BLOG

Ostatnia prosta świątecznych ofert przed nami

Ostatnia prosta świątecznych ofert przed nami

Od 19 listopada do 18 grudnia to najlepszy okres dla sprzedaży online. Za nami dwa tygodnie super ofert związanych z okresem świątecznym. Przed marketerami najbardziej pracowite dwa tygodnie. Co zrobić, by wyróżnić się spośród konkurencji i setek e-maili wpadających do skrzynek naszych klientów?

Według badania Deloitte w tym roku na święta wydamy o 5 proc. więcej niż w 2015 roku, z czego 44 proc. przeznaczymy na prezenty. Natomiast z analizy przeprowadzonej przez serwis zrabatowani.pl najgorętszy okres przed świętami to 7 i 6 dzień roboczy przed Wigilią, a więc w tym roku przypada na 15 i 16 grudnia. Co najważniejsze, mamy coraz mniej czasu na bieganie po sklepach w szale świątecznych zakupów, więc najlepszym rozwiązaniem dla każdego jest kupowanie w internecie, wykorzystując wolną chwilę i nie ruszając się sprzed telewizora. To ostatni dzwonek na zwiększenie naszych działań marketingowych.

O czym nie warto zapomnieć i jak się wyróżnić?

Niesztampowa kreacja, czyli zwróć uwagę odbiorcy

Wyróżnij się z tłumu świątecznych emaili i bannerów. Nie trzymaj się zwykłego projektu lub szablonu, ale dostosuj go do swojego produktu czy wręcz przygotuj go specjalnie pod strategię marki, którą reprezentujesz. Okres świąteczny to najlepszy czas, kiedy możesz zwrócić uwagę odbiorców. Zaskocz klienta, bądź kreatywny, wpływaj na emocje i personalizuj przekaz.

Darmowa dostawa, e-bony czyli coś dla zapracowanych, spóźnialskich i niezdecydowanych.

Współczesne czasy wymuszają na reklamodawcach myślenie o kompleksowości oferty. Zaproponowanie rabatów czy świątecznych produktów specjalnych to już za mało. Dlatego coraz częściej obserwuje się dołączanie do oferty, darmowej dostawy czy pakowania prezentu. Przygotowanie usługi full service jest dla niektórych idealnym rozwiązaniem.

Dla niezdecydowanych i spóźnialskich, bardzo dobrym rozwiązaniem są e-bony podarunkowe, które w łatwy sposób można kupić i wręczyć – wysyłając je na mailową skrzynkę pocztową. Co najważniejsze odbiorca może wykorzystać voucher kupując dokładnie taki prezent jaki go interesuje. A Ty masz o jeden stres mniej – niwelujesz ryzyko niezadowolenia z prezentu, osoby obdarowywanej.

Bożonarodzeniowy konkurs, czyli pozwól swoim klientom wygrać

Każdy z nas uwielbia wygrywać konkursy, dlatego Boże Narodzenie to idealny czas na przygotowanie świątecznego konkursu z nagrodami. Tym samym to dobry sposób na zwrócenie uwagi na Twój biznes i powiększenie grona sympatyków Twojego produktu czy usługi, szczególnie gdy mechanizm konkursu opiera się na udostępnianiu treści znajomym poprzez e-mail bądź w social media. Święta to idealny moment na podtrzymywanie relacji z Twoimi klientami.

Świąteczne i noworoczne wyprzedaże

Wyprzedaże, rabaty, promocje to „marchewki” kampanii mailingowych, które zawsze skuteczne przyciągają odbiorców, więc nie warto o nich zapomnieć w okresie świąteczno- noworocznym. Jak w przypadku każdej oferty, upewnij się, że czas jest ograniczony, bo zmotywuje do zakupu. Wprowadzenie limitu czasowego w ofertach tworzy poczucie pilności, które pomaga pozytywnie wpływać na decyzje zakupowe klientów.

Odliczanie – święta coraz bliżej, pozostały Ci 3 dni

I na koniec… Odliczanie czasu do świąt, może być denerwujące, ale z drugiej strony mobilizuje klientów do zakupów, szczególnie tych spóźnialskich. Czasu coraz mniej, za tydzień święta, ostatnie dni na zrobienie prezentu Twoim bliskim, ostatnie dni wyprzedaży to zwroty, które używane zarówno w tytule wiadomości jak i w kreacjach będą wymuszać reakcję odbiorcy.

Mamy nadzieję, że powyższe wskazówki będą dla Ciebie inspiracją jak wykorzystać ten niewątpliwie magiczny okres do oczarowania swoich klientów.

Christmas Discount Header Ornaments Price Stickers Sale

Pozostałe wpisy

które moga Cię zainteresować

Grudzień w marketingu: Święta, sylwestrowe szaleństwo i noworoczne postanowienia

Grudzień to wyjątkowy miesiąc dla marketingu, pełen świątecznego blasku, noworocznych postanowień i sezonowych okazji. Poszukujemy nie tylko idealnych prezentów i świątecznych dekoracji, ale również unikalnych sposobów na celebrowanie i przywitanie N...

Listopad w marketingu: Black Friday, Cyber Monday i przygotowania do zimy

Kalendarzowo jesień w pełni, a listopad swym chłodem przywodzi na myśl zimowe chwile. Czas zadumy i refleksji, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. W sklepach powoli pojawia się asortyment świąteczny. Wielkimi krokami zbliża się dzień największ...

Październik w marketingu: różowy październik, Dzień Nauczyciela, Halloween i inne branżowe wydarzenia

Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...

Opinie naszych klientów

Przeczytaj, co mówią o nas inni

BLOG
fb
ln
yt