BLOG

Lead Generation w Afiliacji, czyli jakiej jakości są leady generowane  w polskiej afiliacji – analiza Salelifter (infografika)

Lead Generation w Afiliacji, czyli jakiej jakości są leady generowane w polskiej afiliacji – analiza Salelifter (infografika)

Blisko 30% formularzy kontaktowych w Internecie jest wypełnianych błędnie.  Co czwarty Internauta źle wpisujący imię  i nazwisko, przedstawia się jako bohater filmów i bajek. 10% podanych adresów e-mail jest błędnych.

 

Salelifter (Grupa SARE SA), spółka specjalizująca się w marketingu efektywnościowym przeprowadziła analizę 98 tys. formularzy kontaktowych. Celem było sprawdzenie najczęstszych błędów popełnianych przez użytkowników pozostawiających swoje dane do dalszego kontaktu. Analiza została wykonana z wykorzystaniem autorskiego narzędzia Expectus.

Wyniki analizy wskazują, że najwięcej problemów użytkownikom sprawia poprawne wpisanie adresu zamieszkania (17%) oraz numeru telefonu (13%). Ponad połowa wpisuje nieistniejącą miejscowość,
a 45% niewłaściwy kod pocztowy. Prawie 80% błędów, wśród źle podanych numerów telefonów związanych jest z błędami składniowymi, nieistniejącym prefixem lub brakiem numeru.

1 na 10 Internatów wpisując adres e-mail popełnia błędy, takie jak np. błędy leksykalne (38%), niewłaściwe aliasy (26%) czy nieistniejące domeny (21%).

Tworząc formularz kontaktowy należałoby się zastanowić, czy warto pozostawiać pole tekstowe, gdyż 67% Internautów wykorzystuje to miejsce do wpisywania wulgaryzmów i zbitek literowych.

- Jak widać w procesach generowania danych kontaktowych Internautów mogą pojawić się różne błędy wpływające na jakość pozyskanego rekordu danych. Cieszy fakt, że pozostawienie  poprawnego adresu e-mail nie jest największym problemem dla wypełniających formularz kontaktowy. To pierwszy i najważniejszy krok, aby móc tworzyć bazy. Właśnie po to, aby wyeliminować te błędne rekordy danych stworzyliśmy narzędzie jakim jest Expectus. Dzięki niemu można weryfikować jakość podawanych danych na bieżąco (online) wykorzystując API naszego systemu. Expectus umożliwia również weryfikację posiadanej lub zakupionej bazy w modelu offline. - komentuje Agata Górny, Project Manager Salelifter Sp. z o.o.

Szczegółowe wyniki zostały przedstawione w formie infografiki, którą można pobrać klikając TUTAJ

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Salelifter Sp. z o.o. - specjaliści w zakresie marketingu efektywnościowego. Szczególnym obszarem działań spółki jest budowanie, rozbudowa oraz zarządzanie bazami danych.

Pozostałe wpisy

które moga Cię zainteresować

Grudzień w marketingu: Święta, sylwestrowe szaleństwo i noworoczne postanowienia

Grudzień to wyjątkowy miesiąc dla marketingu, pełen świątecznego blasku, noworocznych postanowień i sezonowych okazji. Poszukujemy nie tylko idealnych prezentów i świątecznych dekoracji, ale również unikalnych sposobów na celebrowanie i przywitanie N...

Listopad w marketingu: Black Friday, Cyber Monday i przygotowania do zimy

Kalendarzowo jesień w pełni, a listopad swym chłodem przywodzi na myśl zimowe chwile. Czas zadumy i refleksji, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. W sklepach powoli pojawia się asortyment świąteczny. Wielkimi krokami zbliża się dzień największ...

Październik w marketingu: różowy październik, Dzień Nauczyciela, Halloween i inne branżowe wydarzenia

Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...

Opinie naszych klientów

Przeczytaj, co mówią o nas inni

BLOG
fb
ln
yt