BLOG

E-mail Marketing w 2019r. Raport od Interaktywnie.com już dostępny!

E-mail Marketing w 2019r. Raport od Interaktywnie.com już dostępny!

Raport E-mail Marketing 2019 już dostępny!

Czy wiecie, że aż 3 na 4 Polaków dostaje codziennie do 20 maili promocyjnych, ale co drugi Polak dokonuje na ich podstawie zakupu. Aż 32% użytkowników poczty nigdy jednak nie otwiera wiadomości z folderu SPAM. I jak tu się połapać? Za dużo zmiennych? Odpowiedzi na te pytania i wiele cennej wiedzy, jak skutecznie prowadzić kampanie mailingowe w obecnych czasach, znajdziecie w treści raportu. E-mail marketing nadal pozostaje bowiem w 2019 roku jednym z najważniejszych narzędzi służących marketerom do prowadzenia skutecznych kampanii, a dla sektora e-commerce jest jednym z najważniejszych kanałów generujących sprzedaż.

Komentarz eksperta INIS

Komentarza w Raporcie udzielił m.in. Jacek Konsek, performance & e-mail marketing director w INIS. Jacek wypowiedział się na temat średnich statystyk skuteczności mailingów w Polsce, oraz globalnie, wskazując przy tym elementy, które dla tej skuteczności są kluczowe.

Jakie elementy kreacji mailingowej zwiększają szansę na jej skuteczność?

Kampania e-mailingowa będzie skuteczna i przyniesie spodziewane efekty tylko wtedy, gdy każdy z jej elementów będzie odpowiednio zaplanowany. Punktem wyjścia jest właściwy temat, bo on decyduje, czy użytkownik otworzy e-maila czy nie. Ten powinien być krótki, zwięzły, acz zachęcający do otwarcia i zapoznania się z treścią. Starajmy się tak skonstruować tytuł, abyśmy my sami mieli ochotę na kliknięcie. Co ważne, musi być on zgodny z contentem wiadomości - nie możemy wprowadzać użytkownika w błąd i informować o czymś, czego nie ma wewnątrz e-maila. Sama kreacja to wciąż najważniejszy element kampanii.

Wyważona ilość tekstu i grafik, a także przycisk wzywający do działania (call to action) to wciąż must have każdej kampanii e-mailingowej. Jeśli pozwolą nam na to możliwości techniczne, to warto spróbować choćby kreacji z zegarem (odliczanie czasu do końca promocji) czy animowanego gifa. Nie zapominajmy, że po przejściu z e-maila na lading page, bądź do konkretnego produktu, przekaz musi być tożsamy z tym, co użytkownik zobaczył w temacie i kreacji.

Jeżeli zaciekawił go rabat, to nie może on zniknąć po wejściu do e-sklepu, a jeżeli chciał skorzystać z ubezpieczenia motoryzacyjnego, to niewłaściwe będzie przekierowanie go do ubezpieczeń na życie. Wszystkie te elementy bezpośrednio wpływają na współczynnik kliknięć i sukces kampanii.

Skąd mogę pobrać raport?

Oprócz informacji o kampaniach e-mailingowych, raport zawiera również wiele cennych porad i eksperckich komentarzy dotyczących Marketing Automation, które z e-mailingiem ściśle jest związane. O wzroście roli narzędzi do marketing automation w codziennej pracy marketerów i trendach związanych z jego wykorzystaniem opowiada m.in. prezes zarządu Grupy Kapitałowej SARE SA, Dariusz Piekarski.

Zachęcamy zatem do pobrania swojej kopii darmowego egzemplarza raportu, który możecie pobrać z tego źródła.

Pozostałe wpisy

które moga Cię zainteresować

Jak skutecznie promować sklep e-commerce?

Skokowy wzrost sprzedaży e-commerce od 2020 r. to dobra wiadomość dla rynku. Wiąże się jednak ze wzrostem liczby sklepów internetowych i większą konkurencją. O czym powinni pamiętać sprzedawcy przy promocji sklepów internetowych?

Forum IAB 2022 - podsumowanie

Zespół INIS ma za sobą 3 owocne dni spędzone w Warszawskim Multikinie Złote Tarasy, gdzie w dniach 7-9 czerwca odbywała się (już piętnasta) odsłona jednej z najbardziej inspirujących i wskazujących nadchodzące trendy konferencji marketingowych, czyli...

Kampania wizerunkowa dla klienta z branży gaming we współpracy z Digiseg

INIS we współpracy z Digiseg na zlecenie producenta z branży RTV, posiadającego także serię sprzętu gamingowego zrealizował kampanię, której celem było zwiększenie Viewability oraz podniesienie wskaźnika CTR kampanii prowadzonych w tym segmencie.

Opinie naszych klientów

Przeczytaj, co mówią o nas inni

BLOG
fb
ln
tw
yt
ig