BLOG

Marketing emocji, czyli inspirujące kampanie z okazji Dnia Matki

Marketing emocji, czyli inspirujące kampanie z okazji Dnia Matki

Z okazji Dnia Matki chcemy zaprezentować kilka niezapomnianych kampanii reklamowych, których elementem kluczowym są emocje. 

Zaopatrzcie się w chusteczki, bo wzruszenie gwarantowane!

 

  • To, czego szukasz jest bardzo blisko

Allegro już wielokrotnie udowodniło, że emocjonalne spoty reklamowe mają siłę i rację bytu. Ta kampania z 2017 roku naprawdę chwyta za serce i wzrusza do łez. Wszak każdy z nas jako dziecko miał marzenie zostać sportowcem, pilotem czy sławnym piosenkarzem. A kim chciała zostać mała Ania z II a? Sprawdźcie sami… 

https://youtu.be/Y2IB1_N5I-4

 

  • Thank You Mum

W 2016 roku, na 100 dni przed rozpoczęciem Igrzysk Olimpijskich w Rio marka P&G zaprezentowała niezwykły spot reklamowy “Strong”, który w bardzo emocjonujący sposób pokazuje jak ważną rolę mamy odgrywają w życiu swoich dzieci. Kampania pokazuje ogromną siłę kobiet-matek, które stanowią niezwykłą inspirację dla swoich pociech. Odwaga matek, którą wykazują się tak naprawdę każdego dnia, daje siłę dzieciom w najważniejszych i często najtrudniejszych momentach ich życia. Gotowi na silną dawkę wzruszeń? 

https://youtu.be/rdQrwBVRzEg

 

  • Mama miała rację

Nivea w swojej kampanii z 2015 roku chciała zaprezentować znaną prawdę o dobrych intencjach matek. Mamy w swej naturze mają troskę o swoje dzieci, kochają je bezwarunkowo i pragną dla nich tego co najlepsze. Spot niesie jeszcze jedną przesłankę, mianowicie uniwersalizm wspomnianej prawdy widoczny w skali międzynarodowej.

Czy rzeczywiście mama zawsze ma rację? Przekonajcie się sami…

https://youtu.be/Faw1z4hQm8I

 

  • The Unique Connection

Kolejna kampania z 2015 roku, w której tym razem Pandora pokazuje, jak wyjątkowe są kobiety. Tę wyjątkowość widzimy tu w relacji matka-dziecko, bo czy jest coś, co bardziej mogłoby to pokazać? Kreacja łapie za serce. 

https://youtu.be/4lfGufM67BA

 

  • Every Mum

Wyjątkowy projekt sieci hipermarketów Tesco z 2020 roku. Spot ukazuje niezwykłe relacje pomiędzy dziećmi z ich niebiologicznymi matkami. Historie są prawdziwe, dzięki czemu kampania jest tak poruszająca. Każda Matka jest ważna…. 

https://youtu.be/TlYbIZwv-xc

 

  • Mama Di Mama

I na koniec, by tchnąć trochę orzeźwienia w ten melancholijny nastrój proponujemy spot marki Coca-Cola z 2018 roku. Jak codzienny, zwykły posiłek może stać się wyjątkowy? Mama wie najlepiej. Poczuj i TY ten smak:) 

https://youtu.be/n6g2tyaQ-dw

 

A my z okazji Dnia Matki życzymy równie inspirujących i pełnych uniesień chwil ze swoimi dziećmi. 

Emocjonalny branding działa.






Pozostałe wpisy

które moga Cię zainteresować

Grudzień w marketingu: Święta, sylwestrowe szaleństwo i noworoczne postanowienia

Grudzień to wyjątkowy miesiąc dla marketingu, pełen świątecznego blasku, noworocznych postanowień i sezonowych okazji. Poszukujemy nie tylko idealnych prezentów i świątecznych dekoracji, ale również unikalnych sposobów na celebrowanie i przywitanie N...

Listopad w marketingu: Black Friday, Cyber Monday i przygotowania do zimy

Kalendarzowo jesień w pełni, a listopad swym chłodem przywodzi na myśl zimowe chwile. Czas zadumy i refleksji, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. W sklepach powoli pojawia się asortyment świąteczny. Wielkimi krokami zbliża się dzień największ...

Październik w marketingu: różowy październik, Dzień Nauczyciela, Halloween i inne branżowe wydarzenia

Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...

Opinie naszych klientów

Przeczytaj, co mówią o nas inni

BLOG
fb
ln
yt