BLOG

7 inspirujących kampanii wakacyjnych

7 inspirujących kampanii wakacyjnych

Wakacje już w pełni dojrzewają, a my wciąż podelektujmy się tym, co ostatnie miesiące nam przyniosły. z
Prezentujemy 7 najciekawszych wakacyjnych akcji marketingowych w polskim Internecie, angażujących społeczności oraz zachęcające do działania, czasem w sposób bardzo niestandardowy.

 

  1. Eska Summercity - http://summercity.eska.pl/

 

Akcja marketingowa to współpraca Eski z marką Mentos, a jej głównym celem jest promocja nowych cukierków Mentos w miejscowościach turystycznych oraz większych miastach Polski. My jednak chcielibyśmy zwrócić uwagę na to, jak zwinnie łączy ona działania online z offline. Konkurs na najlepsze zdjęcia z wakacji to w końcu coś, co powstaje w warunkach przebywania na świeżym powietrzu, ale ludzie wgrywają je na landing page'a. Cukierki Mentos z emotikonkami są rozdawane offline. Ale działania angażujące społeczności to już działania w social media. Pięknie przygotowana oprawa graficzna oraz nagrody pieniężne, dopełniają sukcesu kampanii w Polsce.

 

 

 

 

  1. KolejLOVE Polregio - https://polregio.pl/pl/oferty-i-promocje/akcja-wakacyjna/

 

Wszyscy jeździmy po Polsce, i na pewno niejedna osoba wybrała się w tym roku gdzieś na wakacje pociągiem. Sezon festiwalowy oraz letniskowy to najlepszy moment by wypuścić specjalną serię biletów kolejowych. A co, jeśli te bilety kolejowe sprawiają, że po podejściu do okienka w kasie na dworcu, otrzymujemy zniżki w serwisie e-podroznik.pl na kupowanie następnych biletów? Prosta strategia omnichannelowa, która dostarcza nam jeszcze więcej radości z podróżowania. Do tego liczne reklamy przystankowe, specjalnie przygotowany landing page i banery display na stronach www.

 

 

 

  1. Wakacje z Orange 5 - https://www.wakacjezorange.pl

 

Kupujecie doładowania do telefonu? Ale chyba nigdy jeszcze nie myśleliście, że można przez to wygrać 30 000 zł! Kampania displayowa realizowana przez Orange w trakcie wakacji, regularnie przypomina o sobie. Na potrzeby konkursu powstał też landing page, który jest statyczny i w bardzo minimalistyczny sposób opowiada o korzyściach, które stoją za wzięciem udziału w konkursie. To doskonały przykład dobrych praktyk w tworzeniu landing page'y oraz współpracy z innym partnerem - travelplanet.pl

 

 

 

  1. Żywiec - Ustaw Sobie Ż - https://m.me/ZywiecMeskimZdaniem, https://zywiec.com.pl/wez-udzial

 

Czy można zrobić efektowny konkurs przez Messengera? Żywiec udowodnił, że tak. Należy podać kod znajdujący się na zawleczkach lub nakrętkach piw Żywiec oraz ułożyć piwa w wybranej przez siebie kolejności. W ten sposób wchodzimy do gry, która polega na losowaniu zwycięzców - troszeczkę jak jednoręki bandyta. Sama koncepcja konkursu jest powszechnie stosowana od lat, ale po raz pierwszy widzimy losowanie robione przez facebookową aplikację. Całość jest o tyle ciekawa, że najpierw należy zakupić produkt i spojrzeć na jego kod, a potem wprowadzić go do internetu - co po raz kolejny jest dobrym przykładem omnichannelingu, gdzie pozyskujemy dane o naszych stacjonarnych klientach w postaci leadów do baz.

 

 

 

  1. Coca Cola - Woah - https://promocje.woah.com/

 

Czy kupienie napoju może zamienić się w długą przygodę, która trwa miesiącami? Lubimy takie akcje, dlatego absolutne gratulacje należą się ekipie Coca Coli, rozpętali bowiem oni konkurs, którym żyje cała Polska. Zasady konkursu są proste - im więcej puszek lub butelek Coca Coli zakupisz, tym więcej zbierasz punktów. Zebrane punkty wymieniasz na gadżety lub grasz w konkursie o wycieczki i różne ekstremalne atrakcje jak quady, czy lot szybowcem. Kampania promowana jest także w aplikacji mobilnej WOAH, na landing page oraz w social media.

 

 

 

  1. Play - Junior Box - https://www.play.pl/promocja/junior-box/

 

Jednym z dosyć ciekawych przykładów jest również najnowsza kampania Play z pakietem dla dzieci Junior Box. Bardzo efektowne displaye oraz działania w niestandardowych kanałach social media oraz nawiązywanie bliższego kontaktu z fanami - wyglądają naprawdę nieźle. Miło jest patrzeć na zadowolonych klientów, a jeszcze milej - gdy dzieci dostają bezpieczny i przyjazny dla nich pakiet usług telekomunikacyjnych. Zastosowano tutaj również dobieranie produktów komplementarnych - smartfon jest w zestawie z głośnikiem bluetooth.

 

 

 

  1. Ziaja - GdanSkin - https://www.instagram.com/ziaja.polska/

 

Nowa linia produktów firmy Ziaja wjechała do Internetu z ogromnym impetem. Na Instagramie mnóstwo młodych kobiet chwali się specjalnymi boxami, które otrzymały od marki, przy okazji reklamując ich najnowsze kosmetyki. Świetnie zaplanowana i zorganizowana akcja, której nie sposób nie zauważyć na polskim Instagramie - kreacje, nawet te zrobione przez klientki, wyglądają kusząco i bardzo ciekawie. Kampanię wspierają również blogerki, ktore opisują swoje ulubione produkty i cały box w swoich postach.

 

 

 

W marketingu sezon trwa cały czas, a tegoroczne wakacyjne kampanie zaskoczyły nas pozytywnie swoją mnogością użytych technik. Każdego roku możemy poznawać nowe narzędzia i nowe technologie używane w kampaniach reklamowych. Nie możemy się już doczekać, czym zaskoczy nas kolejny sezon!

Magdalena Skaźnik, Marketing Assistant

Pozostałe wpisy

które moga Cię zainteresować

Facebook testuje swoje narzędzie do e-mail marketingu

W świecie marketingu internetowego zapowiada się na kolejną, niemałą rewolucję. Zespół Facebooka ogłosił, że od jakiegoś już czasu prowadził pracę nad nowym narzędziem, służącym do e-mail marketingu. Obecnie jest już na etapie testowania swojego n...

Prelekcja INIS i Deep.BI na Forum IAB 2019

W dniach 5-6 czerwca, w Warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się kolejna edycja jednej z najważniejszych i najbardziej inspirujących konferencji branży digital. Forum IAB od ponad 12 lat wytycza standardy najlepszych praktyk...

6 rzeczy, które każdy e-commerce powinien zrobić przed Black Friday

Żniwa w e-commerce już lada moment. Na przełomie listopada i grudnia cała branża internetowego handlu liczy na maksymalizację zysków, w związku z nagromadzeniem w krótkim odstępie czasu, wielu doskonałych okazji do podniesienia słupków sprzedaży. Zac...

Opinie naszych klientów

Przeczytaj, co mówią o nas inni

BLOG
fb
ln
tw
yt
ig
eu