BLOG

Postęp to znaczy lepsze, a nie tylko nowe

Postęp to znaczy lepsze, a nie tylko nowe

W 1908 roku bramy fabryki w Detroit opuścił pierwszy egzemplarz Forda T, otwierając erę masowej motoryzacji. I chociaż idea auta jako 4 kół z kierowcą nie uległa zmianie przez kolejne sto lat, dzięki osiągnięciom inżynierii i informatyki samochody stawały się coraz bardziej bezpieczne i niezawodne. Dziś auto to komputer na kółkach, a pojazdy autonomiczne to jeżdżące superkomputery, które precyzyjnie poruszają się po zatłoczonym mieście. Jeszcze niedawno rakiety NASA wynosząc ludzi w kosmos, spadały bezpowrotnie do oceanu. Dzięki skupieniu na efektywności, dostępie do lepszych narzędzi i dziesiątkach testów, rakiety nośne SpaceX lądują z chirurgiczną precyzją także na pływających barkach. Olbrzymie zasoby wiedzy medycznej, poddane digitalizacji i wspierane przez oprogramowanie oparte o AI jak IBM Watson, pomagają dziś skutecznie lekarzom w stawianiu diagnoz i szybszym podejmowaniu trafnych decyzji.

Tak samo jest z naszymi kampaniami. W INIS nie tylko tworzymy nowe, ale przede wszystkim ulepszamy obecne rozwiązania. Liczy się efekt, a że branża nieustająco pędzi do przodu, my - marketerzy musimy dotrzymać jej kroku. Wspomniany efekt to słowo klucz, które pojawia się na każdym etapie planowania działań marketingowych, i choć kampanie stale ewoluują, to nastawienie na efekt pozostaje.

Każdy świadomy Klient wykorzystujący działania mailingowe chce osiągnąć konkretny cel. Najczęściej chce zwiększyć swoją sprzedaż w sklepie internetowym. Zatem jego głównym zamiarem jest trafienie do jak największej rzeszy odbiorów, którzy są jego potencjalnymi kupującymi. Kiedyś wystarczające było samo wysłanie masowej kampanii na skrzynki użytkowników, a następnie czekanie na efekt, który raz przychodził zaskakująco szybko, a innym razem nie przychodził wcale. Dziś trzeba precyzyjnie trafiać do odbiorców, bo liczy się każda dobrze wydana złotówka.  

W INIS skutecznie trafiamy do skrzynek odbiorców. Jak to robimy?

1. Stawiamy na coraz bardziej precyzyjne kampanie – odpowiednio dobieramy grupy docelowe korzystając z szerokiego sposobu targetowania. Jak targetujemy? 

  • Demograficznie, czyli według wieku i płci.
  • Behawioralnie, wykorzystujemy zainteresowania zakupowe użytkownika pozyskane dzięki analizie jego działań w internecie.
  • Stosujemy geotargetowanie, zgodne z miejscem zamieszkania lub aktualnym miejscem tymczasowego przebywania.
  • Na urządzenia mobilne, docierając do osób korzystających ze smartfonów i z różnego rodzaju systemów operacyjnych.

2. Personalizujemy komunikaty – gdyż czasy masowej wysyłki już dawno minęły. Jak personalizujemy?

  • zwracamy się indywidualnie, po imieniu do użytkowników,
  • stawiamy na treści dostosowane do zainteresowań  klienta,
  • wysyłamy mailing w najlepszym czasie dla konkretnego odbiorcy,
  • stawiamy na dobry content w e-commerce opierając go na product feedzie.

3. Działamy wielokanałowo - wykorzystujemy wiele kanałów dotarcia do klienta, stawiamy na programmatic, kampanie mobile czy reklamę natywną.

4. Kampanie napędzamy sztuczną inteligencją – wznosząc e-mail marketing na nowy poziom. Planując wysyłki korzystamy z algorytmu opartego na AI, dzięki czemu jesteśmy w stanie określić najbardziej efektywne grupy adresowe  spośród kilkunastu milionów subskrybentów. Nasz algorytm na bieżąco analizuje szereg zmiennych i rekomenduje najlepsze rekordy do wysyłki kampanii. A dzięki optymalizacji częstotliwości wysyłek dla każdego pojedynczego użytkownika, zapewniamy maksymalną skuteczność kampanii, jednocześnie obniżając jej koszty.         

 

Lope de Vega, wypowiadając słowa z powyższego cytatu miał sporo racji. Postęp to znaczy lepsze, a my w INIS przede wszystkim ulepszamy dostępne rozwiązania. Jeśli więc marzą Ci się precyzyjne kampanie e-mailingowe koniecznie napisz do nas na biuro@inis.pl, a my dobierzemy odpowiednie narzędzia i kanały do zrealizowania Twoich celów i potrzeb.

 

Pozostałe wpisy

które moga Cię zainteresować

Mamy sztuczną inteligencję we wszystkich produktach...

Mamy sztuczną inteligencję we wszystkich produktach. Od telewizorów Bravia, przez bezlusterkowe aparaty fotograficzne, po Xperie i PlayStation - Daichi Yamafuji, SONY.

Czytaj więcej

Pokaż klientowi to czego potrzebuje...(tylko jeszcze o tym nie wie)

Ludzie nie wiedzą, czego chcą, dopóki im tego nie pokażesz. Dlatego też nigdy nie polegam na badaniach rynku. Naszym zadaniem jest odczytywanie rzeczy, których jeszcze nie ma na stronie - powiedział ...

Co łączy kampanie mobilne z Teslą? Słów kilka o wizjonerze, który wyprzedzał swoje czasy

Wkrótce możliwe będzie bezprzewodowe przesyłanie wiadomości na całym świecie w tak prosty sposób, że każdy człowiek będzie mógł mieć przy sobie i obsługiwać swój własny aparat.

Jak na czasy kiedy po...

Opinie naszych klientów

Przeczytaj, co mówią o nas inni

BLOG
fb
ln
tw
yt
ig