BLOG

Prelekcja INIS i Deep.BI na Forum IAB 2019

Prelekcja INIS i Deep.BI na Forum IAB 2019

W dniach 5-6 czerwca, w Warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się kolejna edycja jednej z najważniejszych i najbardziej inspirujących konferencji branży digital. Forum IAB od ponad 12 lat wytycza standardy najlepszych praktyk i stanowi jedno
z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce.

Tegoroczna edycja poświęcona będzie zagadnieniom związanym z procesem wzrostu firm technologicznych i prowadzona
pod hasłem Re:Growth - między innowacją a efektywnością.

Przez dwa intensywne dni ponad stu najwybitniejszych ekspertów zaprezentuje najnowocześniejsze marketingowe rozwiązania
i trendy. Wśród nich, z czego jesteśmy niezwykle dumni, znajdzie się również nasz przedstawiciel, CTO i członek zarządu INIS Mateusz Walczak. Wspólnie z Jarosławem Górą z Deep.BI opowiedzą o tym jak w dobie ograniczonych zasobów, nie tylko technologicznych, ale także ludzkich, osiągnąć wzrost efektywności prowadzonych działań, dzięki wykorzystaniu najnowocześniejszych algorytmów sztucznej inteligencji.

Panowie zaprezentują obszerne i szczegółowe case study wdrożenia predykcji AI w wysyłkach kampanii mailingowych do baz zewnętrznych. Wszystkich zainteresowanych tym, w jaki sposób udało nam się, wspólnymi siłami, wysłać 35% mniej wiadomości
w ramach kampanii (2,6 mln zamiast 4 mln)
i jednocześnie uzyskać znacząco wyższe rezultaty, zapraszamy do wysłuchania prowadzonej wspólnie prelekcji.

Dowiecie się także:

  • jakie przeszkody, stoją na drodze, do uzyskiwania w kampaniach mailingowych, wyników takich jak jeszcze kilka lat temu, przy tym samym nakładzie pracy i środków
  • jakie rozwiązania pozwalają je przezwyciężyć
  • jak przebiega proces przygotowania do wdrożenia sztucznej inteligencji w działaniach marketingowych
  • jakie cechy odbiorców analizują i szeregują algorytmy AI
  • jak kształtuje się przyszłość e-mail marketingu w kontekście coraz szerszego wykorzystania sztucznej inteligencji w tym segmencie

Jeżeli chcesz wiedzieć, jak wyglądają nowocześnie prowadzone, efektywne kampanie e-mailingowe i jak będą wyglądać w najbliższych latach, to zapraszamy serdecznie do wysłuchania naszej prelekcji podczas drugiego dnia (06.06.2019) Forum IAB 2019.

Jeżeli jeszcze nie masz biletu na to wydarzenie, możesz zakupić wejściówkę pod tym linkiem.

Pozostałe wpisy

które moga Cię zainteresować

Grudzień w marketingu: Święta, sylwestrowe szaleństwo i noworoczne postanowienia

Grudzień to wyjątkowy miesiąc dla marketingu, pełen świątecznego blasku, noworocznych postanowień i sezonowych okazji. Poszukujemy nie tylko idealnych prezentów i świątecznych dekoracji, ale również unikalnych sposobów na celebrowanie i przywitanie N...

Listopad w marketingu: Black Friday, Cyber Monday i przygotowania do zimy

Kalendarzowo jesień w pełni, a listopad swym chłodem przywodzi na myśl zimowe chwile. Czas zadumy i refleksji, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. W sklepach powoli pojawia się asortyment świąteczny. Wielkimi krokami zbliża się dzień największ...

Październik w marketingu: różowy październik, Dzień Nauczyciela, Halloween i inne branżowe wydarzenia

Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...

Opinie naszych klientów

Przeczytaj, co mówią o nas inni

BLOG
fb
ln
yt