BLOG

E-mail Marketing w 2019r. Raport od Interaktywnie.com już dostępny!

E-mail Marketing w 2019r. Raport od Interaktywnie.com już dostępny!

Raport E-mail Marketing 2019 już dostępny!

Czy wiecie, że aż 3 na 4 Polaków dostaje codziennie do 20 maili promocyjnych, ale co drugi Polak dokonuje na ich podstawie zakupu. Aż 32% użytkowników poczty nigdy jednak nie otwiera wiadomości z folderu SPAM. I jak tu się połapać? Za dużo zmiennych? Odpowiedzi na te pytania i wiele cennej wiedzy, jak skutecznie prowadzić kampanie mailingowe w obecnych czasach, znajdziecie w treści raportu. E-mail marketing nadal pozostaje bowiem w 2019 roku jednym z najważniejszych narzędzi służących marketerom do prowadzenia skutecznych kampanii, a dla sektora e-commerce jest jednym z najważniejszych kanałów generujących sprzedaż.

Komentarz eksperta INIS

Komentarza w Raporcie udzielił m.in. Jacek Konsek, performance & e-mail marketing director w INIS. Jacek wypowiedział się na temat średnich statystyk skuteczności mailingów w Polsce, oraz globalnie, wskazując przy tym elementy, które dla tej skuteczności są kluczowe.

Jakie elementy kreacji mailingowej zwiększają szansę na jej
skuteczność?
Kampania e-mailingowa będzie skuteczna i przyniesie spodziewane efekty tylko wtedy,
gdy każdy z jej elementów będzie odpowiednio zaplanowany. Punktem wyjścia jest właściwy
temat, bo on decyduje, czy użytkownik otworzy e-maila czy nie. Ten powinien być krótki,
zwięzły, acz zachęcający do otwarcia i zapoznania się z treścią.
Starajmy się tak skonstruować tytuł, abyśmy my sami mieli ochotę na kliknięcie. Co ważne,
musi być on zgodny z contentem wiadomości - nie możemy wprowadzać użytkownika w błąd
i informować o czymś, czego nie ma wewnątrz e-maila. Sama kreacja to wciąż najważniejszy
element kampanii.
Wyważona ilość tekstu i grafik, a także przycisk wzywający do działania (call to action)
to wciąż must have każdej kampanii e-mailingowej. Jeśli pozwolą nam na to możliwości
techniczne, to warto spróbować choćby kreacji z zegarem (odliczanie czasu do końca
promocji) czy animowanego gifa.
Nie zapominajmy, że po przejściu z e-maila na lading page, bądź do konkretnego
produktu, przekaz musi być tożsamy z tym, co użytkownik zobaczył w temacie i kreacji.
Jeżeli zaciekawił go rabat, to nie może on zniknąć po wejściu do e-sklepu, a jeżeli chciał
skorzystać z ubezpieczenia motoryzacyjnego, to niewłaściwe będzie przekierowanie
go do ubezpieczeń na życie. Wszystkie te elementy bezpośrednio wpływają na współczynnik
kliknięć i sukces kampanii.

Skąd mogę pobrać raport?

Oprócz informacji o kampaniach e-mailingowych, raport zawiera również wiele cennych porad i eksperckich komentarzy dotyczących Marketing Automation, które z e-mailingiem ściśle jest związane. O wzroście roli narzędzi do marketing automation w codziennej pracy marketerów i trendach związanych z jego wykorzystaniem opowiada m.in. prezes zarządu Grupy Kapitałowej SARE SA, Dariusz Piekarski.

Zachęcamy zatem do pobrania swojej kopii darmowego egzemplarza raportu, który możecie pobrać z tego źródła.

Pozostałe wpisy

które moga Cię zainteresować

INIS w programie TCF IAB Europe

Transparency & Consent Framework (TCF 2.0)  to prestiżowy program certyfikacji dla zaufanych partnerów IAB Europe w zakresie ochrony danych osobowych. To rozwiązanie, które pozwala firmom i konsumentom uzyskać k...

E-mail retargeting wciąż zyskuje na znaczeniu.

Celem nadrzędnym w branży e-commerce jest skuteczna sprzedaż. Jak go osiągnąć? Z pozoru całkiem prosto, bo wystarczy pozyskać ruch użytkowników w witrynie, a następnie nakłonić ich do kupna. To tyle w teorii, bo praktyka potrafi być zaskakująca.

Mapa Podmiotów Internetowych IAB 2019/20 już dostępna!

Jak co roku, tuż przed Świętami Bożego Narodzenia, na stronie IAB Polska ukazała się Mapa Podmiotów Internetowych na rok 2019/20. Od kilku lat, wśród tych podmiotów znaleźć możecie zarówno INIS, jak i pozostałe spółki i projekty...

Opinie naszych klientów

Przeczytaj, co mówią o nas inni

BLOG
fb
ln
tw
yt
ig
eu