BLOG

Co czwarty internauta na stronach parentingowych

Co czwarty internauta na stronach parentingowych

Strony parentingowe odwiedza więcej niż jedna czwarta internautów. Wśród użytkowników przeważają kobiety. Jak wygląda ranking stron WWW przeznaczonych dla rodziców?

Gemius sprawdził, czy rzeczywiście to głównie kobiety odwiedzają strony parentingowe. Przeanalizowano dane z lutego 2015 roku, które dotyczą stron związanych z tematyką rodziny, rodzicielstwa i dzieci.

Kobiet więcej wśród odwiedzających

Strony parentingowe miesięcznie odwiedza średnio ponad jedna czwarta internautów (5,8 mln; 27 proc. użytkowników sieci). Wśród nich przeważają kobiety (57 proc. odwiedzających). Analizowana tematyka wzbudza zainteresowanie przede wszystkim internautów w wieku 25–34 lata i osób z wykształceniem wyższym.

Top 5 stron parentingowych

Spośród stron parentingowych w lutym 2015 roku największą popularnością cieszyły się serwisy poświęcone dzieciom na Onet.pl (łącznie 1,78 mln użytkowników; 8,2 proc.). Nieco mniej internautów przyciągnął serwis Dzieci.pl (1,18 mln; 5,4 proc.), fora dotyczące dzieci i rodziny na Forum.gazeta.pl (0,82 mln; 3,8 proc.) i serwisy poświęcone dzieciom na Interia.pl (0,63 mln; 2,9 proc.). Ranking pięciu najpopularniejszych stron parentingowych zamyka Edziecko.pl (0,56 mln; 2,6 proc.).

Ile czasu spędzają na nich użytkownicy?

 INIS_ranking_ stron_parentingowych

 

Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania internetu Megapanel PBI/Gemius, realizowanego w sposób ciągły od ponad 10 lat przez firmę Gemius we współpracy ze spółką Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują popularność stron WWW oraz związanych z nimi profili społeczno-demograficznych internautów.

Dane z badania Megapanel PBI/Gemius służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron WWW i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, jakimi dysponują. Więcej o badaniu: www.audience.gemius.pl.

Źródło: gemius.pl 

Pozostałe wpisy

które moga Cię zainteresować

Grudzień w marketingu: Święta, sylwestrowe szaleństwo i noworoczne postanowienia

Grudzień to wyjątkowy miesiąc dla marketingu, pełen świątecznego blasku, noworocznych postanowień i sezonowych okazji. Poszukujemy nie tylko idealnych prezentów i świątecznych dekoracji, ale również unikalnych sposobów na celebrowanie i przywitanie N...

Listopad w marketingu: Black Friday, Cyber Monday i przygotowania do zimy

Kalendarzowo jesień w pełni, a listopad swym chłodem przywodzi na myśl zimowe chwile. Czas zadumy i refleksji, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. W sklepach powoli pojawia się asortyment świąteczny. Wielkimi krokami zbliża się dzień największ...

Październik w marketingu: różowy październik, Dzień Nauczyciela, Halloween i inne branżowe wydarzenia

Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...

Opinie naszych klientów

Przeczytaj, co mówią o nas inni

BLOG
fb
ln
yt