BLOG

E-mail marketing 2015 - raport Interaktywnie.com

E-mail marketing 2015 - raport Interaktywnie.com

Stary, dobry e-mail w rękach specjalistów nadal jest potężnym narzędziem marketingowym, ale... musi być przemyślany i sprofilowany pod kątem oczekiwań adresata - wtedy wskaźnik rentowności szybuje do poziomu nawet 3800 procent! Jak zatem sprawić, by kampania mailingowa była tak skuteczna i uniknąć najczęstszych błędów? Na te pytania odpowiedzi znajdziemy w najnowszym raporcie Interaktywnie.com, gdzie eksperci INIS także dorzucili swoje pięć groszy.

Współczesne narzędzia umożliwiają bardzo precyzyjne pomiary skuteczności kampanii mailingowych, a to z kolei ma niebagatelny wpływ na popularność tej formy reklamy wśród marketerów, którzy oczekują wymiernych efektów. Większość firm zdaje sobie z tego sprawę i już teraz dostosowuje strategię do nowych wymagań, dzięki czemu e-mail marketing - mimo że niezbyt wyszukany, a często i nielubiany - nie przestaje być jedną najpopularniejszych form promocji.

Co zatem zrobić, by kampania mailingowa, która ma napędzić sprzedaż, nie napędziła nam wrogów? Na kolejnych stronach raportu eksperci z branży interaktywnej zdradzają najlepsze sposoby poprawiające skuteczność kampanii mailingowych - te znane takie jak targetowanie i personalizacja, jaki te, które dopiero się przebijają - jak formaty wideo.

Przy okazji zdradzają też, jak zadbać o to, by klienci, którzy - co tu kryć, komercyjnych emaili nie lubią niemal tak jak reklam typu display - nie zrazili się do naszej marki, a co niemniej ważne - by uniknąć problemów z prawem. Trzeba bowiem pamiętać, że stosując tę formę kontaktu z potencjalnym klientem można naruszyć przepisy i napytać sobie biedy.

Raport można pobrać TUTAJ

 

Źródło: interaktywnie.com

Pozostałe wpisy

które moga Cię zainteresować

Grudzień w marketingu: Święta, sylwestrowe szaleństwo i noworoczne postanowienia

Grudzień to wyjątkowy miesiąc dla marketingu, pełen świątecznego blasku, noworocznych postanowień i sezonowych okazji. Poszukujemy nie tylko idealnych prezentów i świątecznych dekoracji, ale również unikalnych sposobów na celebrowanie i przywitanie N...

Listopad w marketingu: Black Friday, Cyber Monday i przygotowania do zimy

Kalendarzowo jesień w pełni, a listopad swym chłodem przywodzi na myśl zimowe chwile. Czas zadumy i refleksji, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. W sklepach powoli pojawia się asortyment świąteczny. Wielkimi krokami zbliża się dzień największ...

Październik w marketingu: różowy październik, Dzień Nauczyciela, Halloween i inne branżowe wydarzenia

Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...

Opinie naszych klientów

Przeczytaj, co mówią o nas inni

BLOG
fb
ln
yt