INIS we współpracy z Digiseg na zlecenie producenta z branży RTV, posiadającego także serię sprzętu gamingowego zrealizował kampanię, której celem było zwiększenie Viewability oraz podniesienie wskaźnika CTR kampanii prowadzonych w tym segmencie.
Digiseg to firma pozyskująca dane na poziomie charakterystyki gospodarstw domowych, dzięki którym marketerzy mają swobodny dostęp do informacji statystycznych takich jak liczba osób w gospodarstwie, samochodów, średni poziom zarobków czy wykształcenie. Dane statystyczne są pozyskiwane z dostępnych źródeł, takich jak GUS, a później łączone z adresami IP użytkowników.
Na ich podstawie można więc dotrzeć do precyzyjnych grup odbiorców i właśnie z wykorzystaniem tych danych przeprowadzona została wspomniana wyżej kampania.
Jakie były jej założenia?
1. Cel kampanii:
Zwiększenie świadomości na temat asortymentu gamingowego producenta z branży RTV, poprzez podniesienie Viewability oraz współczynnika CTR prowadzonych działań.
2. Wyzwanie:
Kluczowym wyzwaniem kampanii realizowanej przez INIS i Digiseg dla klienta było dotarcie do konkretnej grupy odbiorców - pasjonatów gamingu, przy jednoczesnym wyeliminowaniu ogólnej grupy użytkowników, którą stanowią entuzjaści technologii, ale niekoniecznie osoby zainteresowane na daną chwilę produktami z segmentu gaming.
3. Rozwiązanie:
INIS stworzył trzy odrębne strategie targetowania:
„Dane Digiseg przyczyniły się do sukcesu tej kampanii, zapewniając Viewability o 30% wyższe niż w przypadku innych strategii oraz imponujący współczynnik klikalności".
Sabina Smołka, Head of Programmatic, INIS
4. Wyniki:
Powiązanie danych dotyczących gospodarstw domowych w połączeniu z rygorystycznie wyselekcjonowaną, odpowiednią listą domen zapewniło bardzo skuteczną kampanię.
które moga Cię zainteresować
Marketing afiliacyjny to jedna z najbardziej skutecznych form promocji, która stała się nieodłącznym elementem strategii marketingowych wielu firm. Obejmuje ona współpracę między wydawcami a reklamodawcami, w wyniku której obie strony odnoszą korzyśc...
W naszym kolejnym artykule postaramy się odpowiedzieć na pytanie: ile kosztuje afiliacja? Marketing afiliacyjny stał się jednym z najbardziej popularnych narzędzi promocji w świecie e-commerce i marketingu internetowego. Współpraca afiliacyjna polega...
Afiliacja, czyli marketing partnerski, to model biznesowy polegający na promowaniu produktów lub usług innych firm w zamian za prowizję za każdą sprzedaż lub transakcję. To podejście, które umożliwia zdobycie dodatkowych dochodów bez konieczności pos...
Przeczytaj, co mówią o nas inni