INIS we współpracy z Digiseg na zlecenie producenta z branży RTV, posiadającego także serię sprzętu gamingowego zrealizował kampanię, której celem było zwiększenie Viewability oraz podniesienie wskaźnika CTR kampanii prowadzonych w tym segmencie.
Digiseg to firma pozyskująca dane na poziomie charakterystyki gospodarstw domowych, dzięki którym marketerzy mają swobodny dostęp do informacji statystycznych takich jak liczba osób w gospodarstwie, samochodów, średni poziom zarobków czy wykształcenie. Dane statystyczne są pozyskiwane z dostępnych źródeł, takich jak GUS, a później łączone z adresami IP użytkowników.
Na ich podstawie można więc dotrzeć do precyzyjnych grup odbiorców i właśnie z wykorzystaniem tych danych przeprowadzona została wspomniana wyżej kampania.
Jakie były jej założenia?
1. Cel kampanii:
Zwiększenie świadomości na temat asortymentu gamingowego producenta z branży RTV, poprzez podniesienie Viewability oraz współczynnika CTR prowadzonych działań.
2. Wyzwanie:
Kluczowym wyzwaniem kampanii realizowanej przez INIS i Digiseg dla klienta było dotarcie do konkretnej grupy odbiorców - pasjonatów gamingu, przy jednoczesnym wyeliminowaniu ogólnej grupy użytkowników, którą stanowią entuzjaści technologii, ale niekoniecznie osoby zainteresowane na daną chwilę produktami z segmentu gaming.
3. Rozwiązanie:
INIS stworzył trzy odrębne strategie targetowania:
„Dane Digiseg przyczyniły się do sukcesu tej kampanii, zapewniając Viewability o 30% wyższe niż w przypadku innych strategii oraz imponujący współczynnik klikalności".
Sabina Smołka, Head of Programmatic, INIS
4. Wyniki:
Powiązanie danych dotyczących gospodarstw domowych w połączeniu z rygorystycznie wyselekcjonowaną, odpowiednią listą domen zapewniło bardzo skuteczną kampanię.
które moga Cię zainteresować
UX ma wpływ na wszystko, co twoja firma robi online, także na skuteczność twoich działań digital marketing. Od doboru właściwej grupy docelowej, aż po nawigację na twojej stronie lub landing page – pozytywne doświadczenia klientów są podstawą lead ge...
Lejek sprzedażowy w e-commerce to złożony proces, wymagający dokładnego zrozumienia i zarządzania na każdym etapie, by skutecznie przekształcać zainteresowanie w rzeczywiste transakcje. Efektywna komunikacja odgrywa tutaj decydującą rolę, pozwalając ...
Czy wiesz, że konsekwencje wprowadzenia RODO dotyczą również Twojej strony internetowej? Implemetacja protokołu Consent Mode v2 może pomóc Ci w zapewnieniu zgodności z przepisami oraz optymalizacji konwersji na Twojej witrynie. W tym artykule dowiesz...
Przeczytaj, co mówią o nas inni