BLOG

Marketing emocji, czyli inspirujące kampanie z okazji Dnia Matki

Marketing emocji, czyli inspirujące kampanie z okazji Dnia Matki

Z okazji Dnia Matki chcemy zaprezentować kilka niezapomnianych kampanii reklamowych, których elementem kluczowym są emocje. 

Zaopatrzcie się w chusteczki, bo wzruszenie gwarantowane!

 

  • To, czego szukasz jest bardzo blisko

Allegro już wielokrotnie udowodniło, że emocjonalne spoty reklamowe mają siłę i rację bytu. Ta kampania z 2017 roku naprawdę chwyta za serce i wzrusza do łez. Wszak każdy z nas jako dziecko miał marzenie zostać sportowcem, pilotem czy sławnym piosenkarzem. A kim chciała zostać mała Ania z II a? Sprawdźcie sami… 

https://youtu.be/Y2IB1_N5I-4

 

  • Thank You Mum

W 2016 roku, na 100 dni przed rozpoczęciem Igrzysk Olimpijskich w Rio marka P&G zaprezentowała niezwykły spot reklamowy “Strong”, który w bardzo emocjonujący sposób pokazuje jak ważną rolę mamy odgrywają w życiu swoich dzieci. Kampania pokazuje ogromną siłę kobiet-matek, które stanowią niezwykłą inspirację dla swoich pociech. Odwaga matek, którą wykazują się tak naprawdę każdego dnia, daje siłę dzieciom w najważniejszych i często najtrudniejszych momentach ich życia. Gotowi na silną dawkę wzruszeń? 

https://youtu.be/rdQrwBVRzEg

 

  • Mama miała rację

Nivea w swojej kampanii z 2015 roku chciała zaprezentować znaną prawdę o dobrych intencjach matek. Mamy w swej naturze mają troskę o swoje dzieci, kochają je bezwarunkowo i pragną dla nich tego co najlepsze. Spot niesie jeszcze jedną przesłankę, mianowicie uniwersalizm wspomnianej prawdy widoczny w skali międzynarodowej.

Czy rzeczywiście mama zawsze ma rację? Przekonajcie się sami…

https://youtu.be/Faw1z4hQm8I

 

  • The Unique Connection

Kolejna kampania z 2015 roku, w której tym razem Pandora pokazuje, jak wyjątkowe są kobiety. Tę wyjątkowość widzimy tu w relacji matka-dziecko, bo czy jest coś, co bardziej mogłoby to pokazać? Kreacja łapie za serce. 

https://youtu.be/4lfGufM67BA

 

  • Every Mum

Wyjątkowy projekt sieci hipermarketów Tesco z 2020 roku. Spot ukazuje niezwykłe relacje pomiędzy dziećmi z ich niebiologicznymi matkami. Historie są prawdziwe, dzięki czemu kampania jest tak poruszająca. Każda Matka jest ważna…. 

https://youtu.be/TlYbIZwv-xc

 

  • Mama Di Mama

I na koniec, by tchnąć trochę orzeźwienia w ten melancholijny nastrój proponujemy spot marki Coca-Cola z 2018 roku. Jak codzienny, zwykły posiłek może stać się wyjątkowy? Mama wie najlepiej. Poczuj i TY ten smak:) 

https://youtu.be/n6g2tyaQ-dw

 

A my z okazji Dnia Matki życzymy równie inspirujących i pełnych uniesień chwil ze swoimi dziećmi. 

Emocjonalny branding działa.






Pozostałe wpisy

które moga Cię zainteresować

Facebook testuje swoje narzędzie do e-mail marketingu

W świecie marketingu internetowego zapowiada się na kolejną, niemałą rewolucję. Zespół Facebooka ogłosił, że od jakiegoś już czasu prowadził pracę nad nowym narzędziem, służącym do e-mail marketingu. Obecnie jest już na etapie testowania swojego nowe...

Prelekcja INIS i Deep.BI na Forum IAB 2019

W dniach 5-6 czerwca, w Warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się kolejna edycja jednej z najważniejszych i najbardziej inspirujących konferencji branży digital. Forum IAB od ponad 12 lat wytycza standardy najlepszych praktyk...

6 rzeczy, które każdy e-commerce powinien zrobić przed Black Friday

Żniwa w e-commerce już lada moment. Na przełomie listopada i grudnia cała branża internetowego handlu liczy na maksymalizację zysków, w związku z nagromadzeniem w krótkim odstępie czasu, wielu doskonałych okazji do podniesienia słupków sprzedaży. Zac...

Opinie naszych klientów

Przeczytaj, co mówią o nas inni

BLOG
fb
ln
yt