresu świadczonych przez nas usług. Dzisiejszy INIS daje swoim klientom możliwość prowadzenia kompleksowych działań w mediach digitalowych. Stale realizujemy strategię obecności w internecie kilkuset marek, zarówno tych współpracujących z wiodącymi agencjami interaktywnymi i domami mediowymi, jak i naszymi bezpośrednimi klientami, którzy obdarzyli nas zaufaniem i powierzając nam swoją sprzedaż od kilku lat, dają najlepszą rekomendację naszej skuteczności.
Rebranding podyktowany został kilkoma względami, ale najważniejszym z nich była rosnąca w nas świadomość konieczności dopasowania wizerunku marki na zewnątrz, do zmian, jakie zachodziły w spółce już od dawna. INIS 10 lat po swoim powstaniu, to także dostawca kompleksowych rozwiązań mediowych dla e-commerce. Codziennie realizujemy dziesiątki kampanii sprzedażowych, skutecznie łącząc dostępne nam możliwości i wykorzystując w tym celu całą dostępną nam technologię, na której rozwój od początku działalności kładziemy wyjątkowy nacisk. Okrąg w logo symbolizuje przede wszystkim pełnię i kompleksowość usług, oferowanych naszym klientom. Od email marketingu, który jest w naszym DNA, do omni ecommerce, który wciąż rozwijamy.
Jedno od 10 lat nie uległo zmianie. Chcemy, by nasi klienci zawsze czuli się otoczeni opieką doświadczonych i kompetentnych specjalistów, i jest to kolejne ze znaczeń okręgu, który zagościł w naszej nowej identyfikacji wizualnej.
Chcąc jednocześnie zachować elementy wizerunku silnie utożsamiane z INIS jaki dotychczas znali nasi klienci, postanowiliśmy zachować spójność w obszarze kolorystyki, która uległa wyłącznie nieznacznej modyfikacji. Odświeżyliśmy zatem paletę barw, którą będziemy się od tej pory posługiwać, jednocześnie rozbudowując ją o kilka dodatkowych kolorów, które symbolizują różnorodność oferowanych przez nas usług.
![]() |
Zmiany wynikające z potrzeb komunikacji większego zakresu oferowanych przez nas usług zbiegły się z całościowym rebrandingiem Grupy Kapitałowej, do której należymy. Digitree Group SA, (dawniej Grupa Kapitałowa SARE SA) również przeszła metamorfozę i zgodnie ze znaczeniem jej nowej nazwy, stanowi obecnie swoisty ekosystem reklamowy, dostarczający pełen zakres usług dla przedsiębiorstw, działających w internecie.
Grupa, na której kompetencje składają się doświadczenie i unikatowe specjalizacje poszczególnych jej spółek, zapewnia zatem swoim partnerom pełną ofertę 360° w zakresie digital marketingu. Dlatego też miejsce poprzedniego claimu w logo INIS “Feel the innovation” zajęła informacja o przynależności do Grupy Kapitałowej Digitree Group SA.
![]() Mapa kompetencji Digitree Group - kliknij aby powiększyć
|
Dziś INIS generuje 60 proc. swoich przychodów efektywnie dostarczając także szereg innych rozwiązań reklamowych i produkty niezwiązane z e-mail marketingiem. Dla mnie osobiście rebranding jest odpowiedzią na zmieniające się potrzeby rynku oraz naszych klientów, ale przede wszystkim pokazanie, że Digitree Group tworzą spółki i projekty budujące komplementarny ekosystem sprzedażowo-marketingowy dla wszystkich, chcących realizować skuteczne kampanie w Internecie.
Cieszymy się, że w nowej identyfikacji wizualnej udało się w bardzo przystępnej i zrozumiałej formie oddać kluczowe elementy, które od dłuższego czasu stanowiły istotę naszej spółki i wyróżniały INIS na polskim rynku reklamowym tj.
![]() |
Zmiana logotypu jest początkiem większych zmian, które obejmą w najbliższym czasie również strony internetowe, materiały promocyjne i pozostałe elementy brandingu spółki, w przedstawionym powyżej tonie. Zachęcamy do aktywnego śledzenia tych nowości, o których z pewnością będziemy także na bieżąco informować.
które moga Cię zainteresować
Czerwiec to miesiąc wprost wymarzony dla marketerów. Jest to okres rozpoczęcia lata i wakacji, a tym samym czas wielu ciekawych wydarzeń, które można wykorzystać w komunikacji swojej marki.
Maj to miesiąc wyczekany przez tych, którzy łakną słońca. Po długiej zimie każdy z nas marzy o powiewie prawdziwej wiosny. Jak się okazuje maj to nie tylko majówka, zwana potocznie świętem grilla, ale także miesiąc pełen okazji marketingowych!
Dzień Kobiet w marketingu zwykle jest pretekstem, by w kampaniach przypomnieć, jaka siła tkwi w bohaterkach tego dnia. Bo to, że siła jest kobietą wiadomo nie od dziś. Tak samo, jak i to, że marketing uwielbia czerpać ze świąt i różnych okoliczności,...
Przeczytaj, co mówią o nas inni