Teoria w praktyce

6 rzeczy, które każdy e-commerce powinien zrobić przed Black Friday

Żniwa w e-commerce już lada moment. Na przełomie listopada i grudnia cała branża internetowego handlu liczy na maksymalizację zysków, w związku z nagromadzeniem w krótkim odstępie czasu, wielu doskonałych okazji do podniesienia słupków sprzedaży. Zaczynając od Black Friday, przypadającego w…

Jak mierzyć wyniki kampanii online i jak ją optymalizować?

Narzędzia marketingu online pozwalają dziś zmierzyć niemal wszystko. To ogromna przewaga internetu nad tradycyjnymi kanałami przekazu. Jako marketer, wiesz dokładnie jaką wartość miał koszyk zakupowy konkretnego klienta, do którego udało Ci się dotrzeć z komunikatem. Dlatego też, powinieneś rozważać reklamę…

Kampanie e-mailingowe w czasach RODO

RODO rozpala do czerwoności głowy marketerów, prawników i administratorów baz danych. Jedni czekają na nie ze spokojem, inni rwą włosy z głowy, w obawie o drakońskie kary, jakie będą nakładane na niefrasobliwych przedsiębiorców zarządzających danymi niezgodnie z nowym ustawodawstwem. Czy…

7 kroków na udaną kampanię SEM

Marketing w wyszukiwarkach internetowych jest niezwykle rozległym tematem. Dziś postaram się przybliżyć jego podstawy, czyli to co powinniście zrobić w pierwszym kroku rozpoczynając przygodę z Adwordsem. Poniżej prezentuję siedem elementów, które stanowią punkt wyjścia do prowadzenia skutecznej kampanii SEM (Search…

7 inspiracji na Walentynkowe kampanie e-mailingowe

W działaniach marketingowych chodzi o wpływanie na emocje klienta. Nie ma lepszej okazji do tego niż zbliżające się Walentynki. To idealny moment, aby przemówić nie do rozumu klienta lecz do jego serca. Bez względu na to czy lubimy ten dzień…

Jakie dane mogę wyciągnąć z e-maila?

Najczęstszą i najszybszą odpowiedzią podczas spotkań z marketerami są: OR, CTR oraz w co klikają odbiorcy. Natomiast ta wiedza to dopiero wierzchołek góry lodowej, bo potencjał, jaki można wyciągnąć z e-maila jest dużo większy. Przykład? Pan Jan odbiera e-maile standardowo…

Rozmieszczenie ma znaczenie. Testy A/B w emailingach

Testy A/B w kreacjach emailingowych pozwalają na wprowadzanie czasem niewielkich zmian, które niosą ze sobą wielkie efekty. Czy takie elementy jak button call to action bądź układ kreacji, czyli grafiki i tekstu mają znaczenie? Oczywiście, że tak. Tym bardziej, że…

Raport: XIV edycja Badania Poczty SARE

W ubiegłym roku, Natalia Hatalska, autorka bloga Hatalska.com tak skomentowała wyniki Badania poczty SARE „widać, że przeżywamy renesans newsletterów…”. I tak rzeczywiście się dzieje. SARE właśnie opublikowało Raport XIV edycji Badania wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce, który potwierdził, że 90%…

Recepta na porzucone koszyki – cz. I email retargeting

Remarketing pomaga zwiększyć konwersję spośród osób, które odwiedzają twoją stronę www i były zainteresowane oferowanymi produktami, usługami lub porzuciły koszyk z towarami, które chciały kupić. Działania remarketingowe możemy podzielić na dwa, zgodnie z kanałami w jakich możemy prowadzić akcje, czyli…

Co łączy e-maila z SMSem? E-book we współpracy z SMSAPI

Jak pokazuje analiza Zenith Media, w 2017 roku aż 75% internautów będzie korzystać z sieci za pomocą smartfonów. Pokazuje to, że mobile jest trendem, który bardzo mocno wchodzi w branżę marketingową. Dlatego wpadliśmy na pomysł, że stworzymy e-booka, który zobrazuje…