Publikacje

Jak mierzyć wyniki kampanii online i jak ją optymalizować?

Narzędzia marketingu online pozwalają dziś zmierzyć niemal wszystko. To ogromna przewaga internetu nad tradycyjnymi kanałami przekazu. Jako marketer, wiesz dokładnie jaką wartość miał koszyk zakupowy konkretnego klienta, do którego udało Ci się dotrzeć z komunikatem. Dlatego też, powinieneś rozważać reklamę…

INIS w raporcie Interaktywnie.com – E-mail marketing 2018

E-mail marketing nie jest obecnie gorącym trendem w digital marketingu a standardem, z którego korzystają marketerzy. Pomimo, iż e-mail jest najstarszym kanałem jaki wykorzystywany jest w działaniach internetowych to jest skuteczny. Warunkiem jest nowe podejście do jego wykorzystania.   Nowe…

Jak odzyskać porzucony koszyk w e-commerce?

Według Baymard Institute, w trakcie zakupów online porzucanych jest aż 70% koszyków. Jedynie 3% użytkowników finalizuje zakupy podczas jednej wizyty w e-sklepie. 29% e-klientów kupuje pod wpływem impulsu. To wyzwania stojące przed każdym e-commerce managerem, właścicielem sklepu internetowego, czy osobą…

7 serwisów pomocnych w prowadzeniu e-commerce

W dzisiejszym artykule chcemy zaprezentować Wam siedem serwisów i narzędzi, których zastosowanie może pomóc rozwinąć się Waszemu sklepowi e-commerce. Jeżeli korzystacie z jednej z platform, które oferują gotowe rozwiązania – kompleksowo wdrażając i obsługując e-sklep, to wiele problemów spada z…

7 narzędzi marketera – cz. 3.

Cześć! Ponieważ poniedziałkową tradycją prezentujemy Wam wspaniałą siódemkę na siedem wspaniałych dni tygodnia, dziś postanowiliśmy wrócić na chwilę do cyklu „narzędzi” i wymienić te, które najbardziej usprawniają codzienną pracę marketera, copywritera, content menedżera, social media specjalisty, a nawet projektanta. Zapraszamy…

7 inspiracji na Walentynkowe kampanie e-mailingowe

W działaniach marketingowych chodzi o wpływanie na emocje klienta. Nie ma lepszej okazji do tego niż zbliżające się Walentynki. To idealny moment, aby przemówić nie do rozumu klienta lecz do jego serca. Bez względu na to czy lubimy ten dzień…

7 najlepszych reklam Super Bowl 52

Finał Wielkiej Gry 2018 przyniósł zwycięstwo Philadelphia Eagles nad New England Patriots, zaś w walce toczącej się o nieoficjalne trofeum The Best Commercial of Super Bowl 2018 zwycięzcą został Budweiser – niekwestionowany weteran reklam biorących udział w rozgrywkach. Mając świeżo…

7 inspirujących kampanii na Dzień Babci i Dziadka

W tym roku mijają 54 lata, od kiedy w Polsce zaczęto obchodzić Dzień Babci. Święto przypadające w kalendarzu na 21 stycznia, po którym obchodzimy Dzień Dziadka, to dobra okazja do przypomnienia sobie kilku konwencji reklamowych wykorzystujących motyw seniora w opowieści…

7 narzędzi marketera cz.2

Dziś pragniemy zaprezentować Wam drugą część poradnika narzędziowego dla marketerów na 2018 rok. Poprzedni wpis zawierał co prawda 8 narzędzi, ale od dziś zaczynamy prowadzić nowy cykl! Co poniedziałek, będziemy prezentować wspaniałą siódemkę na siedem wspaniałych dni tygodnia. Życzymy Wam…

Wywiad Marketer+ : Najważniejsze trendy w e-commerce w 2018 roku

Jesteśmy świadkami nieustannych zmian, nowe prawo, nowe technologie, nowe możliwości z zakresu obsługi klienta i tworzenia pozytywnych doświadczeń klientów. Jak te zmiany wpływają na branżę e-commerce? Na co każdy z e-sprzedawców powinien zwrócić uwagę w nadchodzącym roku? Jakie trendy będą…