W minioną środę, 28 listopada br. podczas uroczystej gali poznaliśmy zwycięzców dwunastej edycji MIXX Awards. Dla przypomnienia MIXX Awards to konkurs na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem digitalu, który co roku organizowany jest przez IAB Polska. Do konkursu, oprócz agencji reklamowych, przystąpili sami reklamodawcy, domy mediowe oraz media. Podczas wydarzenia, spośród kilkudziesięciu projektów, zaprezentowano najciekawsze case’y, które wyznaczają trendy w komunikacji, zarówno marketerów, jak i przedstawicieli agencji.
Aby wziąć udział w konkursie warunkiem koniecznym było zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital. Podczas tegorocznej edycji konkursu jury miało pełne ręce roboty, bowiem wpłynęło ponad 140 zgłoszeń. W gronie jurorów – przedstawicieli najważniejszych podmiotów rynku online w Polsce, podobnie jak w ubiegłym roku, znalazł się nasz CEO Roman Grygierek.
Nowością tegorocznej edycji było wprowadzenie odrębnej kategorii Digital Experiences, skupiającej te kampanie, których koncept i wykorzystane narzędzia wywarły wpływ na emocje użytkowników.
„Jedyną drogą na osiągnięcie wyznaczonych celów marketingowych jest wyłonienie odpowiednich emocji u użytkownika. To właśnie te doświadczenia i przeżycia konsumenta są wyznacznikiem jakości prowadzonej kampanii reklamowej” – mówi nasz CEO.
Galę można nazwać owocną, bowiem „zrodziła” niemało wyróżnień. W tym roku projekty oparte na współpracy z influencerami, jak również prace z zakresu content marketingu i data driven marketingu pobiły rekord popularności. Łącznie wręczono:
![]() |
![]() |
Szczegółową listę laureatów znajdziecie TUTAJ
Więcej informacji: www.mixx-awards.pl
Tobiasz Wierzbicki, Młodszy Specjalista ds. Marketingu, INIS, t.wierzbicki@inis.pl
które moga Cię zainteresować
Skokowy wzrost sprzedaży e-commerce od 2020 r. to dobra wiadomość dla rynku. Wiąże się jednak ze wzrostem liczby sklepów internetowych i większą konkurencją. O czym powinni pamiętać sprzedawcy przy promocji sklepów internetowych?
Zespół INIS ma za sobą 3 owocne dni spędzone w Warszawskim Multikinie Złote Tarasy, gdzie w dniach 7-9 czerwca odbywała się (już piętnasta) odsłona jednej z najbardziej inspirujących i wskazujących nadchodzące trendy konferencji marketingowych, czyli...
INIS we współpracy z Digiseg na zlecenie producenta z branży RTV, posiadającego także serię sprzętu gamingowego zrealizował kampanię, której celem było zwiększenie Viewability oraz podniesienie wskaźnika CTR kampanii prowadzonych w tym segmencie.
Przeczytaj, co mówią o nas inni