BLOG

E-commerce. Ranking sklepów internetowych 2014

E-commerce. Ranking sklepów internetowych 2014

Eksperci branży e-commerce szacują, że wartość rynku w 2014 roku przekroczy 29 miliardów złotych. To o ponad 5 miliardów więcej, niż w ubiegłym roku. Już ponad 60 procent polskich internautów robi zakupy w sieci, a liczba ta będzie rosnąć, jeżeli e-sklepy wejdą w erę mobilną.

Money.pl i Interaktywnie.com po raz dziewiąty oceniły ponad 100 największych i najpopularniejszych w Polsce sklepów internetowych. Ocenie podlegało 45 kryteriów, najistotniejszych z punktu widzenia kupujących, takich jak asortyment, bonusy, procedura zamawiania, dostawa, sposoby płatności.

Przedstawiamy najlepsza trójkę e-sklepów w ośmiu segmentach. Całość rankingu możecie poznać w raporcie Interaktywnie.com

Elektronika/AGD

  1. komputronik.pl
  2. mediamarkt.pl
  3. saturn.pl

Zdrowie i uroda

  1. perfumeria.pl
  2. iperfumy.pl
  3. i-apteka.pl

Kultura i rozrywka

  1. matras.pl
  2. merlin.pl
  3. gandalf.com.pl

Moda

  1. eobuwie.com.pl
  2. answear.com
  3. zalando.pl

Sklepy specjalistyczne

  1. sklep-presto.pl
  2. militaria.pl
  3. oponeo.pl

Sklepy wielobranżowe

  1. nexterio.pl
  2. dekoria.pl
  3. bdsklep.pl

Turystyka

  1. travelplanet.pl
  2. booking.com
  3. wakacje.pl

Najbardziej przyjazny sklep internetowy

W tym mini-rankingu uwzględniono wszystkie poddane badaniu sklepy, a więc nie tylko te, które znalazły się w pierwszej dziesiątce w swojej kategorii tematycznej. Możliwa była więc sytuacja, w której sklep jest wysoko oceniany pod kątem przyjazności, mimo iż nie załapał się do top10 w swoim segmencie.

  1. sklep-presto.pl (kategoria specjalistycze)
  2. militaria.pl (kategoria specjalistycze)
  3. dekoria.pl (kategoria wielobranżowe)

Więcej o branży e-commerce, porzucanych koszykach, o tym czy handlowcy są przygotowani na e-konsumenta, trendach jakie czekają nas w branży, a także o tym jak e-commerce powinien przygotować się pod mobile znajdziecie w raporcie, który możecie pobrać TUTAJ

 

Źródło: Raport Interaktywnie.com, E-commerce. Ranking sklepów internetowych 2014, www.interaktywnie.com

Pozostałe wpisy

które moga Cię zainteresować

Grudzień w marketingu: Święta, sylwestrowe szaleństwo i noworoczne postanowienia

Grudzień to wyjątkowy miesiąc dla marketingu, pełen świątecznego blasku, noworocznych postanowień i sezonowych okazji. Poszukujemy nie tylko idealnych prezentów i świątecznych dekoracji, ale również unikalnych sposobów na celebrowanie i przywitanie N...

Listopad w marketingu: Black Friday, Cyber Monday i przygotowania do zimy

Kalendarzowo jesień w pełni, a listopad swym chłodem przywodzi na myśl zimowe chwile. Czas zadumy i refleksji, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. W sklepach powoli pojawia się asortyment świąteczny. Wielkimi krokami zbliża się dzień największ...

Październik w marketingu: różowy październik, Dzień Nauczyciela, Halloween i inne branżowe wydarzenia

Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...

Opinie naszych klientów

Przeczytaj, co mówią o nas inni

BLOG
fb
ln
yt