kampanie reklamowe

Personalizacja e-maili to teraźniejszość, a personalizacja video? Jak można poprawić CTR naszych kampanii?

E-maile ze spersonalizowanym wideo mają zdecydowanie wyższą otwieralność (113,97%) w odniesieniu do tradycyjnego e-mailingu (49,53%). Statystyki pokazują, ze odbiorcy wracają do swoich skrzynek, by otworzyć wideo e-mail czy też przesłać/pokazać go znajomym. Zaprezentowanie w filmie informacji istotnych dla naszego klienta…

Komunikacja online w e-commerce

Komunikacja online, to jeden z najbardziej przydatnych aspektów dla prawie wszystkich aktywnych internautów, przy wyborze produktów i usług – takie dane prezentuje w najnowszym badaniu IAB Polska. Na koniec 2012 roku Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zrealizował wśród aktywnych…

Kampanie e-mailingowe do baz zewnętrznych

Korzyści płynące z poprawnie prowadzonego e-mail marketingu są dzisiaj powszechnie znane. Raport z badanie poczty elektronicznej przeprowadzonego w 2012r. przez SARE S.A. pokazuje, że osiem na dziesięć osób stwierdza wymierne efekty prowadzonych kampanii reklamowych do własnej bazy emailingowej. Wydatki na…

Programy reklamowe w systemie

Wraz z początkiem tygodnia uruchomiliśmy stałą ekspozycją programów dla Wydawców INIS. Od teraz każdy klient naszej sieci reklamowej będzie mógł samodzielnie decydować jaką kampanię reklamową chce zrealizować do bazy swoich odbiorców. Przygotowaliśmy kilka programów, lecz z każdym kolejnym tygodniem ich…