Regulamin sieci reklamowej

BLOG
fb
ln
yt

REGULAMIN SIECI AFILIACYJNEJ
INIS


§1.
Definicje

  1. Sieć Afiliacyjna INIS (dalej również „Sieć”) – zarządzana przez INIS Sp. z o. o. z siedzibą w Rybniku, przy ulicy Raciborskiej 35a, wpisanym do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000366948, akta rejestrowe którego prowadzi Sąd Rejonowy w Gliwicach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP: 642-31-28-785, kapitał zakładowy w wysokości 250.000 PLN zł (dalej również „Spółka” lub „INIS”) sieć reklamowa, której celem jest promowanie produktów i usług klientów INIS (Dostawców i Reklamodawców). W ramach Sieci Wydawca odpłatnie dystrybuuje materiały reklamowe na Powierzchnie Reklamowe (swoje lub swoich podwykonawców) lub prowadzi działania marketingowe za pomocą innych informatycznych narzędzi marketingowych do których Wydawca posiada prawo, a także zamieszcza i prezentuje treści materiałów reklamowych, udostępnianych Wydawcy przez INIS w Sieci. Przedmiotem reklamowanych usług są w szczególności usługi podmiotów współpracujących ze Spółką (Dostawcy i Reklamodawcy).
  2. Regulamin – niniejszy regulamin, wraz z załącznikami.
  3. Umowa – oznacza umowę pomiędzy INIS sp. z o.o a Wydawcą, na warunkach i w ramach określonych w Regulaminie. Akceptacja regulaminu i przeprowadzenie Rejestracji stanowi zawarcie Umowy pomiędzy INIS sp. z o.o. a Wydawcą
  4. Wydawca - oznacza:
    • Osobę prawną lub jednostkę organizacyjną, nieposiadającą osobowości prawnej, działającą na podstawie ustawy, która przyznaje jej zdolność prawną, mającą siedzibę na terenie Polski lub na terenie innego kraju członkowskiego Unii Europejskiej, lub
    • Osobę fizyczną, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, będącą obywatelem lub rezydentem Polski lub innego kraju członkowskiego Unii Europejskiej lub,
    • Osobę fizyczną, prowadzącą działalność gospodarczą na terenie Polski lub innego kraju członkowskiego Unii Europejskiej,
  5. Wydawca, dysponuje Powierzchniami Reklamowymi, na których zamieszczane mają być kreacje marketingowe (reklamy) klientów INIS (Dostawców i Reklamodawców) lub innymi narzędziami marketingowymi służącymi do realizacji Umowy. Wydawcę i INIS łączy Umowa.
  6. W wypadku, gdyby Wydawca korzystał z usług podwykonawców zobligowany jest do nałożenia na nich rygorów wynikających z Regulaminu.
  7. Rejestracja – oznacza wszystkie czynności techniczne, niezbędne do zawarcia Umowy. W celu przeprowadzenia procesu rejestracji Wydawca wypełnia formularz rejestracyjny dostępny pod adresem: https://system.inis360.com/, uzupełnia swoje dane, a także składa stosowne oświadczenia, w tym akceptuje Regulamin.
  8. Użytkownik – użytkownik sieci Internet będący osobą fizyczna lub prawną, zainteresowany usługami Dostawców lub Reklamodawców, które są przedmiotem działań reklamowych realizowanych przez Wydawcę w celu realizacji Umowy.
  9. Konto Wydawcy – oznacza elektroniczny zbiór danych, wskazujący czynności podejmowane przez Wydawcę w ramach Sieci Wydawców, udostępniony przez Spółkę po wcześniejszej rejestracji i zatwierdzeniu Wydawcy przez Spółkę.
  10. Reklamodawca/Dostawca – w ramach Regulaminu jest to każdy podmiot, z którym Spółka współpracuje w celu realizacji na jego rzecz działań o charakterze reklamowym i marketingowym.
  11. Produkty – oznaczają oferowane przez Dostawców lub Reklamodawców usługi i produkty.
  12. Materiały reklamowe - wszelkie materiały tekstowe, graficzne i inne, które udostępnione zostaną Wydawcom w celu realizacji Umowy.
  13. Ustawa o ochronie danych osobowych - oznacza ustawę z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, (Dz.U.2018.1000) (dalej „Ustawa”).
  14. Dane osobowe – informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej („osobie, której dane dotyczą”); możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej.
  15. RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
  16. Administrator danych osobowych - osoba fizyczna lub prawna, która samodzielnie lub wspólnie z innymi ustala cele i sposoby przetwarzania Danych Osobowych (zgodnie z art. 4 ust. 7 RODO).
  17. Powierzchnie Reklamowe - strony internetowe, witryny, blogi, portale oraz inne powierzchnie umożliwiające wyświetlenie reklamy Produktu etc. należące do Wydawcy lub jego podwykonawców, w których w celu realizacji Umowy Wydawca umieszcza link/odnośnik/zdjęcie/baner promujący Produktu i/lub przekierowujący do strony internetowej Reklamodawcy lub Dostawcy.

§2.
Postanowienia ogólne

  1. Sieć Afiliacyjna INIS ma na celu promowanie i reklamę usług oraz produktów Reklamodawców. Promocja i reklama będzie odbywała się za pośrednictwem Powierzchni Reklamowych i innych informatycznych narzędzi marketingowych, będących w dyspozycji Wydawców lub ich podwykonawców. Realizacja Umowy polega na odpłatnym realizowaniu przez Wydawcę kampanii reklamowych na rzecz Reklamodawców. Kampanie dostępne są w Sieci Afiliacyjnej INIS. Kampanie będą realizowane przez Wydawców w zależności od zapotrzebowania Reklamodawców np. poprzez wykorzystanie Powierzchni Reklamowych oraz korzystaniu z innych marketingowych narzędzi informatycznych, będących w dyspozycji Wydawcy jeżeli wynika to z wymogów kampanii.

§3.
Zawarcie i przedmiot Umowy

  1. Niezbędnym warunkiem przystąpienia przez Wydawcę do Sieci Afiliacyjnej INIS jest zawarcie Umowy pomiędzy Wydawcą a Spółką. Umowa zawierana jest poprzez Rejestrację i wchodzi w życie z chwilą aktywacji Konta Wydawcy. Warunki Umowy opisane są Regulaminem i są wiążące dla Wydawcy i INIS.
  2. Aktywacja konta następuje poprzez zaakceptowanie przez Spółkę Konta Wydawcy i przypisanie Konta Wydawcy do właściwego typu, po wypełnieniu formularza rejestracji. Do momentu aktywacji Konta Wydawca nie będzie miał dostępu do wszystkich jego funkcjonalności, w szczególności nie będzie mógł przystępować do realizacji kampanii reklamowych dostępnych w Sieci. Dodatkowym warunkiem aktywacji konta jest, dla Wydawców indywidualnych (tzn. nie prowadzących działalności o charakterze reklamowym z wykorzystaniem marketingu efektywnościowego i/lub afiliacyjnego) jest podanie jednego adresu url strony dla kanału Display, oraz dla wszystkich Wydawców mailingowych podanie jednej bazy mailingowej.
  3. Spółka, bez podawania przyczyny, zastrzega sobie prawo do odmowy aktywacji Konta Wydawcy, pomimo prawidłowo przeprowadzonej Rejestracji. W sytuacji, o której mowa w zdaniu poprzednim nie dochodzi do zawarcia Umowy, a Wydawca i Spółka zwolnione są ze wzajemnych świadczeń.
  4. Po zaakceptowaniu Konta Wydawcy, użytkownik Konta Wydawcy, który założył to konto staje się administratorem Konta Wydawcy i upoważniony jest do tworzenia i usuwania profili użytkowników w Koncie Wydawcy.
  5. Administrator Konta Wydawcy ma także prawo zmieniać uprawnienia nadawane użytkownikom utworzonym w Koncie Wydawcy.

§4.
Spółka jako administrator danych osobowych

  1. Jeżeli w celu dokonania Rejestracji i zawarcia Umowy z Wydawcą Spółka będzie przetwarzała dane osobowe Wydawcy lub użytkowników Kont Wydawcy, w związku z czym stanie się ich administratorem w rozumieniu RODO, wówczas Dane osobowe Wydawcy będą przetwarzane:
    • w celu i na potrzeby realizacji zawartej Umowy na podstawie art.6 ust.1 lit.b RODO;
    • w celu wysyłania do Wydawcy drogą elektroniczną, na adres poczty elektronicznej wskazany w formularzu Rejestracyjnym, informacji dotyczących Sieci (w szczególności nowych kampanii reklamowych dostępnych w Sieci) jak również w celu bieżącego kontaktu we wszystkich sprawach dotyczących wykonywania Umowy na podstawie art.6 ust.1 lit.b RODO,
    • w celu wysyłania do Wydawcy drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej, wskazany w formularzu Rejestracyjnym, informacji marketingowych w wypadku wyrażenia przez użytkownika wymaganych prawem zgód, na podstawie art.6 ust.1 lit.a RODO,
  2. Wydawcy (i innym osobom, których dane są przetwarzane) przysługują prawa i dotyczą go obowiązki, o których mowa przepisach dotyczących ochrony danych osobowych, w szczególności Ustawie i RODO.
  3. Możliwa jest zmiana danych, w tym danych osobowych podanych przez Wydawcę przy Rejestracji w każdym momencie. Za błędy w zmianie danych podanych przy Rejestracji wyłączną odpowiedzialność ponosi Wydawca.
  4. W przypadku odmowy zawarcia Umowy pomiędzy Spółką a Wydawcą, zgodnie z §3 ust.3 powyżej, Spółka zobowiązuje się do przetwarzania danych osobowych Wydawcy podanych w trakcie Rejestracji w celu zawarcia Umowy, do upływu terminu przedawnienia roszczeń wynikających z przepisów prawa. Po tym czasie dane zostaną usunięte.
  5. W zakresie środków organizacyjnych Spółka jako administrator danych osobowych Wydawcy (nie dotyczy to w żaden sposób danych osobowych, których Wydawca jest administratorem i które Wydawca przetwarza w celu realizacji Umowy poza systemami tworzącymi Sieć) zapewnia:
    • Przyjęcie odpowiednich systemów upoważnień i ograniczonego dostępu do danych osobowych,
    • Przyjęcie odpowiednich systemów zarządzania dostępami,
    • Przyjęcie odpowiednich systemów ochrony danych osobowych przy projektowaniu, oraz domyślną ochrona danych osobowych,
    • Ustanowienie inspektora ochrony danych,
    • Przyjęcie odpowiednich standardów doboru podwykonawców,
    • Przyjęcie odpowiednich systemów zarządzania zmianą,
    • Przyjęcie odpowiednich systemów zarządzania ryzykiem,
    • Przyjęcie odpowiednich systemów zarządzania incydentami oraz planem ciągłości działania,
    • Przyjęcie odpowiednich systemów szkoleń,
    • Przyjęcie odpowiednich systemów w zakresie obowiązków zachowania poufności danych,
    • Przyjęcie odpowiednich procedur archiwizacji i retencji danych,
    • Przyjęcie odpowiednich systemów zapewniających bezpieczeństwo operacji na danych,
    • Przyjęcie odpowiednich rozwiązań zapewniających realizację praw podmiotów danych osobowych, w tym cofnięcia wyrażonych w celach marketingowych zgód.
  6. W zakresie środków technicznych Spółka jako administrator danych osobowych Wydawcy zapewnia:
    • Przyjęcie odpowiednich rozwiązań zapewniających bezpieczeństwo fizyczne (budynków, pomieszczeń, nośników materialnych);
    • Przyjęcie odpowiednich rozwiązań zapewniających bezpieczeństwo teleinformatyczne (infrastruktura sieciowa, serwery, komputery, nośniki danych, sieć teleinformatyczna)
    • Dokonywanie regularnych aktualizacji oprogramowania komponentów infrastruktury i oprogramowania znajdujących się pod kontrolą Administratora danych osobowych lub jego partnerów.
    • Przyjęcie odpowiednich rozwiązań zapewniających cykliczne przeglądy bezpieczeństwa.
    • Przyjęcie odpowiednich rozwiązań zapewniających nadzór nad systemami.
    • Przyjęcie odpowiednich rozwiązań zapewniających szyfrowanie danych.
    • Przyjęcie odpowiednich rozwiązań zapewniających skuteczne i trwałe usuwanie danych osobowych
    • Prowadzenie rejestru historii edycji danych osobowych, który umożliwia każdemu użytkownikowi Konta Wydawcy wgląd do rejestru przetwarzania jego danych osobowych. Taki rejestr, na mailową prośbę użytkownika zostanie dla niego wygenerowany i przesłany drogą mailową.
  7. Spółka jako administrator danych osobowych Wydawcy (i innych użytkowników Konta Wydawcy) zapewnia:
    • zabezpieczenie tych danych osobowych przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, uszkodzeniem, zniszczeniem lub utratą i podejmie wszelkie niezbędne kroki służące zachowaniu w tajemnicy danych osobowych oraz sposobu ich zabezpieczenia zgodnie z obowiązującymi przepisami.
    • że przetwarzanie danych osobowych będzie wykonywane wyłącznie przez osoby posiadające odpowiednie upoważnienie do przetwarzania danych osobowych. Osoby upoważnione będą jednocześnie zobowiązane do zachowania w tajemnicy wszystkich Danych Osobowych, do których otrzymają dostęp.
  8. Spółka w żaden sposób nie odpowiada za dane osobowe wprowadzone przez Wydawcę do Sieci Afiliacyjnej INIS bez zgody lub wiedzy INIS. Za dane, w stosunku do których Wydawca jest administratorem i które przetwarza w celu realizacji Umowy wyłączną odpowiedzialność ponosi Wydawca.

§5.
Wydawca jako administrator danych osobowych

  1. Wydawca oświadcza, że zgodnie art.4 ust.7 RODO jest administratorem danych osobowych przetwarzanych przez niego w celu realizacji Umowy. Wydawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za przetwarzanie danych osobowych, których jest administratorem, w celu realizacji Umowy. Wydawca zwalnia Spółkę z wszelkiej odpowiedzialności, odszkodowań lub roszczeń, które wynikać mogą z przesłania przez Wydawcę do, osób których dane są przez niego przetwarzane informacji, w tym wysyłanych drogą elektroniczną informacji handlowych (np. sms, e-mail, telefon) bez wiążącej podstawy prawnej (np. zgody). W wypadku, gdyby w celu realizacji Umowy Wydawca korzystał z usług podwykonawców wówczas zobowiązany jest do nałożenia na nich rygorów wynikających z postanowień Regulaminu, w zakresie, w którym ich dotyczą.
  2. Wydawca oświadcza, iż wdrożył odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, mające na celu zabezpieczenie przetwarzania danych osobowych, które są przetwarzane w celu realizacji Umowy. W szczególności Wydawca oświadcza, że w swojej organizacji przyjął i wdrożył wymaganą przez przepisy prawa i dobre praktyki branżowe dokumentację, w tym polityki bezpieczeństwa, regulaminy oraz instrukcje postępowania obejmujące kompleksowe uregulowanie tematyki ochrony danych osobowych, jak również wdrożył rozwiązania techniczne i organizacyjne zapewniające odpowiednie zabezpieczenie Danych Osobowych.
  3. W przypadku jeżeli Spółka lub jej klient (Reklamodawca) poniesie odpowiedzialność finansową, w wyniku naruszenia przez Wydawcę postanowień Regulaminu, w tym w szczególności za niezgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych, wówczas Wydawca zobowiązany będzie do zapłaty na rzecz Spółki lub jej klienta odszkodowania w wysokości równej odpowiedzialności finansowej poniesionej przez Spółkę lub jej klienta. Ponadto Wydawca zobowiązany będzie do zwrotu na rzecz Spółki lub jej klienta, poniesionych kosztów pomocy prawnej, w tym kosztów zastępstwa prawnego w związku z obroną przed roszczeniami osób trzecich wynikłych z naruszenia przez Wydawcę postanowień Regulaminu lub przepisów powszechnie obowiązującego prawa.

§6.
Wynagrodzenie Wydawcy

  1. Z tytułu realizacji Umowy, Wydawcy przysługuje prawo do wynagrodzenia, zgodnego z comiesięcznie generowanym rozliczeniem w Koncie Wydawcy. Rozliczenie (Raport) zawiera zaakceptowane akcje w ramach zrealizowanych przez Wydawcę kampanii reklamowych.
  2. Wysokość wynagrodzenia Wydawcy zależna jest od realizacji poszczególnych kampanii dostępnych w Sieci oraz od warunków tych kampanii i wskaźników zrealizowanych przez Wydawcę w ramach realizacji tych kampanii. Jeżeli warunki danej kampanii nie stanowią inaczej, akcje będące podstawą wynagrodzenia Wydawcy zliczane będą za pomocą kodu INIStrack.
  3. Wynagrodzenie wypłacane jest Wydawcy w cyklach miesięcznych na podstawie rachunku lub faktury VAT z 21-dniowym terminem płatności. Podstawą dla wystawienia faktury VAT jest raport generowany z Konta Wydawcy.
  4. Warunkiem wypłaty wynagrodzenia, należnego Wydawcy jest przekazanie (rozumiane jako samodzielne wprowadzenie do Sieci lub przesłanie do oddelegowanego pracownika INIS dokumentu w formie PDF) faktury VAT lub rachunku.
  5. Spółka, zastrzega sobie prawo do wstrzymania wypłaty należnego Wydawcy wynagrodzenia, w przypadku, gdy kwota zgromadzona na koncie Wydawcy nie przekroczy wartości 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych 00/100) (kwota minimalna). Jeżeli Wydawca jest czynnym podatnikiem VAT, minimalną kwotę należy rozumieć jako wartość netto. W takiej sytuacji Spółka ma prawo do wypłaty wynagrodzenia w kolejnym okresie (okresach) rozliczeniowym, pod warunkiem przekroczenia przez Wydawcę wskazanej wyżej kwoty.
  6. Wynagrodzenie Wydawcy, będzie wypłacane na podstawie faktur VAT wystawionych przez Wydawcę i wgranych do Sieci, co odnosi się do Wydawców zarejestrowanych jako płatnicy VAT. W przypadku Wydawców nie będących czynnymi płatnikami VAT, należne wynagrodzenie będzie wypłacane na podstawie wystawianych i wprowadzonych do Sieci rachunków.
  7. Poza sposobem wskazanym w ust. 6 faktury oraz rachunki, wystawiane przez Wydawców mogą być także przesyłane w formie elektronicznej, na adres faktury@inis.pl., na co Spółka wyraża zgodę. Wypłata wynagrodzenia, zostanie zrealizowana przez Spółkę w terminie 21 dni roboczych, od dnia doręczenia dokumentów, wskazujących jego wymagalność.
  8. Dane podane przez Wydawcę w trakcie rejestracji, muszą być aktualne, kompletne i umożliwiające naliczenie i wypłatę wynagrodzenia. Dane niepełne, nieprawidłowe, lub w inny sposób uniemożliwiające prawidłowe przeksięgowanie środków z tytułu należnego wynagrodzenia dają Spółce podstawę do wezwania Wydawcy do wskazania i ich poprawienia w nieprzekraczalnym terminie 5 dni roboczych. Nieusunięcie, nieuzupełnienie lub skorygowanie danych w w/w terminie będzie skutkowało wstrzymaniem należnego wynagrodzenia do czasu ich poprawienia i może skutkować wypłatą wynagrodzenia w kolejnym/kolejnych okresie/okresach rozliczeniowym/rozliczeniowych.
  9. Jeżeli Wydawca jest podmiotem, zarejestrowanym poza granicami Polski, jest on zobligowany do złożenia certyfikatu rezydencji podatkowej. Brak przedłożenia w/w certyfikatu obliguje Spółkę do pomniejszenia o kwotę podatku, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, pobraną przez Spółkę.
  10. Wydawcy nie przysługuje prawo do wynagrodzenia w przypadku, gdy prezentuje on nieaktualne oferty produktów na Powierzchniach Reklamowych lub z wykorzystaniem innych narzędziach informatycznych o charakterze reklamowym, pozostających w dyspozycji Wydawcy, które:
    • Pomimo wezwania do usunięcia nieaktualności lub powzięcia informacji o ich nieaktualności, nie zostały skutecznie usunięte przez Wydawcę:
    • Pomimo powzięcia informacji i posiadania wiedzy dotyczącej obowiązku zapoznania się z Regulaminami szczegółowymi Reklamodawców, związanych z prowadzeniem działań promocyjnych i reklamowych dla dedykowanych produktów, pod warunkiem, że Spółka uprzednio poinformowała Wydawcę o ich obowiązywaniu, jak również udostępniła je do wiadomości Wydawcy za pośrednictwem Sieci.
    • Pomimo otrzymania informacji o zakończeniu kampanii nadal ją realizuje.
    • Rozpoczął realizację kampanii reklamowej przed datą jej rozpoczęcia.
  11. Naruszenie przez Wydawcę zapisów Umowy lub Regulaminu, jak również stwierdzenie naruszeń w wyniku przeprowadzonej kontroli podjętej przez Spółkę na podstawie Regulaminu, a dotyczących udostępnienia osobom trzecim uprawnień do Konta Wydawcy, których skutkiem może być lub jest naruszenie interesów Spółki lub Dostawców, bądź Reklamodawców i innych podmiotów z nim współpracujących, jak również innych działań i zaniechań ze strony Wydawcy, Spółka ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapłaty kary umownej na jej rzecz. Wysokość kary stanowi równowartość kwoty wynagrodzenia należnego Wydawcy, które miało by być naliczone i wypłacone na dzień zaistnienia faktu i okoliczności, o którym mowa w powyższym punkcie Regulaminu. Nałożenie kary nie wyłącza dochodzenia przez Spółkę lub Reklamodawcę odszkodowania na zasadach ogólnych.
  12. Spółka na podstawie zapisów niniejszego Regulaminu ma prawo potrącić w formie kary umownej w całości należne Wydawcy wynagrodzenie na rzecz i rachunek bankowy Spółki w sytuacji, gdy szkoda wyrządzona przez Wydawcę w wyniku zaniedbań, zaniechań oraz innych czynności, które spowodowałby szkody po stronie Spółki lub Dostawców, a także inne podmioty współpracujące, przewyższa wartość kary umownej, wówczas Spółce przysługuje prawo do dochodzenia swoich roszczeń na zasadach ogólnych.
  13. W sytuacji zgłoszenia Spółce przez Dostawcę lub Reklamodawcę nieprawidłowości, dotyczących naruszenia przez Wydawcę postanowień Regulaminu, Umowy lub przepisów powszechnie obowiązującego prawa, Spółka ma prawo do wstrzymania wypłaty należnego Wydawcy wynagrodzenia, do momentu wyjaśnienia wszelkich okoliczności dotyczących zgłoszenia. W przypadku braku możliwości wyjaśnienia zaistnienia w/w sytuacji w terminie 30 dni kalendarzowych, Spółce po uprzednim poinformowaniu Wydawcy wyznaczy dodatkowy termin wyjaśnienia zgłoszenia. W sytuacji niewyjaśnienia przez Wydawcę zgłoszenia we wskazanym terminie, Spółka ma prawo do potrącenia w formie kary umownej całości należytego Wydawcy wynagrodzenia na rzecz i rachunek bankowy Spółki lub Reklamodawcy.
  14. Spółka jest upoważniona do potrącenia z wynagrodzenia Wydawcy odpowiedniej kwoty, gdy:
    • wskutek naruszenia zapisów Umowy lub Regulaminu, Wydawca wprowadził Spółkę w błąd lub zataił informacje, które mogły mieć istotne znaczenie i wpływ na wyliczenie wynagrodzenia, a co za tym idzie wypłatę wynagrodzenia;
    • wskutek działań Wydawcy, mających przesłanki popełnienia przestępstwa o charakterze wyłudzenia, jak również dokonania innych czynów zabronionych prawem, niezależnie i bez uwzględniania konsekwencji prawnych;
    • w sytuacji, gdy Użytkownik, który nabył Produkt od Dostawcy lub Reklamodawcy skorzystał z konsumenckiego prawa odstąpienia od zawartej z Dostawcą lub Reklamodawcą umowy. W takim przypadku przyszłe wynagrodzenie Wydawcy może zostać pomniejszone o kwotę prowizji należnej z tytułu sprzedaży produktu, od którego klient Dostawcy lub reklamodawcy odstąpił.

§7.
Prawa i obowiązki Wydawcy

  1. Wydawca w celu realizacji Umowy ma prawo realizowania kampanii reklamowych Reklamodawców lub Dostawców po uprzedniej akceptacji tej realizacji przez Spółkę. Przystępując do realizacji danej kampanii Wydawca akceptuje wskazane w Sieci warunki kampanii.
  2. Wydawca upoważniony jest do technicznego pobierania materiałów reklamowych Reklamodawców, których kampanie dostępne są w Sieci Afiliacyjnej INIS.
  3. Wydawca ma prawo do pobierania i udostępniania materiałów reklamowych i szablonów dostępnych w kampaniach Reklamodawców wyłącznie w celu realizacji Umowy. Wydawca nie jest upoważniony do jakiegokolwiek innego wykorzystania materiałów będących przedmiotem kampanii. Za wykorzystanie materiałów w celu innym niż realizacja kampanii Reklamodawców wyłączną odpowiedzialność ponosi Wydawca.
  4. Bez uprzedniej pisemnej zgody Spółki Wydawca nie ma prawa do ingerowania i zmiany treści, formy i kształtu materiałów reklamowych, ani formy, poza zakres niezbędny do realizacji Umowy. Wydawca nie ma także prawa ingerowania w integralność Sieci, w szczególności poprzez kopiowanie elementów kodu, przekształcania lub wykorzystywanie w celu komercyjnym.
  5. Bez pisemnej zgody Spółki Wydawca ma prawo do założenia w Sieci tylko jednego Konta Wydawcy. Próba założenia więcej niż jednego konta Wydawcy, bez pisemnej zgody Spółki, będzie stanowiła podstawę do rozwiązania Umowy w trybie natychmiastowym oraz uniemożliwienia przystąpienia przez Wydawcę do Sieci Afiliacyjnej INIS w przyszłości. Nie dotyczy to kont użytkowników założonych w koncie Wydawcy za zgodą Spółki.
  6. Wydawca zobowiązany jest do wykorzystywania w celu realizacji Umowy, w sposób rzetelny, estetyczny, kompletny i spójny koncepcyjnie, tematycznie i funkcjonalnie Powierzchni Reklamowych (w tym stron internetowych i powierzchni na nich zawartych) oraz innych narzędzi informatycznych o charakterze reklamowym, będących w dyspozycji Wydawcy.
  7. W przypadku rozwiązania Umowy, Wydawca obowiązany jest do niezwłocznego usunięcia wszelkich, udostępnionych przez Spółkę w Sieci (lub bezpośrednio Wydawcy) w celu realizacji Umowy, treści i materiałów reklamowych, umieszczonych na Powierzchniach reklamowych Wydawcy lub użytych w innych jego marketingowych narzędziach.
  8. Wydawca nie ma prawa do używania znaków towarowych Reklamodawców lub Spółki w inny sposób niż w celu realizacji Umowy, w szczególności w treściach i nazwie stron internetowych będących w dyspozycji Wydawcy oraz innych narzędziach informatycznych, mających charakter reklamowy, bez wcześniejszej, pisemnej zgody Spółki lub Reklamodawcy.
  9. Bez pisemnej zgody Spółki lub Reklamodawcy Wydawca nie jest upoważniony do wykorzystania treści dostępnych w Sieci Afiliacyjnej INIS w celu innym niż realizacja Umowy. Za takie wykorzystanie wyłączną odpowiedzialność ponosi Wydawca.
  10. Wydawca zobowiązany jest do przetwarzania danych osobowych Użytkowników, na Powierzchniach Reklamowych lub przy wykorzystaniu innych narzędzi internetowych, będących w dyspozycji Wydawcy, zgodnie z Ustawą oraz RODO, a także odpowiednich przepisów powszechnie obowiązującego prawa. Za spełnienie tych obowiązków Wydawca ponosi pełną odpowiedzialność. Spółka oraz Reklamodawcy nie ponoszą odpowiedzialności za przetwarzanie danych osobowych przez Wydawcę lub partnerów Wydawcy, ani za wysyłanie do podmiotów tych danych (osób fizycznych i/lub prawnych) informacji handlowych drogą elektroniczną i/lub wykorzystywanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących. W ramach realizacji Umowy Wydawca ponosi pełną odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
  11. Wydawca zobowiązany jest do utrzymywania Powierzchni Reklamowych, jak i innych narzędzi informatycznych o charakterze reklamowym, wykorzystywanych w celu realizacji Umowy, w pełnej sprawności technicznej, z wyłączeniem odpowiedzialności za działanie sił wyższych, na które Wydawca nie ma wpływu (np. awarie sieci teleinformatycznych), a które zostaną w sposób rzetelny udokumentowane przez Wydawcę.
  12. Wydawca wyraża zgodę na automatyczną, odbywającą się z poziomu Sieci, aktualizację materiałów reklamowych prezentowanych przez Wydawcę na Powierzchniach Reklamowych.
  13. Wydawca nie ma prawa ingerować w kod trackingowy, kreacje reklamowe oraz linki śledzące bez uprzedniego otrzymania pisemnej zgody INIS na modyfikacje.
  14. Dane statystyczne dla każdej z kampanii reklamowych zrealizowanych przez Wydawcę dostępne będą przez 60 miesięcy od momentu wystąpienia tych danych. Po tym czasie dane te nie będą dostępne do wglądu i do pobrania ich w formie raportu.

§8.
Prawa i obowiązki Spółki

  1. Spółka w celu realizacji postanowień Regulaminu i Umowy jest upoważniona do udostępniania Wydawcom materiałów reklamowych, które Wydawca następnie zamieści na swoich Powierzchniach Reklamowych lub będzie je przekazywał do Użytkowników za pośrednictwem innych dostępnych Wydawcy narzędzi marketingowych. Materiały reklamowe zawierają skrypt (jeśli warunki kampanii nie wskazują inaczej jest to skrypt INIStrack), który pozwala zliczać akcje Użytkowników, które następnie są zliczane i wskazywane w raporcie stanowiącym podstawę wypłaty wynagrodzenia Wydawcy.
  2. Spółka nie bierze odpowiedzialności za treści materiałów reklamowych, które zostały jakkolwiek zmodyfikowane przez Wydawcę lub osoby trzecie.
  3. Spółka zastrzega sobie prawa własności intelektualnej dotyczących oznaczeń Sieci, jak również publikowanych materiałów reklamowych oraz oprogramowania niezbędnego do poprawnego funkcjonowania Sieci.
  4. Spółka upoważnia Wydawcę do korzystania z Materiałów reklamowych zamieszczony w Sieci oraz oprogramowania niezbędnego do uczestnictwa w Sieci. Upoważnienie niniejsze wynika z obowiązku realizacji zapisów Umowy i obowiązuje w zakresie jej zapisów oraz przez okres jej obowiązywania.
  5. Spółka zastrzega sobie (w każdym czasie) prawo do kontroli Powierzchni Reklamowych Wydawcy oraz innych narzędzia informatycznych posiadających charakter reklamowy, z których Wydawca korzysta w celu realizacji Umowy. Uprawnienia kontrolne Spółki obejmują w szczególności:
    • Kontrolę zgodności z Regulaminem;
    • Kontrolę poprawności i aktualizacji danych Wydawcy;
    • Kontrolę aktualizacji ofert produktów, które Wydawca ma promować;
    • Kontrolę sprawności technicznej i dostępności, aktualizacji;
    • Kontrolę estetyki materiałów reklamowych, jak również sposobu ich prezentacji, a także innych treści, które zostały umieszczone.
  6. Spółka ma prawo do podejmowania czynności kontrolnych, o których mowa w niniejszym paragrafie przed aktywacją Konta Wydawcy, pomimo wypełnienia formularza rejestracyjnego.
  7. Spółka w ramach uprawnień kontrolnych ma prawo do żądania od Wydawcy wyjaśnień nieścisłości lub naruszenia postanowień Regulaminu (Umowy), z zachowaniem również formy pisemnej.
  8. INIS zastrzega sobie prawo do rozwiązania Umowy w trybie natychmiastowym w przypadku:
    • Naruszenia przez Wydawcę zapisów Regulaminu lub Umowy, bądź przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
    • Podejmowania przez Wydawcę działań naruszających interesy INIS lub jej klientów (Reklamodawców lub Dostawców).
    • Publikowania przez Wydawcę na Powierzchniach Reklamowych lub za pośrednictwem innych narzędzi które Wydawca wykorzystuje w celu realizacji Umowy, treści niezgodnych z Regulaminem lub Umową, bądź przepisami powszechnie obowiązującego prawa.
  9. INIS ma obowiązek do dokonywania bieżących aktualizacji produktów i materiałów reklamowych udostępnionych w Sieci w celu realizacji kampanii reklamowych.
  10. INIS jest zwolniona z odpowiedzialności za:
    • Nieosiąganie przez Wydawcę przewidywanych przez Wydawcę zysków z tytułu uczestnictwa w Sieci,
    • Materiały reklamowe dotyczące Produktów, udostępniane w ramach Sieci, jak również treści zamieszczane w materiałach reklamowych,
    • Niezależnych od Spółki. Działanie sił wyższych i innych czynników, uniemożliwiających realizację zapisów Umowy i/lub Regulaminu,
    • Zaniechania lub działania Dostawców lub Reklamodawców wpływające na prawidłowe wykonywanie Umowy lub Regulaminu, z uwzględnieniem prezentowania przez Dostawców lub Reklamodawców produktów i ofert,
    • Niezależne od Spółki nieprawidłowe działanie urządzeń i systemów,
    • Szkody, które powstały w wyniku zaniechań lub działań osób trzecich, nie będących współpracownikami Spółki,
    • Przetwarzanie przez Wydawcę danych osobowych jego klientów (Użytkowników), a szczególności braku zgody Użytkownika na przetwarzanie w celu marketingowym lub wysłanie do niego informacji handlowych drogą elektroniczną, bądź wykorzystywanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących (sms, e-mail, czy kontakt telefoniczny).
  11. Spółka zastrzega sobie prawo cofnięcia Wydawcy zgody na realizację kampanii reklamowej, do której pierwotnie został zaakceptowany. Wydawca może zostać wstrzymany lub wyłączony z tej kampanii reklamowej bez podania przyczyny, szczególnie na skutek nie przestrzegania Regulaminu, warunków danej kampanii, działań niezgodnych z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, czy poprzez realizację nieuczciwych praktyk godzących w dobre imię INIS i jej partnerów.
  12. Spółka ma prawo do wcześniejszego zakończenia i przedłużenia kampanii reklamowej bez podania przyczyny, jak również do zmiany warunków kampanii, w tym w szczególności:
    • zmian stawek modeli rozliczeniowych kampanii (wstecz, aktualnych i w przyszłości);
    • limitów (aktualnych i w przyszłości),
    • modeli (aktualnych),
    • aktywności modeli w programie (w przyszłości)
    • opisu rozliczeniowego modelu
    O wszelkich zmianach Wydawca zostanie niezwłocznie poinformowany poprzez powiadomienie wysłane w Sieci.
  13. Spółka zastrzega sobie prawo do wyrównania wynagrodzenia Wydawcy. Wyrównanie może mieć formę potrącenia kwoty z wynagrodzenia należnego wydawcy lub doliczenia do niej kwoty dodatkowej i może być zastosowane w przypadku, gdy winę za utracone, a poprawnie zrealizowane przez Wydawcę akcje ponosi INIS (np. poprzez awarię systemu śledzącego) lub np. gdy Wydawca nie przestrzegał reguł danej kampanii reklamowej w związku z czym Spółka poniosła straty lub utraciła korzyści.

§9.
Niedozwolone czynności Wydawców

  1. Spółka zastrzega sobie prawo do monitorowania Powierzchni Reklamowych oraz do rozwiązania Umowy z Wydawcą ze skutkiem natychmiastowym, w wypadku, gdy Produkty prezentowane będą na Powierzchniach Reklamowych w otoczeniu lub w kontekście:
    • treści pornograficznych i erotycznych,
    • treści obraźliwych, oszczerczych, naruszających dobra osobiste innych osób,
    • treści nawołujących do szerzenia nienawiści, rasizmu, ksenofobii, konfliktów między narodami lub religiami,
    • treści naruszających prawa autorskie lub inne prawa własności intelektualnej, czy też zachęcających do łamania praw autorskich, w tym również poprzez udostępnianie informacji lub materiałów mogących służyć naruszeniu praw autorskich lub innych praw własności intelektualnej.
  2. INIS zastrzega sobie prawo do monitorowania Powierzchni Reklamowych oraz do rozwiązania Umowy z Wydawcą, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku wykorzystywania Powierzchni Reklamowych (lub innych narzędzi, z których korzysta Wydawca w celu realizacji Umowy) w celu niezgodnym z prawem lub dobrymi obyczajami, a w szczególności:
    • nieuprawnionego udostępniania w jakikolwiek sposób plików lub linków do plików graficznych, muzycznych lub tekstów literackich i innych utworów objętych prawem autorskim lub też pośredniczenia w nielegalnym udostępnianiu materiałów objętych ochroną prawa autorskiego,
    • udostępniania treści o charakterze szkodliwym takich jak np. wirusy, "konie trojańskie", dane zawierające "pluskwy" bądź inne szkodliwe lub niszczące elementy a także hiperłącza do nich,
    • automatycznego wywoływania konwersji, mającej na celu generowanie sztucznego ruchu będącego podstawą do wypłaty wynagrodzenia Wydawcy przy pomocy oprogramowania "pay-to-click" lub "click-harvester" bądź innych systemów, skryptów, programów lub metod mających na celu wygenerowanie sztucznego ruchu lub generowania ruchu na podstawie umów z Użytkownikami;
    • samodzielnego i nieuzgodnionego z INIS umieszczenia kodu Kreacji Reklamowych na innej stronie aniżeli Serwis, którego powierzchnia jest przedmiotem Umowy, w szczególności w okienku typu "pop-up", "pop-down" lub innym niestatycznym i nieintegralnym elemencie Serwisu oraz na oddzielnej stronie, uruchamianej jednocześnie z Serwisem, jak również w treści wiadomości e-mail, wiadomości typu "Instant Messaging", wiadomości zamieszczonej na forum dyskusyjnym, księgach gości lub innych podobnych miejscach;
    • rozsyłania masowej informacji o Produktach lub przekierowania zawartego w hiperłączu do użytkowników Internetu (tzw. spamming), przy wykorzystaniu dowolnego medium (e-mail, listy dyskusyjne, grupy dyskusyjne, komunikatory, IRC itp.) bądź samodzielnego i nieuzgodnionego z INIS umieszczenia kreacji reklamowych dostępnych w Sieci Afiliacyjnej INIS na stronie o charakterze "łańcuszka szczęścia" lub innej stronie służącej do masowego przesyłania;
    • naruszenia przez Wydawcę przepisów RODO, Ustawy lub innych przepisów powszechnie obowiązującego prawa jeżeli znajdują zastosowanie, w szczególności Ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne;
    • podejmowania przez Wydawcę działań niezgodnych z założeniami Regulaminu, mających na celu zawyżanie kwoty wynagrodzenia należnego Wydawcy, w szczególności samodzielnego działania mającego na celu, wywoływanie akcji, za które Wydawcy może mieć naliczone wynagrodzenie lub nakłaniania innych osób do generowania sztucznego ruchu.
    • składania przez Wydawcę oświadczeń woli we własnym imieniu w celu wygenerowania działań będących podstawą do wypłaty Wydawcy wynagrodzenia lub odpłatnego angażowania osób trzecich w takie działania w zamian za wynagrodzenie.
  3. Strony zgodnie ustalają, że w trakcie trwania Umowy zakazane jest, bez wyraźnej (pisemnej lub mailowej) zgody Spółki korzystanie przez Wydawcę z:
    • ramek iFrame;
    • reklamy typu Pop-Under/Pop-Ups;
    • kopii/imitacji czy obrazu Strony Docelowej;
    • systemów typu paid-mailer, cash-back, systemów bonusowych, liczników odwiedzin i podobnych (bez uzyskania wcześniejszej akceptacji Dostawcy).
  4. Strony zgodnie ustalają, że w trakcie trwania Umowy Wydawcy obowiązuje:
    • zakaz prowadzenia działań uznanych w branży za nieuczciwe (cookie bombing/dropping/stuffing; wykonywanie akcji i podawania danych w imieniu innych osób/podmiotów bez ich zgody, komunikowania mylących informacji).
    • zakaz ingerowania, przekształcania linków Wydawcy lub ich maskowania.
    • zakaz bezpośredniego przekierowania na stronę Reklamodawcy oraz generowania sztucznego ruchu oraz kliknięć na stronie (ruch motywowany/boty).
    • zakaz wykorzystania stron przekierowujących ruch do torrentów.
  5. Spółka, może także wskazać w ramach poszczególnych kampanii dodatkowe warunki ich realizacji, w ramach których określi inne działania zakazane w trakcie realizacji danej kampanii lub zgodę na wyjątkowe zastosowanie określonych działań. W przypadku otrzymania od Reklamodawców informacji o wykonywaniu działań zakazanych przez Wydawcę, Spółka zobowiązuje się niezwłocznie przekazać taką informację Wydawcy. Wydawca zobowiązuje się nie wykonywać działań uznanych przez Reklamodawców za zakazane.

§10.
Reklamacje

  1. W sytuacji, gdy pomiędzy Spółką a Wydawcą dojdzie do konfliktu lub sporu, wówczas obie Strony będą zmierzały do rozwiązania sporu w sposób polubowny.
  2. Wydawca ma prawo do zgłaszania reklamacji, będących przedmiotem wadliwego działania Sieci. Reklamacje powinny być kierowane do Spółki na adres Raciborska 35a, 44-200 Rybnik lub drogą e-mail na adres: cs@inis.pl
  3. Reklamacje przyjmowane są przez Spółkę w dniach roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), w godzinach między 9.00 a 17.00.
  4. Zdarzenie, będące podstawą do złożenia reklamacji, należy zgłaszać niezwłocznie po ich ujawnieniu, lecz nie później niż w nieprzekraczalnym terminie trzech (3) miesięcy od wystąpienia zdarzenia.
  5. Terminy rozpatrywania spraw reklamacyjnych liczone są od dnia ich zgłoszenia do INIS. W przypadku zgłoszenia reklamacyjnego drogą listowną, bieg sprawy rozpoczyna się z chwilą doręczenia korespondencji do INIS.
  6. Treść reklamacji złożonej przez Wydawcę powinna obejmować:
    • Opisanie w sposób zwięzły stan sprawy;
    • Podanie danych adresowych i teleadresowych Wydawcy (jeśli są inne niż wskazane w Koncie Wydawcy);
    • Udokumentowanie przedmiotu reklamacji;
    • Wskazanie działań, których Wydawca oczekuje od Spółki.
  7. Przyjmuje się 30-dniowy termin rozpatrywania reklamacji. W sytuacji, gdy termin ten nie będzie możliwy w celu rozpatrzenia i rozwiązania reklamacji, Spółka wskaże inny, przewidywany termin jej rozpatrzenia, po uprzednim poinformowaniu o tym fakcie Wydawcy, który reklamację złożył.

§11.
Okres obowiązywania Umowy

  1. Umowa zawarta jest na czas nieokreślony.
  2. Każda ze stron ma prawo do rozwiązania i wypowiedzenia Umowy, z zachowaniem miesięcznego terminu, chyba, że istnieją inne wynikające z Regulaminu przesłanki pozwalające na skrócenie lub wydłużenie wymienionego w tym punkcie terminu.
  3. Umowa wygasa, gdy:
    • Wydawca, przez okres 6 miesięcy od momentu Rejestracji:
      • nie złożył żadnego wniosku, związanego z realizacją kampanii reklamowych dostępnych w Sieci lub nie został w tym okresie dopuszczony (zaakceptowany przez Spółkę) do realizacji kampanii reklamowej, lub
      • żaden Użytkownik nie podejmie żadnych czynności zmierzających do skorzystania, za pośrednictwem Wydawcy z oferowanych Produktów, lub
      • nie przysługuje mu żadne wynagrodzenie ustalone w oparciu o raporty, lub
      • nie wypracuje należnego wynagrodzenia w wysokości powyżej 50,00 złotych netto.
    • Przez okres 12 miesięcy, od miesiąca, w którym dana kampania reklamowa została udostępniona Wydawcy do rozliczenia, Wydawca nie podejmie żadnych czynności pozwalających na wypłatę zgromadzonych środków pieniężnych, wówczas Spółka zachowuje prawo do wstrzymania obowiązku wypłaty wynagrodzenia na rzecz Wydawcy za wspomniany okres - miesiąc rozliczeniowy, danej kampanii.
  4. Umowa wygasa w terminie 30 dni od bezskutecznego wezwania Wydawcy przez Spółkę dotyczącego aktualizacji danych, niezbędnych do realizacji zapisów Umowy i niniejszego Regulaminu, bądź dokonania zmian na stronach internetowych i innych narzędziach internetowych, mających charakter reklamowy, będących w posiadaniu Wydawcy.
  5. Umowa zostaje rozwiązana ze skutkiem natychmiastowym (czyli na dzień wysłania przez Spółkę oświadczenia dotyczącego rozwiązania Umowy), w przypadku, gdy Spółka stwierdzi, że Wydawca narusza zapisy Regulaminu, Umowy i/lub przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
  6. Wypowiedzenie Umowy ze strony Spółki może zostać przesłane na adres e-mail wskazany przez Wydawcę w trakcie rejestracji.
  7. Do dnia rozwiązania Umowy Wydawcy przysługuje prawo do Wynagrodzenia naliczonego na dzień rozwiązania Umowy, pod warunkiem naliczenia kwoty, nie niższej niż 50,00 złotych netto. W przypadku braku minimalnej kwoty do wypłaty Wynagrodzenia, kwota ta przepada na rzecz INIS i zostanie przeznaczona na poczet pokrycia kosztów operacyjnych, związanych z prowadzeniem i zamknięciem Konta Wydawcy.

§12.
Postanowienia Końcowe

  1. Spółka i Wydawca są zobowiązani do przestrzegania Regulaminu, treść Regulaminu jest dostępna w siedzibie Spółki oraz pod adresem https://system.inis360.com/.
  2. Spółka zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu w każdym czasie. O zmianach w Regulaminie Wydawcy zostaną poinformowani niezwłocznie drogą e-mail, na adres podany przez Wydawcę w trakcie Rejestracji. W wypadku, gdyby Wydawca nie akceptował zmienionego Regulaminu wówczas, w terminie 14 dni od otrzymania treści zmienionego Regulaminu, przysługuje mu prawo wypowiedzenia Umowy ze skutkiem natychmiastowym. W okresie 14-dni od otrzymania treści zmienionego Regulaminu Wydawcę obowiązuje Regulamin w poprzedniej wersji.
  3. Przyjmuje się, że wszelkie oświadczenia i informacje przesyłane przez Spółkę do Wydawcy, uważa się za doręczone skutecznie, za pośrednictwem i na adres poczty elektronicznej Wydawcy, wskazany w trakcie Rejestracji.
  4. Korespondencja Wydawcy, kierowana do Spółki wysłana na adres siedziby Spółki lub adres poczty elektronicznej cs@inis.pl uważana jest za skutecznie doręczoną.
  5. Dopuszcza się możliwość przesyłania informacji na adres korespondencyjny za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub kurierskiej.
  6. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem i Umową, mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz innych przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
  7. W przypadku wystąpienia sporów, wynikających z realizacji zapisów Umowy lub Regulaminu, strony zobowiązują się do dołożenia wszelkich starań, do rozwiązania go w sposób polubowny.
  8. W sytuacji nie rozstrzygnięcia sporów na drodze polubownej, w terminie trzydziestu (30) dni kalendarzowych od jego powstania sądem właściwym dla rozstrzygania sporów jest sąd właściwy miejscowo dla Spółki.
  9. Ilekroć mowa w Regulaminie o administratorze danych osobowych, przyjmuje się, że Spółka jest administratorem danych osobowych wyłącznie Wydawcy i użytkowników kont w Sieci. W pozostałym zakresie, to Wydawca przetwarza dane osobowe jako administrator, współadministrator lub procesor, na podstawie umowy o powierzenie danych osobowych zawartej z administratorem tych danych osobowych.
  10. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego ogłoszenia, tj. z dniem 16.09.2019r.

Opinie naszych klientów

Przeczytaj, co mówią o nas inni