BLOG

Prelekcja INIS i Deep.BI na Forum IAB 2019

Prelekcja INIS i Deep.BI na Forum IAB 2019

W dniach 5-6 czerwca, w Warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się kolejna edycja jednej z najważniejszych i najbardziej inspirujących konferencji branży digital. Forum IAB od ponad 12 lat wytycza standardy najlepszych praktyk i stanowi jedno
z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce.

Tegoroczna edycja poświęcona będzie zagadnieniom związanym z procesem wzrostu firm technologicznych i prowadzona
pod hasłem Re:Growth - między innowacją a efektywnością.

Przez dwa intensywne dni ponad stu najwybitniejszych ekspertów zaprezentuje najnowocześniejsze marketingowe rozwiązania
i trendy. Wśród nich, z czego jesteśmy niezwykle dumni, znajdzie się również nasz przedstawiciel, CTO i członek zarządu INIS Mateusz Walczak. Wspólnie z Jarosławem Górą z Deep.BI opowiedzą o tym jak w dobie ograniczonych zasobów, nie tylko technologicznych, ale także ludzkich, osiągnąć wzrost efektywności prowadzonych działań, dzięki wykorzystaniu najnowocześniejszych algorytmów sztucznej inteligencji.

Panowie zaprezentują obszerne i szczegółowe case study wdrożenia predykcji AI w wysyłkach kampanii mailingowych do baz zewnętrznych. Wszystkich zainteresowanych tym, w jaki sposób udało nam się, wspólnymi siłami, wysłać 35% mniej wiadomości
w ramach kampanii (2,6 mln zamiast 4 mln)
i jednocześnie uzyskać znacząco wyższe rezultaty, zapraszamy do wysłuchania prowadzonej wspólnie prelekcji.

 


Mateusz Walczak, CTO INIS zaprasza na prelekcję podczas Forum IAB 2019.

 

Dowiecie się także:

  • jakie przeszkody, stoją na drodze, do uzyskiwania w kampaniach mailingowych, wyników takich jak jeszcze kilka lat temu, przy tym samym nakładzie pracy i środków
  • jakie rozwiązania pozwalają je przezwyciężyć
  • jak przebiega proces przygotowania do wdrożenia sztucznej inteligencji w działaniach marketingowych
  • jakie cechy odbiorców analizują i szeregują algorytmy AI
  • jak kształtuje się przyszłość e-mail marketingu w kontekście coraz szerszego wykorzystania sztucznej inteligencji w tym segmencie

Jeżeli chcesz wiedzieć, jak wyglądają nowocześnie prowadzone, efektywne kampanie e-mailingowe i jak będą wyglądać w najbliższych latach, to zapraszamy serdecznie do wysłuchania naszej prelekcji podczas drugiego dnia (06.06.2019) Forum IAB 2019.

Jeżeli jeszcze nie masz biletu na to wydarzenie, możesz zakupić wejściówkę pod tym linkiem.

Pozostałe wpisy

które moga Cię zainteresować

Facebook testuje swoje narzędzie do e-mail marketingu

W świecie marketingu internetowego zapowiada się na kolejną, niemałą rewolucję. Zespół Facebooka ogłosił, że od jakiegoś już czasu prowadził pracę nad nowym narzędziem, służącym do e-mail marketingu. Obecnie jest już na etapie testowania swojego n...

6 rzeczy, które każdy e-commerce powinien zrobić przed Black Friday

Żniwa w e-commerce już lada moment. Na przełomie listopada i grudnia cała branża internetowego handlu liczy na maksymalizację zysków, w związku z nagromadzeniem w krótkim odstępie czasu, wielu doskonałych okazji do podniesienia słupków sprzedaży. Zac...

7 narzędzi marketera cz. 5

Dziś, czyli 17 września obchodzimy Dzień Kropki. Pojutrze świętujemy Dzień Emotikona. Z tych oto okazji, gdzie zarówno kropka pełni wiele funkcji – na przykład w programowaniu, oraz gdzie emotikony ożywiają każdy wpis w social media, będąc bardzo ...

Opinie naszych klientów

Przeczytaj, co mówią o nas inni

BLOG
fb
ln
tw
yt
ig
eu