BLOG

6 przykładów RTM po finale Mundialu

6 przykładów RTM po finale Mundialu

Mundial 2018 przeszedł do historii. Jak można było zauważyć w social mediach, większość z nas kibicowała wczoraj Chorwacji, która podczas rozgrywek skradła serca niejednemu kibicowi. Dziś, by przypieczętować ten miesięczny czas spędzony z piłką nożną, przedstawiamy Wam real-time marketing (głównie finał i zwycięstwo Francji) wykorzystane przez siedem znanych wszystkim marek.

Castorama

Dziś nie musimy sprzątać, bo Francja już dostatecznie pozamiatała, wygrywając Mundial. To świetny przykład wykorzystania zabawy językiem polskim wobec własnego asortymentu produktów.

Żywiec

Kreacja, która jest nieco kontrowersyjna i historyczna, nawiązuje do czasów Napoleona Bonaparte, którego francuska armia przegrała z Rosją 14 grudnia 1812 roku. Wygrana Francji na Mundialu sprawiła, że role te się odwróciły i teraz Francja zdobyła Moskwę (co jest oczywiście żartem sytuacyjnym, nawiązującym do lokalizacji stadionu, gdzie odbył się finałowy mecz Mundialu).

 

Durex

Marka ta słynie z nieraz kontrowersyjnych, ale potraktowanych z przymrużeniem oka kreacji. Tym razem postawiła na zaprezentowanie korzyści, której nie daje nam Mundial, a którą daje Durex - ponieważ Mundial może wygrać tylko jedna strona, a z Durex wygrywają strony obie.

 

Frosta

Kreacja zawiera maskotkę marki, którą jest uśmiechnięty paluszek rybny, pojawiający się w ich reklamach. Dobrą praktyką jest wykorzystanie zabawy słowem "ŚwiętuJEMY", która bezpośrednio nawiązuje do branży produktów garmażeryjnych. Promowany produkt to ciasto francuskie, które znajduje się w asortymencie produktów Frosty. Przepis na smaczny real-time udany!

Lubelska

Smakowe wódki Gruszkówka i Jeżynówka firmy Lubelska, mogą być bliżej nieznane zwykłym konsumentom, ponieważ to nowe produkty marki - dlaczego więc nie postawić ich na podium? Obie wygrały w mistrzostwach smaku, które bezpośrednio nawiązują do Mundialu. Cała kreacja jest w formie krótkiego filmiku, a marka jasno podkreśla - my już znamy mistrzów!


Pixers

Marka specjalizująca się w artykułach wyposażenia wnętrz, postanowiła zmienić tapetę - z barw królewskich Realu Madryt, na barwy Juventusu - jest to kolejna real-time'owa kreacja, nawiązująca do transferu Cristiano Ronaldo do innego klubu. To kolejny przykład wykorzystania elementów własnego asortymentu w sposób kreatywny i ciekawy dla odbiorcy.

 

Magdalena Skaźnik, Marketing Assistant, INIS

 

Pozostałe wpisy

które moga Cię zainteresować

Facebook testuje swoje narzędzie do e-mail marketingu

W świecie marketingu internetowego zapowiada się na kolejną, niemałą rewolucję. Zespół Facebooka ogłosił, że od jakiegoś już czasu prowadził pracę nad nowym narzędziem, służącym do e-mail marketingu. Obecnie jest już na etapie testowania swojego n...

Prelekcja INIS i Deep.BI na Forum IAB 2019

W dniach 5-6 czerwca, w Warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się kolejna edycja jednej z najważniejszych i najbardziej inspirujących konferencji branży digital. Forum IAB od ponad 12 lat wytycza standardy najlepszych praktyk...

6 rzeczy, które każdy e-commerce powinien zrobić przed Black Friday

Żniwa w e-commerce już lada moment. Na przełomie listopada i grudnia cała branża internetowego handlu liczy na maksymalizację zysków, w związku z nagromadzeniem w krótkim odstępie czasu, wielu doskonałych okazji do podniesienia słupków sprzedaży. Zac...

Opinie naszych klientów

Przeczytaj, co mówią o nas inni

BLOG
fb
ln
tw
yt
ig
eu