BLOG

Duży potencjał Internetu w zakupach leków – raport IAB Polska

Duży potencjał Internetu w zakupach leków – raport IAB Polska

Wyniki badania „E-konsumenci (Consumer Journey Online)”, zrealizowanego przez IAB Polska, ukazują ogromny potencjał Internetu w procesie zakupowym produktów i usług z branży farmaceutycznej. To głównie w tym medium, obok telewizji, konsumenci znajdują informacje na temat leków, wyrobów i usług medycznych.

Z raportu wynika, że Internet jest podstawowym źródłem wiedzy na temat zdrowia. To głównie w tym medium, obok telewizji, konsumenci znajdują informacje na temat leków, wyrobów i usług medycznych. Internauci przede wszystkim korzystają z wyszukiwarek, przeglądają opinie dostępne na forach internetowych, uczestniczą w grupach dyskusyjnych oraz czerpią wiedzę z materiałów dostępnych w portalach internetowych.

Jest to pierwszy raport z cyklu raportów, które będą koncentrować się na roli Internetu w procesie zakupowym konkretnych branż.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej, raport możesz pobrać ze strony IAB Polska POBIERZ

O badaniu

Badanie zostało zrealizowane w okresach: 8-26 kwietnia 2013 oraz 6-31 maja 2014 przez Ośrodek Przetwarzania Informacji oraz Interaktywny Instytut Badań Rynku za pomocą ankiet emitowanych na przestrzeni wydawców internetowych obejmujących łącznym zasięgiem ponad 90% polskich internautów w wieku 15+: AdVice, atmedia, Grupa Gazeta.pl, Goldbach Audience, IDMnet, Interia, Onet, pkt.pl oraz GWP.

Źródło: IAB Polska

Pozostałe wpisy

które moga Cię zainteresować

Grudzień w marketingu: Święta, sylwestrowe szaleństwo i noworoczne postanowienia

Grudzień to wyjątkowy miesiąc dla marketingu, pełen świątecznego blasku, noworocznych postanowień i sezonowych okazji. Poszukujemy nie tylko idealnych prezentów i świątecznych dekoracji, ale również unikalnych sposobów na celebrowanie i przywitanie N...

Listopad w marketingu: Black Friday, Cyber Monday i przygotowania do zimy

Kalendarzowo jesień w pełni, a listopad swym chłodem przywodzi na myśl zimowe chwile. Czas zadumy i refleksji, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. W sklepach powoli pojawia się asortyment świąteczny. Wielkimi krokami zbliża się dzień największ...

Październik w marketingu: różowy październik, Dzień Nauczyciela, Halloween i inne branżowe wydarzenia

Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...

Opinie naszych klientów

Przeczytaj, co mówią o nas inni

BLOG
fb
ln
yt