W dniach 5-6 czerwca, w Warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się kolejna edycja jednej z najważniejszych i najbardziej inspirujących konferencji branży digital. Forum IAB od ponad 12 lat wytycza standardy najlepszych praktyk i stanowi jedno
z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce.
Tegoroczna edycja poświęcona będzie zagadnieniom związanym z procesem wzrostu firm technologicznych i prowadzona
pod hasłem Re:Growth - między innowacją a efektywnością.
Przez dwa intensywne dni ponad stu najwybitniejszych ekspertów zaprezentuje najnowocześniejsze marketingowe rozwiązania
i trendy. Wśród nich, z czego jesteśmy niezwykle dumni, znajdzie się również nasz przedstawiciel, CTO i członek zarządu INIS Mateusz Walczak. Wspólnie z Jarosławem Górą z Deep.BI opowiedzą o tym jak w dobie ograniczonych zasobów, nie tylko technologicznych, ale także ludzkich, osiągnąć wzrost efektywności prowadzonych działań, dzięki wykorzystaniu najnowocześniejszych algorytmów sztucznej inteligencji.
Panowie zaprezentują obszerne i szczegółowe case study wdrożenia predykcji AI w wysyłkach kampanii mailingowych do baz zewnętrznych. Wszystkich zainteresowanych tym, w jaki sposób udało nam się, wspólnymi siłami, wysłać 35% mniej wiadomości
w ramach kampanii (2,6 mln zamiast 4 mln) i jednocześnie uzyskać znacząco wyższe rezultaty, zapraszamy do wysłuchania prowadzonej wspólnie prelekcji.
Dowiecie się także:
Jeżeli chcesz wiedzieć, jak wyglądają nowocześnie prowadzone, efektywne kampanie e-mailingowe i jak będą wyglądać w najbliższych latach, to zapraszamy serdecznie do wysłuchania naszej prelekcji podczas drugiego dnia (06.06.2019) Forum IAB 2019.
Jeżeli jeszcze nie masz biletu na to wydarzenie, możesz zakupić wejściówkę pod tym linkiem.
które moga Cię zainteresować
Dzień Kobiet w marketingu zwykle jest pretekstem, by w kampaniach przypomnieć, jaka siła tkwi w bohaterkach tego dnia. Bo to, że siła jest kobietą wiadomo nie od dziś. Tak samo, jak i to, że marketing uwielbia czerpać ze świąt i różnych okoliczności,...
Luty jest miesiącem miłości. To właśnie 14 lutego obchodzimy Walentynki, czyli Dzień Zakochanych. To zwykle czas, kiedy celebrując swoją miłość zakochani wzajemnie wręczają sobie prezenty i nie szczędzą miłych słów.
Kiedy witryny sklepowe rozświetlają tysiące lampek, za oknem pojawia się delikatny mróz, a w radiu usłyszeć można Last Christmas to znak, że Święta tuż tuż. Od lat święta w marketingu mają się dobrze i zwykle są czasem, kiedy marki prześcigają się ...
Przeczytaj, co mówią o nas inni