BLOG

Facebook wciąż króluje! Jak wykorzystują go polskie firmy? – najnowszy raport interaktywnie.com „Media społecznościowe 2014”

Facebook wciąż króluje! Jak wykorzystują go polskie firmy? – najnowszy raport interaktywnie.com „Media społecznościowe 2014”

W najnowszym raporcie, interaktywnie.com podsumowało media społecznościowe. W Polsce Facebook zajmuje nadal zaszczytne pierwsze miejsce. Nas zaciekawił marketing w social media w polskich firmach.

Najwyższe noty wśród ekspertów uzyskała skuteczność płatnych reklam na Facebooku. Jakość polskich fanpage`y firmowych, czyli to co marketerzy robią i jak wykorzystują potencjał tego portalu otrzymała ocenę zalewie 3,2/5. Najsłabiej wypadła marketingowa siła Twittera, choć według branżowych ekspertów przyszłość może przynieść wiele niespodzianek.

Jak wyglądają komentarze ekspertów dotyczące fanpage`y polskich firm? Marketerzy idą w dobrą stronę, a przynajmniej większość z nich stara się z roku na rok tworzyć lepsze fanpage. Jakość polskich profili rośnie, fanepage największych polskich firm nie odbiegają od profili międzynarodowych, Facebook zaczął być postrzegany jako narzędzie wspierające wizerunkowe działania marki.

Aby nie było tak kolorowo, wskazywane są również gorsze strony profili firmowych, takie jak mniejsza aktywność fanów marek przy stałym ich wzroście, a także problem z wchodzeniem w interakcje z fanami.

Czy warto inwestować w reklamę? Większość ekspertów uważa, że warto, ale… należy odpowiedzieć sobie na pytanie czym dla nas jest skuteczność reklam na Facebook`u oraz jak i za ile należałoby się komunikować z Klientami, żeby miało to sens. Dla wielu branż portal ten może być efektywnym medium reklamowym, dzięki doskonałym możliwościom targetowania. Tak tworzone przekazy reklamowe połączone z coraz ciekawszymi formatami pozwalają na budowanie skutecznych i efektywnych kampanii.

Na koniec ocena potencjału Twittera. W Polsce nie przypadł on do gustu marketerom, gdyż daje on markom mniej możliwości. Marketerzy muszą nauczyć się komunikować krótko i konkretnie- uczy ich tego stale zmieniany Facebook, wtedy będą potrafili wykorzystać potencjał tkwiący w Twitterze.

Więcej o mediach społecznościowych możecie przeczytać w Raporcie interaktywnie.com POBIERZ

Źródło: Tak wygląda marketing w social media po polsku, Raport Media społecznościowe, interaktywnie.com

 

Pozostałe wpisy

które moga Cię zainteresować

Podsumujmy 2024 rok w Sieci Afiliacyjnej INIS

Miniony rok był niezwykle dynamiczny i pełen wyzwań, ale przede wszystkim przyniósł wiele sukcesów zarówno dla naszej sieci afiliacyjnej, jak i naszych wydawców. Wspólnie osiągnęliśmy imponujące wyniki, które napawają nas dumą i motywują do dalszego ...

SXO w praktyce: Jak połączyć optymalizację pod użytkownika i wyszukiwarki, aby zwiększyć konwersje?

Działania polegające na pozycjonowaniu stron internetowych wdrażają już nawet mniejsze firmy. W content wdrażane są słowa kluczowe, budowana jest baza linków i meta tagi. Z mocy SEO zdają sobie sprawę już wszyscy. Nie każdy jednak wie, jak dużą siłę ...

Jakość i wydajność w jednym – system afiliacyjny INIS z certyfikatem bezpieczeństwa!

Bezpieczeństwo to obecnie podstawa każdej działalności online. A szczególnie ważna jest ona wszędzie tam, gdzie w grę wchodzą rozliczenia finansowe. Właśnie dlatego z dumą informujemy, że nasz system afiliacyjny przeszedł rygorystyczne penetracyjne t...

Opinie naszych klientów

Przeczytaj, co mówią o nas inni

BLOG
fb
ln
yt