BLOG

Coraz większe zainteresowanie stronami WWW o tematyce remontowo-budowlanej

Coraz większe zainteresowanie stronami WWW o tematyce remontowo-budowlanej

Więcej niż co dziesiąty Polak podczas surfowania po internecie zagląda na strony e-sklepów i sklepów stacjonarnych o profilu remontowo-budowlanym. Sprawdź, kiedy cieszą się one największym zainteresowaniem internautów.

Gemius przeanalizował strony sklepów remontowo-budowlanych (Artbud.pl, Bricoman.pl, Bricomarche.pl, Budujesz.pl, Castorama.pl, Grupapsb.com.pl, Icmarket.pl, Jula.pl, Leroymerlin.pl, Megamajster.pl, Mrowka.com.pl, Narzedzia.pl, Narzedziowy.pl, Nexterio.pl, Nomi.pl, Obi.pl, Ochrona-ogniowa.pl, Osb.pl, Plytki24.pl, Praktiker.pl i Sklejki.pl.), które działają zarówno online, jak i offline. W 2014 roku odwiedzało je miesięcznie średnio 12 proc. użytkowników sieci. Tymczasem w 2010 było to 7 proc.

Gorący sezon to wiosna

Ostatnie dwa lata pokazały, że luty to miesiąc, w którym strony tych sklepów cieszą się najmniejszym zainteresowaniem w ciągu roku. Z kolei znaczne ożywienie przychodzi na wiosnę (okres od marca do maja), kiedy to na analizowanych stronach ruch wzrasta nawet dwukrotnie w porównaniu do lutego.

Najpopularniejszą stroną Leroymerlin.pl

Okazuje się, że spośród stron WWW sklepów tradycyjnych i internetowych użytkownicy sieci najchętniej zaglądają na stronę Leroymerlin.pl. W kwietniu 2015 odwiedziło ją 1,5 mln internautów (7,1 proc.). Na drugim miejscu jest Castorama.pl, którą odwiedziło 1,3 mln użytkowników sieci (6 proc.). Trzecie miejsce zajmuje Obi.pl z 0,5 mln odwiedzających (2,2 proc.).

 gemius-budowlanka

 

O badaniu Megapanel PBI/Gemius

Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania internetu Megapanel PBI/Gemius, realizowanego w sposób ciągły od ponad 10 lat przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują popularność stron WWW oraz związanych z nimi profili społeczno-demograficznych internautów.

Źródło: https://www.gemius.pl

 

Pozostałe wpisy

które moga Cię zainteresować

Grudzień w marketingu: Święta, sylwestrowe szaleństwo i noworoczne postanowienia

Grudzień to wyjątkowy miesiąc dla marketingu, pełen świątecznego blasku, noworocznych postanowień i sezonowych okazji. Poszukujemy nie tylko idealnych prezentów i świątecznych dekoracji, ale również unikalnych sposobów na celebrowanie i przywitanie N...

Listopad w marketingu: Black Friday, Cyber Monday i przygotowania do zimy

Kalendarzowo jesień w pełni, a listopad swym chłodem przywodzi na myśl zimowe chwile. Czas zadumy i refleksji, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. W sklepach powoli pojawia się asortyment świąteczny. Wielkimi krokami zbliża się dzień największ...

Październik w marketingu: różowy październik, Dzień Nauczyciela, Halloween i inne branżowe wydarzenia

Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...

Opinie naszych klientów

Przeczytaj, co mówią o nas inni

BLOG
fb
ln
yt