BLOG

Postęp to znaczy lepsze, a nie tylko nowe

Postęp to znaczy lepsze, a nie tylko nowe

W 1908 roku bramy fabryki w Detroit opuścił pierwszy egzemplarz Forda T, otwierając erę masowej motoryzacji. I chociaż idea auta jako 4 kół z kierowcą nie uległa zmianie przez kolejne sto lat, dzięki osiągnięciom inżynierii i informatyki samochody stawały się coraz bardziej bezpieczne i niezawodne. Dziś auto to komputer na kółkach, a pojazdy autonomiczne to jeżdżące superkomputery, które precyzyjnie poruszają się po zatłoczonym mieście. Jeszcze niedawno rakiety NASA wynosząc ludzi w kosmos, spadały bezpowrotnie do oceanu. Dzięki skupieniu na efektywności, dostępie do lepszych narzędzi i dziesiątkach testów, rakiety nośne SpaceX lądują z chirurgiczną precyzją także na pływających barkach. Olbrzymie zasoby wiedzy medycznej, poddane digitalizacji i wspierane przez oprogramowanie oparte o AI jak IBM Watson, pomagają dziś skutecznie lekarzom w stawianiu diagnoz i szybszym podejmowaniu trafnych decyzji.

Tak samo jest z naszymi kampaniami. W INIS nie tylko tworzymy nowe, ale przede wszystkim ulepszamy obecne rozwiązania. Liczy się efekt, a że branża nieustająco pędzi do przodu, my - marketerzy musimy dotrzymać jej kroku. Wspomniany efekt to słowo klucz, które pojawia się na każdym etapie planowania działań marketingowych, i choć kampanie stale ewoluują, to nastawienie na efekt pozostaje.

Każdy świadomy Klient wykorzystujący działania mailingowe chce osiągnąć konkretny cel. Najczęściej chce zwiększyć swoją sprzedaż w sklepie internetowym. Zatem jego głównym zamiarem jest trafienie do jak największej rzeszy odbiorów, którzy są jego potencjalnymi kupującymi. Kiedyś wystarczające było samo wysłanie masowej kampanii na skrzynki użytkowników, a następnie czekanie na efekt, który raz przychodził zaskakująco szybko, a innym razem nie przychodził wcale. Dziś trzeba precyzyjnie trafiać do odbiorców, bo liczy się każda dobrze wydana złotówka.  

W INIS skutecznie trafiamy do skrzynek odbiorców. Jak to robimy?

1. Stawiamy na coraz bardziej precyzyjne kampanie – odpowiednio dobieramy grupy docelowe korzystając z szerokiego sposobu targetowania. Jak targetujemy? 

  • Demograficznie, czyli według wieku i płci.
  • Behawioralnie, wykorzystujemy zainteresowania zakupowe użytkownika pozyskane dzięki analizie jego działań w internecie.
  • Stosujemy geotargetowanie, zgodne z miejscem zamieszkania lub aktualnym miejscem tymczasowego przebywania.
  • Na urządzenia mobilne, docierając do osób korzystających ze smartfonów i z różnego rodzaju systemów operacyjnych.

2. Personalizujemy komunikaty – gdyż czasy masowej wysyłki już dawno minęły. Jak personalizujemy?

  • zwracamy się indywidualnie, po imieniu do użytkowników,
  • stawiamy na treści dostosowane do zainteresowań  klienta,
  • wysyłamy mailing w najlepszym czasie dla konkretnego odbiorcy,
  • stawiamy na dobry content w e-commerce opierając go na product feedzie.

3. Działamy wielokanałowo - wykorzystujemy wiele kanałów dotarcia do klienta, stawiamy na programmatic, kampanie mobile czy reklamę natywną.

4. Kampanie napędzamy sztuczną inteligencją – wznosząc e-mail marketing na nowy poziom. Planując wysyłki korzystamy z algorytmu opartego na AI, dzięki czemu jesteśmy w stanie określić najbardziej efektywne grupy adresowe  spośród kilkunastu milionów subskrybentów. Nasz algorytm na bieżąco analizuje szereg zmiennych i rekomenduje najlepsze rekordy do wysyłki kampanii. A dzięki optymalizacji częstotliwości wysyłek dla każdego pojedynczego użytkownika, zapewniamy maksymalną skuteczność kampanii, jednocześnie obniżając jej koszty.         

 

Lope de Vega, wypowiadając słowa z powyższego cytatu miał sporo racji. Postęp to znaczy lepsze, a my w INIS przede wszystkim ulepszamy dostępne rozwiązania. Jeśli więc marzą Ci się precyzyjne kampanie e-mailingowe koniecznie napisz do nas na biuro@inis.pl, a my dobierzemy odpowiednie narzędzia i kanały do zrealizowania Twoich celów i potrzeb.

 

Pozostałe wpisy

które moga Cię zainteresować

Skuteczny tytuł mailingu - czyli jaki?

Chcąc prowadzić skuteczne kampanie e-mail marketingowe, musimy nieustannie budować pozytywne relacje z klientami. Dlatego też tak ważna jest komunikacja w postaci regularnych newsletterów, czy cyklicznych kampanii mailingowych. 

Kod rabatowy w tytule mailingu. Za i przeciw

Kod rabatowy w tytule wiadomości e-mail to nieczęsto spotykany zabieg. W naturalny sposób zaniża on jeden z kluczowych parametrów oceny skuteczności kampanii, jakim jest wskaźnik otwarć - OR (Open Rate), bo powoduje, że użytkownik otrzyma już główną ...

Big Data w marketingu. Część 2 - praktyka

W pierwszej części wpisu poświęconego tematyce Big Data, głównie skupiliśmy się na jego teoretycznym wymiarze, a to, co wybrzmiało najmocniej to fakt, że dane napędzają biznesowe decyzje. Teraz sprawdźmy, jak wygląda to w praktyce, bo sami jako klien...

Opinie naszych klientów

Przeczytaj, co mówią o nas inni

BLOG
fb
ln
tw
yt
ig