BLOG

INIS w raporcie „E-mail marketing 2014” interaktywnie.com

INIS w raporcie „E-mail marketing 2014” interaktywnie.com

Najnowszy raport interaktywnie.com podsumowuje dotychczasowe działania i zarazem przedstawia trendy jakie czekają nas w najbliższych miesiącach w e-mail marketingu. Nie mogło oczywiście zabraknąć INIS. Jako ekspert wystąpił Roman Grygierek, nasz managing director. Już teraz zachęcamy do lektury raportu, w szczególności do zapoznania się z case study projektu „strefa-rodziny.pl” dla której przygotowaliśmy strategię. Warta uwagi jest również opinia naszego eksperta – kiedy warto wysyłać mailingi.

Około 127 milionów złotych w 2013 roku wart był rynek e-mail marketingu w Polsce. To właściwie tyle samo, co rok wcześniej, wynika z badania IAB/PwC. Eksperci przepytani przez interaktywnie.com mówią jednak, ze chwilowa stagnacja nie jest wcale złym znakiem, gdyż dane nie obejmują całości rynku. Co więcej, ten już w 2014 roku na nowo ma rosnąć. Zdaniem największych optymistów, jego wartość zamknie się w 135 milionach złotych.

Do tych optymistów, zalicza się także Roman Grygierek, który oczekuje sumy powyżej 130 mln złotych, ale… - jego zdaniem wzrosty nie będą już tak radykalne jak w latach 2009-2011. Głównie z powodu wdrożenia systemów pozwalających na dokładniejsze targetowanie wysyłek, co przekłada się na obniżenie kosztów zakupu mediów przy stałym wzroście efektywności działań.

Myśląc o e-mail marketingu musimy mieć także na uwadze dostosowywanie mailingów do urządzeń mobilnych, ponieważ obserwuje się coraz większą liczbę mobilnych internautów. - W naszej sieci reklamowej obserwujemy ruch z kanału mobilnego na poziomie już przekraczającym 12 proc., a w kampaniach reklamowych, gdzie grupą odbiorczą są osoby poniżej 30 roku życia te wielkości zbliżają sie nawet do 18 proc. – dodaje Roman Grygierek.

Ponadto z raportu dowiecie się jak można przy wykorzystaniu targetowania behavioralnego zebrać wysokiej jakości leady kontaktowe. Szczegóły w przygotowanym przez INIS case study strefa-rodziny.pl. Zapraszamy do lektury raportu, a już niedługo na naszej stronie pojawi się całe case study, do którego INIS przygotował strategię.

Na koniec, do kogo warto wysyłać mailingi w weekendy, a do jakiej grupy jest to stanowczo odradzane? Do kogo trafiają mailingi po godzinie 22? Jakie są inne czynniki wpływające na odbiór e-maili? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w obszernym komentarzu naszego eksperta.

Mamy nadzieję, że zachęciliśmy Was do głębszej analizy raportu, który można pobrać TUTAJ

Źródło: Raport interaktywnie.com

Pozostałe wpisy

które moga Cię zainteresować

Grudzień w marketingu: Święta, sylwestrowe szaleństwo i noworoczne postanowienia

Grudzień to wyjątkowy miesiąc dla marketingu, pełen świątecznego blasku, noworocznych postanowień i sezonowych okazji. Poszukujemy nie tylko idealnych prezentów i świątecznych dekoracji, ale również unikalnych sposobów na celebrowanie i przywitanie N...

Listopad w marketingu: Black Friday, Cyber Monday i przygotowania do zimy

Kalendarzowo jesień w pełni, a listopad swym chłodem przywodzi na myśl zimowe chwile. Czas zadumy i refleksji, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. W sklepach powoli pojawia się asortyment świąteczny. Wielkimi krokami zbliża się dzień największ...

Październik w marketingu: różowy październik, Dzień Nauczyciela, Halloween i inne branżowe wydarzenia

Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...

Opinie naszych klientów

Przeczytaj, co mówią o nas inni

BLOG
fb
ln
yt