W dniach 5-6 czerwca, w Warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się kolejna edycja jednej z najważniejszych i najbardziej inspirujących konferencji branży digital. Forum IAB od ponad 12 lat wytycza standardy najlepszych praktyk i stanowi jedno
z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce.
Tegoroczna edycja poświęcona będzie zagadnieniom związanym z procesem wzrostu firm technologicznych i prowadzona
pod hasłem Re:Growth - między innowacją a efektywnością.
Przez dwa intensywne dni ponad stu najwybitniejszych ekspertów zaprezentuje najnowocześniejsze marketingowe rozwiązania
i trendy. Wśród nich, z czego jesteśmy niezwykle dumni, znajdzie się również nasz przedstawiciel, CTO i członek zarządu INIS Mateusz Walczak. Wspólnie z Jarosławem Górą z Deep.BI opowiedzą o tym jak w dobie ograniczonych zasobów, nie tylko technologicznych, ale także ludzkich, osiągnąć wzrost efektywności prowadzonych działań, dzięki wykorzystaniu najnowocześniejszych algorytmów sztucznej inteligencji.
Panowie zaprezentują obszerne i szczegółowe case study wdrożenia predykcji AI w wysyłkach kampanii mailingowych do baz zewnętrznych. Wszystkich zainteresowanych tym, w jaki sposób udało nam się, wspólnymi siłami, wysłać 35% mniej wiadomości
w ramach kampanii (2,6 mln zamiast 4 mln) i jednocześnie uzyskać znacząco wyższe rezultaty, zapraszamy do wysłuchania prowadzonej wspólnie prelekcji.
Dowiecie się także:
Jeżeli chcesz wiedzieć, jak wyglądają nowocześnie prowadzone, efektywne kampanie e-mailingowe i jak będą wyglądać w najbliższych latach, to zapraszamy serdecznie do wysłuchania naszej prelekcji podczas drugiego dnia (06.06.2019) Forum IAB 2019.
Jeżeli jeszcze nie masz biletu na to wydarzenie, możesz zakupić wejściówkę pod tym linkiem.
które moga Cię zainteresować
Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...
Kalendarzowo wciąż mamy jeszcze lato, nie mniej wyraźnie można już poczuć jesienny klimat. Wrzesień to czas powrotów: do szkoły, do biur, do normalności. Po intensywnych wakacyjnych szaleństwach nadchodzi czas obowiązków i codziennej rutyny. Jednak j...
Kiedy wakacje trwają w najlepsze w marketingu rozpoczyna się gorący czas kampanii back to school. Zwykle jest to czas końca lipca i początku sierpnia, kiedy to rodzice i uczniowie zaczynają się przygotowywać do nadchodzącego roku szkolnego. Dlatego t...
Przeczytaj, co mówią o nas inni