BLOG

Dzień Darmowej Dostawy już po raz piąty!

Dzień Darmowej Dostawy już po raz piąty!

Już dziś Dzień Darmowej Dostawy. Oznacza to, że wszyscy klienci mają szansę na zrobienie zakupów online bez ponoszenia kosztów dostawy. W tym roku do akcji przyłączyło się 2550 sklepów internetowych. Organizatorem akcji jest serwis eKomercyjnie.pl.

Dzień Darmowej Dostawy (DDD) inspirowany jest akcją Free Shipping Day odbywającą się w Stanach Zjednoczonych od 2009 roku.

Głównym celem akcji jest zachęcenie jak największej liczby osób do zrobienia zakupów w sieci (jako alternatywy dla odwiedzania tradycyjnych sklepów). Darmowa dostawa dobrze przemawia do osób, które do tej pory nie zamawiały w sieci, ale również dodatkowo zachęca dotychczasowych e-klientów do ponownych zakupów.

W tym dniu sklepy uczestniczące w akcji oferują wszystkim swoim klientom darmową dostawę zamówień, niezależnie od ich wartości, sposobu płatności i metody dostawy.

Z roku na rok liczba sklepów biorących udział w DDD stale rośnie. W zeszłorocznej edycji Dnia Darmowej Dostawy wzięła udział rekordowa liczba sklepów – 2450. Najwięcej firm zgłosiło się w kategoriach: „Dom i ogród” (17,4%), „Uroda i zdrowie” (12,4%), „Odzież, dodatki” (12,3%), „Dla dzieci” (7,5%) oraz „Sport” (5,7%).

W ubiegłym roku, w trakcie 24 godzin trwania akcji strona www.dziendarmowejdostawy.pl wygenerowała prawie 3 mln przejść na strony sklepów. Z kolei w dniach od 1 do 3 grudnia na stronie Dnia Darmowej Dostawy odnotowano aż 161 tys. wizyt i ponad 116 tys. użytkowników, którzy średnio spędzali na niej prawie 5 minut.

Jak deklarowały sklepy biorące udział w zeszłorocznej edycji akcji, ponad 90% sklepów odnotowało zwiększony ruch na swoich stronach, a prawie 80% potwierdziło zwiększoną liczbę zamówień w porównaniu do średniej z listopada. Stuprocentowy wzrost sprzedaży w tym dniu odnotowało ponad 30% sklepów.

Z niecierpliwością czekamy na wyniki z tegorocznej akcji. Zobaczymy czy uda się pobić kolejny rekord.

 
Źródło: http://www.dziendarmowejdostawy.pl

Pozostałe wpisy

które moga Cię zainteresować

Grudzień w marketingu: Święta, sylwestrowe szaleństwo i noworoczne postanowienia

Grudzień to wyjątkowy miesiąc dla marketingu, pełen świątecznego blasku, noworocznych postanowień i sezonowych okazji. Poszukujemy nie tylko idealnych prezentów i świątecznych dekoracji, ale również unikalnych sposobów na celebrowanie i przywitanie N...

Listopad w marketingu: Black Friday, Cyber Monday i przygotowania do zimy

Kalendarzowo jesień w pełni, a listopad swym chłodem przywodzi na myśl zimowe chwile. Czas zadumy i refleksji, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. W sklepach powoli pojawia się asortyment świąteczny. Wielkimi krokami zbliża się dzień największ...

Październik w marketingu: różowy październik, Dzień Nauczyciela, Halloween i inne branżowe wydarzenia

Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...

Opinie naszych klientów

Przeczytaj, co mówią o nas inni

BLOG
fb
ln
yt