BLOG

7 narzędzi marketera - cz. 4.

7 narzędzi marketera - cz. 4.

Oszczędność czasu podczas tworzenia dużej ilości marketingowych materiałów, to podstawa. Z pomocą przychodzą narzędzia, które pozwalają dużą część rzeczy zautomatyzować lub udostępniają gotowe szablony i rozwiązania. Każda dodatkowa przerwa na kawę, którą zyskujesz podczas pracy, to nagroda. Dziś pokazujemy 7 narzędzi, które usprawnią Twoją pracę i wprowadzą świeżą estetykę do Twojej firmy. Delektuj się więc kolejną gamą szerszych możliwości:

Optimizely
W darmowej wersji jest to świetne narzędzie do wykonania testów A/B strony w Twojej domenie. Aplikacja umożliwia testowanie tylko 1 domeny, dlatego będzie to świetne narzędzie dla małych firm oraz osób prywatnych. Zdobądź potrzebną wiedzę o swojej stronie, która zapewni Ci dobre wyniki konwersji, nie musisz mieć przy sobie całego zaplecza programistów.

Mindmeister
Narzędzie, które umożliwia tworzenie map myśli oraz znacząco przyspiesza wizualizację danych, ułatwia też zrobienie efektownej prezentacji z samego tekstu! Mnogość modułów pozwala na wprowadzenie efektywnych modeli zarządzania w Twojej firmie i usprawni pracę w grupie projektowej. Ponadto, narzędzie to doskonale zwizualizuje burzę mózgów w Twojej firmie oraz uczyni robienie notatek znacznie przyjemniejszym.

Bannersnack
Jeszcze nigdy tworzenie reklam internetowych nie było tak przyjemne! Profesjonalny interfejs do tworzenia banerów m.in. do reklam na Facebooku i w Google Display Network. Narzędzie pozwala stworzyć responsywne bannery, wspiera obsługę heatmap, pozwala tworzyć reklamy karuzelowe, i wprowadzać efekty animowane.  Praca jest o tyle przyjemniejsza i prostsza, że całość tworzona jest w chmurze. Wypróbuj koniecznie w swojej firmie i wnieś nową jakość do swoich reklam.

Typeform
Czy ankiety mogą być fajne? Z tym narzędziem tak! Twórz formularze w swoim własnym stylu, dostosuj je do sposobu pozyskiwania danych przez Twoją firmę oraz załącz do nich swoje elementy brand identity. Tworząc dobre ankiety, możesz zdobyć mnóstwo informacji o Twoich grupach docelowych i podnieść jakość swoich usług, dostosowując sprzedaż do absolutnie wszystkich oczekiwań klienta.

Gomoodboard
Nie potrafisz dokładnie wyrazić swojej koncepcji, wyraźnie pokazać o co Ci chodzi? Z pomocą przychodzi to narzędzie, w którym stworzysz moodboard nawet z 15 obrazków i skleisz doskonałą koncepcję graficzną w kilka sekund. Dział graficzny podziękuje Ci za to ogromnym kubkiem kawy, ponieważ porozumienie na linii klient-grafik, to jeden z bardziej stresujących momentów w pracy kreatywnej. Zaprezentuj swoje pomysły w jasny sposób, który nie pozostawi grafikowi żadnych wątpliwości i znacząco usprawni jego pracę.

Jasnopis
Czy teksty na Twojej stronie są zrozumiałe dla innych? Jeżeli masz wątpliwości, to narzędzie wskaże, które bloki tekstu mógłbyś ułatwić, zastąpić prostszymi wyrazami. Jeśli napotka jakieś błędy, z łatwością wskaże, co powinieneś poprawić. Przejrzysty i zrozumiały tekst, to podstawa budowania własnej marki - chcemy bowiem dotrzeć do swoich klientów i mówić do nich ich własnymi słowami. Nie każ klientowi zastanawiać się 10 razy!

Buffer
Publikowanie treści w mediach społecznościowych ograniczone do jednego narzędzia? Przeglądasz internet i jedno kliknięcie na stronie wrzuci dany materiał na Twojego fanpage'a, profil na LinkedIn lub Twittera. Do tego zaplanujesz jego publikację co do minuty, i rozplanujesz swoje treści na cały miesiąc do przodu. Wszystko to w jednym prostym narzędziu.

Wierzymy, że wyciągniecie z tych narzędzi maksimum podbicia konwersji w swoich reklamach i osiągniecie dzięki nim niebotyczne zasięgi :) Po więcej inspiracji zapraszamy Was do czytania naszych pozostałych wpisów oraz zachęcamy do polubienia naszego fanpage'a, by być na bieżąco z nowościami w reklamie online.

Magdalena Skaźnik, Marketing Assistant, INIS, m.skaznik@inis.pl

Pozostałe wpisy

które moga Cię zainteresować

Grudzień w marketingu: Święta, sylwestrowe szaleństwo i noworoczne postanowienia

Grudzień to wyjątkowy miesiąc dla marketingu, pełen świątecznego blasku, noworocznych postanowień i sezonowych okazji. Poszukujemy nie tylko idealnych prezentów i świątecznych dekoracji, ale również unikalnych sposobów na celebrowanie i przywitanie N...

Listopad w marketingu: Black Friday, Cyber Monday i przygotowania do zimy

Kalendarzowo jesień w pełni, a listopad swym chłodem przywodzi na myśl zimowe chwile. Czas zadumy i refleksji, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. W sklepach powoli pojawia się asortyment świąteczny. Wielkimi krokami zbliża się dzień największ...

Październik w marketingu: różowy październik, Dzień Nauczyciela, Halloween i inne branżowe wydarzenia

Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...

Opinie naszych klientów

Przeczytaj, co mówią o nas inni

BLOG
fb
ln
yt