BLOG

IAB MIXX Awards 2018 – znamy laureatów!

IAB MIXX Awards 2018 – znamy laureatów!

W minioną środę, 28 listopada br. podczas uroczystej gali poznaliśmy zwycięzców dwunastej edycji MIXX Awards. Dla przypomnienia MIXX Awards to konkurs na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem digitalu, który co roku organizowany jest przez IAB Polska. Do konkursu, oprócz agencji reklamowych, przystąpili sami reklamodawcy, domy mediowe oraz media. Podczas wydarzenia, spośród kilkudziesięciu projektów, zaprezentowano najciekawsze case’y, które wyznaczają trendy w komunikacji, zarówno marketerów, jak i przedstawicieli agencji.

Aby wziąć udział w konkursie warunkiem koniecznym było zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital. Podczas tegorocznej edycji konkursu jury miało pełne ręce roboty, bowiem wpłynęło ponad 140 zgłoszeń. W gronie jurorów – przedstawicieli najważniejszych podmiotów rynku online w Polsce, podobnie jak w ubiegłym roku, znalazł się nasz CEO Roman Grygierek.

Nowością tegorocznej edycji było wprowadzenie odrębnej kategorii Digital Experiences, skupiającej te kampanie, których koncept i wykorzystane narzędzia wywarły wpływ na emocje użytkowników.

„Jedyną drogą na osiągnięcie wyznaczonych celów marketingowych jest wyłonienie odpowiednich emocji u użytkownika. To właśnie te doświadczenia i przeżycia konsumenta są wyznacznikiem jakości prowadzonej kampanii reklamowej” – mówi nasz CEO.

Galę można nazwać owocną, bowiem „zrodziła” niemało wyróżnień. W tym roku projekty oparte na współpracy z influencerami, jak również prace z zakresu content marketingu i data driven marketingu pobiły rekord popularności. Łącznie wręczono:

  • 37 statuetek,
  • 15 wyróżnień,
  • 4 nagrody dodatkowe (Marketer Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Człowiek Roku), a także Nagrodę Specjalnę IAB Polska za szczególne osiągnięcia życiowe

 

 

Szczegółową listę laureatów znajdziecie TUTAJ

Więcej informacji: www.mixx-awards.pl

 

Tobiasz Wierzbicki, Młodszy Specjalista ds. Marketingu, INIS, t.wierzbicki@inis.pl 

Pozostałe wpisy

które moga Cię zainteresować

Jak Polacy czytają e-maile?

To, że e-mail wciąż jest jedną z najpopularniejszych form komunikacji wiemy nie od dziś, dlatego też postanowiliśmy się przyjrzeć, jak Polacy czytają e-maile? W tym celu przeprowadziliśmy badanie na grupie 250 tysię...

Aktualizacja panelu Wydawcy #1

To zarazem pierwszy wpis na blogu o nowościach w systemie INIS dla Wydawców oraz duży update w panelu Wydawcy od czasu wdrożenia nowego systemu INIS. Sprawdź co nowego wprowadziliśmy do systemu:

INIS w programie TCF IAB Europe

Transparency & Consent Framework (TCF 2.0)  to prestiżowy program certyfikacji dla zaufanych partnerów IAB Europe w zakresie ochrony danych osobowych. To rozwiązanie, które pozwala firmom i konsumentom uzyskać k...

Opinie naszych klientów

Przeczytaj, co mówią o nas inni

BLOG
fb
ln
tw
yt
ig
eu