BLOG

7 kampanii podkreślających wyjątkową rolę ojca

7 kampanii podkreślających wyjątkową rolę ojca

Zbliża się Dzień Ojca, z tej okazji prezentujemy kilka wspaniałych kampanii reklamowych, które wzruszą Was do łez oraz odkryją przed Wami zakamarki świata ojców!

Hoop Cola - Ojciec odstawia marzenia na później

Ojciec, który gra w kapeli rockowej, dzika młodość vs. rodzina, odpowiedzialność i ogromne poświęcenie, odłożenie własnych marzeń, kosztem wychowania syna. Ten bohaterski tata nie daje za wygraną - wychowuje swojego syna w duchu rock'n'rolla, a później, na koncercie syna... Zobaczcie sami!

https://www.youtube.com/watch?v=wdTCAo2VqDg

 

Otodom - Zbudować dom, zasadzić drzewo i spłodzić syna...

Reklama, w której ojciec i syn stoją na szczycie drzewa i dyskutują o wymarzonym domu. Jak się okazuje, wcale nie chodzi tylko o domek na drzewie. Mama znalazła dla całej rodziny dom, który znajduje się tuż pod nimi! Spot opiera się na tradycyjnym archetypie ojca, który buduje dom, sadzi drzewo i płodzi syna 😉

https://www.youtube.com/watch?v=f-Yt1PBNqKM

 

Eurobank - Ojciec nie ma lekko, a rozdwoić się nie może

Ta przepełniona satyrycznym humorem kampania, przedstawia, że każdy ojciec ma mnóstwo zadań na głowie, ale na szczęście są narzędzia, które robią kilka rzeczy naraz i odciążają rodzinę w obowiązkach. Świetnie podkreślono, że ojciec, to nie tylko mecz i telewizor, ale także opieka nad swoją żoną i dziećmi. Reklama odwraca stereotyp, że to kobieta zajmuje się zawsze rodziną i domem.

https://www.youtube.com/watch?v=7rWnWkjBhL4

 

Ariel - Wszystkowiedzący tata

Reklama prezentuje rolę ojca odmiennie, od tej, którą znamy ze stereotypów. Ojciec plecie córce skomplikowane warkocze, pierze nawet najbardziej uporczywe plamy oraz zajmuje się domem. Kampania ta, rzuca rękawicę całej branży reklam środków gospodarstwa domowego, w której to kobiety sprawują władzę, bohatersko radzą sobie z plamami oraz najlepiej wiedzą, co jest potrzebne, aby w domu panował porządek 😉

https://www.youtube.com/watch?v=u8jZorQr_kw

 

Gillette - Zapytaj ojca

Genialna kampania GIllette, adresowana do synów - zwraca uwagę na problem społeczny, który dotyka pokolenie Internetu - wolimy poszukać czegoś w Google, dowiedzieć się czegoś z Facebooka lub z innych źródeł, zamiast po prostu... zapytać swojego ojca. Wzrusza, powoduje pewne poczucie winy - nie docenialiśmy tego zgryźliwego staruszka! Wiedza ojców na różne tematy jest wprost imponująca, a odpowiedzi są proste, a jednocześnie bardzo uniwersalne.

https://www.youtube.com/watch?v=0m9WLRMkYRA

 

Dove - Pierwsze chwile ojcostwa

Czy kosmetyki są niemęskie? Czy ojcostwo jest niemęskie? Ta kampania udowadnia, że nie ma nic bardziej męskiego od pierwszych chwil ojcostwa, od podejmowania odpowiedzialności za swoją rodzinę. Została ona przeprowadzona po zrobieniu badań społecznych, z których wynikało, że ojcowie w większości reklam są przedstawiani jako fajtłapy lub kompletni kowboje, którzy radzą sobie ze wszystkim, są twardzi i nigdy nie okazują emocji. Ta przepełniona emocjami reklama, wzruszy niejednego macho!

https://www.youtube.com/watch?v=R0-5HORRXU0

 

Robinsons - Tata przyjaciel

Niesamowita kampania, w której ojciec, to najlepszy przyjaciel swojego syna. Przeżywa z nim wszystkie jego chwile, odkrywa z nim świat, bawi się z nim oraz dzieli z nim wszystkie jego codzienne wrażenia. Wartości, które za tym płyną są dosyć rzadko spotykane, bowiem to popularyzacja przyjaźni z własnym synem i patrzenia na świat jego oczami. Ta inspiracja powinna płynąć prosto z własnego dzieciństwa.

https://www.youtube.com/watch?v=RyeDBZaxFa8

 

Wszystkim tatusiom, życzymy refleksji płynącej z tych zaangażowanych społecznie kampanii oraz wspierania swoich dzieci w kreatywnych chwilach ich dzieciństwa i czerpania z niego inspiracji.

 

Pozostałe wpisy

które moga Cię zainteresować

Grudzień w marketingu: Święta, sylwestrowe szaleństwo i noworoczne postanowienia

Grudzień to wyjątkowy miesiąc dla marketingu, pełen świątecznego blasku, noworocznych postanowień i sezonowych okazji. Poszukujemy nie tylko idealnych prezentów i świątecznych dekoracji, ale również unikalnych sposobów na celebrowanie i przywitanie N...

Listopad w marketingu: Black Friday, Cyber Monday i przygotowania do zimy

Kalendarzowo jesień w pełni, a listopad swym chłodem przywodzi na myśl zimowe chwile. Czas zadumy i refleksji, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. W sklepach powoli pojawia się asortyment świąteczny. Wielkimi krokami zbliża się dzień największ...

Październik w marketingu: różowy październik, Dzień Nauczyciela, Halloween i inne branżowe wydarzenia

Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...

Opinie naszych klientów

Przeczytaj, co mówią o nas inni

BLOG
fb
ln
yt