BLOG

INIS z Netsprint i Cloud Technologies - wykorzystywanie danych o zachowaniach użytkowników

INIS z Netsprint i Cloud Technologies - wykorzystywanie danych o zachowaniach użytkowników

Zasięg ponad 38 milionów rekordów w tym 10 mln adresów e-mail na wyłączność w INIS. 18 milionów unikalnych użytkowników, 320 profili marketingowych, 500 tysięcy witryn internetowych i ponad 60 milionów plików cookies w zasobach partnerów firmy. INIS jako jedyna w Polsce e-mailingowa sieć reklamowa rozpoczęła korzystanie z danych behawioralnych dostarczanych przez platformy danych.

Współpraca z platformami danych jest jednym z elementów doskonalenia technologii targetowania behawioralnego w INIS. Właśnie zakończył się proces wdrożenia rozwiązań proponowanych przez Cloud Technologies i Netsprint Audience. Realizowane są już pierwsze kampanie wykorzystujące profile behawioralne współpracujących ze sobą firm. Pierwsze wyniki pokazują, że targetowanie to pozwala otrzymywać wyniki lepsze nawet do 300% w porównaniu z tradycyjnie targetowaną wysyłką.

Właściwa technologia do pozyskiwania danych behawioralnych i potem wykorzystanie ich w e-mailingach jest niezbędna, aby realizować skuteczne i co najważniejsze efektywne kampanie. Niestety wiele firm nabija swoich klientów w przysłowiową butelkę ofertując tę technologię, po czym e-mailingi i tak trafiają do niewłaściwych osób. Nam jako e-mailingowej sieci reklamowej, która posiada zasoby i zaplecze technologicznie zależy na tym, aby precyzyjnie trafić z ofertą do osób, które poszukują danego produktu czy usługi i co najważniejsze trafiać do niej w momencie pojawienia się potrzeby. – komentuje Roman Grygierek, dyrektor zarządzający i członek zarządu INIS sp. z o.o.

Wykorzystywanie informacji z platform danych pozwala poznać klienta i dowiedzieć się co ogląda i co czyta, czego szuka, co kupuje i kim tak naprawdę jest potencjalny klient. Pozyskana wiedza z profili zawodowych, zakupowych czy zainteresowań ułatwia zamienić anonimowego Kowalskiego na Kowalskiego w wieku 35+, posiadającego rodzinę i aktualnie poszukującego nowego mieszkania w Warszawie, a do tego chcącego sfinansować jego zakup kredytem hipotecznym.

Obie firmy dostarczające dane behawioralne łączą niesamowite zasoby i technologia, których wykorzystanie przez e-mailingową sieć reklamową INIS pozwala na jeszcze precyzyjniejsze dotarcie do odbiorcy, a jest to podstawą dzisiejszej komunikacji. Codzienna analiza ogromnej liczby bajtów surowych danych pozwala identyfikować kilka tysięcy różnych zmiennych dla jednego użytkownika. Zmiennych, które opisują ogólne zainteresowania, intencje zakupowe, dane demograficzne, zawody czy wręcz informacje z mediów społecznościowych.

Prezesi obu spółek, mówią jednym głosem, że właściwe wykorzystanie danych w e-mail marketingu jest podstawą skuteczności prowadzonych działań. - Właściwe zastosowanie danych jest coraz istotniejsze dla efektywności kampanii reklamowych. Ze względu na relatywnie inwazyjną formę komunikacji zastosowanie danych jest szczególnie ważne w e-mail marketingu – mówi Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies. Innym niezbędnym elementem e-mailingu jest personalizacja – jeden z najważniejszych trendów. - Personalizacja i targetowanie to najważniejsze priorytety w marketingu 2015. Ich realizacja może odbywać się tylko dzięki wysokiej jakości danym na temat użytkowników, co umożliwia dotarcie do grupy docelowej we właściwym kontekście miejsca i czasu. Potwierdzają to doświadczenia z mailingami behawioralnymi – odnotowują one wyższy open rate, klikalność, ale też poziom konwersji wysyłek - komentuje Artur Banach, CEO Netsprint.

Strategiczne partnerstwo trzech firm pozwoli na wspólne wykorzystywanie imponującego bagażu doświadczeń. W ocenie zarządzających spółkami przełoży się to na dalszy rozwój oferty, doskonalenie usług i rozwiązań technologicznych, a co za tym idzie dalszy wzrost przychodów.

Pozostałe wpisy

które moga Cię zainteresować

Grudzień w marketingu: Święta, sylwestrowe szaleństwo i noworoczne postanowienia

Grudzień to wyjątkowy miesiąc dla marketingu, pełen świątecznego blasku, noworocznych postanowień i sezonowych okazji. Poszukujemy nie tylko idealnych prezentów i świątecznych dekoracji, ale również unikalnych sposobów na celebrowanie i przywitanie N...

Listopad w marketingu: Black Friday, Cyber Monday i przygotowania do zimy

Kalendarzowo jesień w pełni, a listopad swym chłodem przywodzi na myśl zimowe chwile. Czas zadumy i refleksji, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. W sklepach powoli pojawia się asortyment świąteczny. Wielkimi krokami zbliża się dzień największ...

Październik w marketingu: różowy październik, Dzień Nauczyciela, Halloween i inne branżowe wydarzenia

Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...

Opinie naszych klientów

Przeczytaj, co mówią o nas inni

BLOG
fb
ln
yt