Mamy sztuczną inteligencję we wszystkich produktach. Od telewizorów Bravia, przez bezlusterkowe aparaty fotograficzne, po Xperie i PlayStation - Daichi Yamafuji, SONY.
Niewidoczne, dyskretnie ukryte algorytmy sztucznej inteligencji wykonują dziś swoją pracę w sposób niezauważalny. W telewizorach analizują obraz i dźwięk, aby dostarczać lepszych wrażeń odbiorcy, który - również dzięki AI - może zrezygnować z pilota i sterować funkcjami urządzenia za pomocą mowy. Samojezdny odkurzacz na podstawie lokalizacji telefonu wie, kiedy użytkownicy wychodzą z domu i może zaplanować najlepszy czas na sprzątanie. Dzięki wykorzystaniu machine learning urządzenie doskonale wie, gdzie znajdują się miejsca w mieszkaniu, które najszybciej potrzebują jego interwencji.
Biznes wykorzystuje możliwości sztucznej inteligencji w połączeniu z zaawansowaną analityką rozwiązań w chmurze. Siła AI leży w zdolności do błyskawicznej analizy potężnych zbiorów danych (big data), dzięki czemu wspiera podejmowanie decyzji związanych z firmowymi procesami, zarządzaniem jakością, organizacją produkcji czy przewidywaniem awarii. Pomaga również w kolei, logistyce i transporcie przy układaniu rozkładów jazdy, planowaniu trybu jazdy, który oszczędza paliwo lub energię elektryczną w przypadku pociągów.
Dzięki sztucznej inteligencji potrafimy lepiej zrozumieć potrzeby i zachowania klientów (customer intelligence), a także wesprzeć komunikację przy wykorzystaniu chatbotów. Z kolei w bankach algorytmy AI wykrywają nadużycia w usługach finansowych czy operacjach kartami. Możesz się o tym przekonać, gdy wykonasz bardzo nietypowy zakup. Wówczas system banku może prewencyjnie zablokować Twoją kartę.
Algorytmy AI analizując dokumentację medyczną i obrazy, przyspieszają i automatyzują diagnozy lekarzy. Analiza zachowania krów mlecznych umożliwia wykrycie choroby dwa dni szybciej, niż staną się widoczne dla człowieka. W efekcie o połowę spada konieczność zastosowania antybiotyków.
Dzięki rozwiązaniom z zakresu machine learning naukowcy z Uniwersytetu w Liverpoolu znaleźli cztery nieznane wcześniej materiały, a każdy z nich może przyspieszyć elektryczną rewolucję w branży motoryzacyjnej. Kamery wyposażone w algorytmy widzenia komputerowego (computer vision) sprawdzają się przy sortowaniu śmieci, precyzyjnie rozpoznając rodzaje tworzyw. Powstała nawet polska aplikacja oparta o AI, która pomaga osobom niedowidzącym w zakupach, lokalizując produkty na półkach,
Z AI korzystają także filmowcy, koloryzując i poprawiając jakość archiwalnych czarno - białych nagrań, albo artyści karmiący AI historią malarstwa. Portret Edmonda Bellamy'ego to przykład obrazu stworzonego przez AI, sprzedanego na aukcji za 435 tys. dol. Również muzycy wykorzystują moc sztucznej inteligencji, gdyż to dzięki niej stworzono nowe utwory Nirvany czy Amy Winehouse.
Czy można wyobrazić sobie dziś świat bez sztucznej inteligencji? Nie można! W INIS także nie wyobrażamy sobie, by nie wykorzystywać jej nieograniczonego potencjału. Jak to robimy?
Powodzenie kampanii e-mailingowych w dużej mierze zależy od doboru konkretnej grupy docelowej. Bywa, że poleganie tylko na wiedzy, intuicji i szczęściu osoby planującej wysyłkę może być niewystarczające. I tu właśnie pojawia się AI, która potrafi dosłownie wnieść e-mail marketing na zupełnie inny poziom.
Co można zyskać dzięki kampaniom planowanym przez AI?
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, co sztuczna inteligencja w e-mail marketingu może zrobić dla Twojego biznesu, napisz do nas biuro@inis.pl, a my z przyjemnością dobierzemy odpowiednie narzędzia i kanały do zrealizowania Twoich celów i potrzeb.
które moga Cię zainteresować
Czy niedawno przeprowadziłeś rebranding swojej firmy? Gratulacje! Teraz nadszedł czas, aby zwiększyć widoczność twojej marki online i przyciągnąć większą liczbę klientów. Kluczowe jest tu zastosowanie takich narzędzi jak SEO, Google Ads i kampanie w ...
Zwiększanie liczby konwersji na stronie internetowej wymaga przekształcenia odwiedzających w aktywnych klientów. Kluczowe jest zrozumienie potrzeb grupy docelowej i dostosowanie treści strony do ich oczekiwań. Równie ważny jest atrakcyjny, responsywn...
W ciągu ostatnich dekad reklama display przeszła fascynującą ewolucję, przechodząc od prostych ogłoszeń w gazetach do skomplikowanych kampanii online. W niniejszym artykule zanurzymy się w historię i ewolucję reklamy w internecie, badając jej skromne...
Przeczytaj, co mówią o nas inni