Co to jest content marketing wiadomo od dawna, ale jak go używać? Myślenie o kontencie w dobie poszukiwania dobrych merytorycznie treści przez internautów – jest niezbędne. Te wartościowe swoje kosztują. Specjaliści przekonują jednak, że inwestycja się opłaca, a porządny kontent docenią zarówno użytkownicy internetu, jak i… Google. Tylko jak go tworzyć, dystrybuować i dopasować do medium? O tym wszystkim w najnowszym raporcie Interaktywnie.com.
Z kontentem w polskiej sieci jest średnio – tak można streści opinie ekspertów. A dobrze nie jest dlatego, że poziom zaniżają strony z fatalnymi, wręcz amatorsko tworzonym treściami. Nie brakuje na szczęście bardzo dobrych przykładów. Natomiast znacznie gorzej specjaliści oceniają poziom reklamy natywnej. Tak naprawdę, to i reklamodawcy, i wydawcy muszą się jej nauczyć. Realizowane kampanie nie zasługują nawet na trójkę.
Z początkiem roku content marketing był analizowany przez wszystkie magazyny i serwisy branżowe, jako trend w działaniach marketingowych na najbliższe miesiące. My również poruszaliśmy tą tematykę na naszym blogu, dlatego polecamy uwadze raport Interkatywnie.com, który daje wiele wskazówek dotyczących sposobu tworzenia dobrych treści i właściwego podejścia do strategii content marketingu.
Raport można pobrać TUTAJ
Źródło: Content marketing, raport Interaktywnie.com, www.interaktywnie.com
które moga Cię zainteresować
Grudzień to wyjątkowy miesiąc dla marketingu, pełen świątecznego blasku, noworocznych postanowień i sezonowych okazji. Poszukujemy nie tylko idealnych prezentów i świątecznych dekoracji, ale również unikalnych sposobów na celebrowanie i przywitanie N...
Kalendarzowo jesień w pełni, a listopad swym chłodem przywodzi na myśl zimowe chwile. Czas zadumy i refleksji, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. W sklepach powoli pojawia się asortyment świąteczny. Wielkimi krokami zbliża się dzień największ...
Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...
Przeczytaj, co mówią o nas inni