BLOG

INIS w raporcie Interaktywnie.com - E-mail marketing 2018

INIS w raporcie Interaktywnie.com - E-mail marketing 2018

E-mail marketing nie jest obecnie gorącym trendem w digital marketingu a standardem, z którego korzystają marketerzy. Pomimo, iż e-mail jest najstarszym kanałem jaki wykorzystywany jest w działaniach internetowych to jest skuteczny. Warunkiem jest nowe podejście do jego wykorzystania.  

Nowe narzędzia, zbieranie, analizowanie i wyciąganie wniosków na podstawie danych a następnie planowanie działań w oparciu o tę wiedzę to klucz do sukcesu w kampaniach e-mailingowych. W szczególności jeżeli myślimy o kampaniach do baz zewnętrznych. RODO, które wchodząc w życie w maju tego roku spędziło sen z powiek niejednemu marketerowi, to przyczyniło się podniesienia jakości baz e-mailingowych i samych kampanii.

 

Z najnowszego raportu Interaktywnie.com dowiecie się:

  • jak e-mail marketing i marketing automation mogą wspierać sprzedaż w internecie, kiedy e-mail marketing jest najskuteczniejszy, jakie są średnie statystyki otwarć i w jakie branże powinny się nim zainteresować
  • jakie są najlepsze sposoby na to, by naszym komunikatem zainteresował się odbiorca
  • jakie są recepty na skuteczną kampanię e-mailingową
  • jak realizować kampanie e-mailingowe w czasach RODO, czyli jak tworzyć bazę, zbierać dane i budować formularze kontaktowe, by były zgodne z rozporządzeniem
  • jak marketing automation wspiera procesy marketingowe

Oczywiście kiedy mowa o e-mail marketingu to nie mogło nas zabraknąć w raporcie. Dlatego kilka wskazówek i porad możecie przeczytać od Romana Grygierka i Judyty Mojżesz- Zimonczyk, którzy opowiadają o danych wykorzystywanych w e-mail marketingu, które pozwalają personalizować komunikację i ją automatyzować, by coraz skuteczniej docierać do właściwych grup docelowych.

Cały raport możecie pobrać TUTAJ

 

Pozostałe wpisy

które moga Cię zainteresować

Facebook testuje swoje narzędzie do e-mail marketingu

W świecie marketingu internetowego zapowiada się na kolejną, niemałą rewolucję. Zespół Facebooka ogłosił, że od jakiegoś już czasu prowadził pracę nad nowym narzędziem, służącym do e-mail marketingu. Obecnie jest już na etapie testowania swojego n...

Prelekcja INIS i Deep.BI na Forum IAB 2019

W dniach 5-6 czerwca, w Warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się kolejna edycja jednej z najważniejszych i najbardziej inspirujących konferencji branży digital. Forum IAB od ponad 12 lat wytycza standardy najlepszych praktyk...

6 rzeczy, które każdy e-commerce powinien zrobić przed Black Friday

Żniwa w e-commerce już lada moment. Na przełomie listopada i grudnia cała branża internetowego handlu liczy na maksymalizację zysków, w związku z nagromadzeniem w krótkim odstępie czasu, wielu doskonałych okazji do podniesienia słupków sprzedaży. Zac...

Opinie naszych klientów

Przeczytaj, co mówią o nas inni

BLOG
fb
ln
tw
yt
ig
eu