E-mail Marketing

E-mail marketing

E-mail marketing zyskuje coraz większą liczbę zwolenników. Wielu marketerów przekonało się jak szybko, tanio i efektywnie pozyskać nowych i utrzymać dotychczasowych Klientów wykorzystując system emailingowy.

E-mail marketing jest postrzegany jako jeden z najlepszych kanałów marketingowych, będący idealnym narzędziem zwiększenia sprzedaży, przychodów i zyskowności firmy.

Dołącz do gronanaszych klientów


System E‑mailingowy

System INIS to profesjonalne narzędzie do e-mail marketingu, dzięki któremu wyślesz e-mailingi i  newslettery firmowe. Korzystanie ze wszystkich funkcjonalności jest proste i nie wymaga żadnych specjalnych umiejętności programistycznych.


Funkcjonalności

INIS posiada wiele przydatnych funkcji, które zoptymalizują Twoją komunikację e-mailingową. Dzięki nim zaoszczędzisz sporo czasu i zwiększysz efektywność swoich wysyłek.


Cennik

Cennik uzależniony jest tylko od ilości zgromadzonych adresów w bazie. Ilość wysłanych e-maili jest NIELIMITOWANA.

Wybierz odpowiedni dla Twoich potrzeb plan cenowy

Wybrano pakiet: do 500 adresów Opłata: 0zł/msc. Ilość wysyłek: 2000 Wybrano pakiet: do 500 adresów Opłata: 19zł/msc. Ilość wysyłek: Nielimitowana Wybrano pakiet: do 2.500 adresów Opłata: 39zł/msc. Ilość wysyłek: Nielimitowana Wybrano pakiet: do 5.000 adresów Opłata: 89zł/msc. Ilość wysyłek: Nielimitowana Wybrano pakiet: do 10.000 adresów Opłata: 139zł/msc. Ilość wysyłek: Nielimitowana Wybrano pakiet: do 25.000 adresów Opłata: 249zł/msc. Ilość wysyłek: Nielimitowana


Wysyłasz więcej?

Skontaktuj się z nami, przygotujemy dla Ciebie najlepszą ofertę na rynku! Przejdź do formularza kontaktowego

Odbierz dodatkowe 15% rabatu, wybierając plan roczny lub 10%, decydując się na plan półroczny.


Usługi dodatkowe

INIS to nie tylko system e-mailingowy. Nasi pracownicy stanowią zespół ekspertów w zakresie e-mail marketingu i reklamy internetowej - doradzą, zoptymalizują i zmaksymalizują efektywność działań Twojej firmy w Internecie.

Zobacz co możemy jeszcze dla Ciebie zrobić:


Baza wiedzy

To jedna z form marketingu bezpośredniego. Coraz więcej firm w swoich strategiach reklamowych stosuje e-mail marketing jako jeden z najskuteczniejszych środków pozyskiwania nowych i wiązania dotychczasowych klientów. E-mail marketing jest wyjątkowo efektywny, zarówno pod względem finansowym, jak i skuteczności w docieraniu do odbiorcy. Efektywność mailingu jest nieporównywalna z żadną inną formą marketingu: użytkownik systemu może dokładnie ustalić, jaka ilość e-maili dotarła do odbiorców, jaka ich część została otwarta oraz ilu adresatów kliknęło w link.
Wykorzystując e-mail marketing w bieżącej działalności przedsiębiorstwa czy organizacji, mamy możliwość prostej i – co najważniejsze – szybkiej komunikacji. Jest przydatny we wszystkich sytuacjach wymagających przekazania ważnej informacji dużej grupie osób w określonym czasie, np. w kampaniach reklamowych, w komunikacji z obecnymi klientami, przyszłymi klientami, partnerami, pracownikami, w prowadzeniu programów lojalnościowych. Spośród wielu zadań realizowanych przy wykorzystaniu systemu INIS, można wymienić takie jak:

 

  • informowanie o akcjach promocyjnych,
  • wysyłanie newsletterów, biuletynów informacyjnych,
  • informowanie o ważnych wydarzeniach w działalności firmy, np. zakup maszyn,
  • prowadzenie programów lojalnościowych/partnerskich,
  • wysyłanie życzeń urodzinowych, świątecznych.
Za pomocą newsletterów informujemy klientów o nowych produktach i usługach, które pojawiły się w ofercie. Przekazujemy wiadomości o promocjach i wyprzedażach. Nasze newslettery zawierają również inne – ważne dla klientów – informacje, jak choćby wskazówki dotyczące użytkowania wybranych produktów. Dzięki temu są doskonałym narzędziem sprzedaży i budowy lojalności konsumenckiej.
Co istotne, newslettery docierają do konsumentów nawet wtedy, gdy nie odwiedzają oni regularnie strony www. Znacząco obniżają koszty i usprawniają komunikację ze wszystkimi grupami odbiorców, skupionymi wokół firmy i marki: klientami, dziennikarzami, partnerami biznesowymi, inwestorami, pracownikami i użytkownikami serwisów internetowych.

Korzyści płynących z używania systemu INIS w celach e-mail marketingowych jest wiele. Firma korzystająca z systemu nie musi inwestować w dodatkowy specjalistyczny sprzęt komputerowy i jego serwis, ponieważ należy to do kompetencji usługodawcy. System oraz baza danych utrzymywane są na zabezpieczonych serwerach dostawcy, a użytkownik łączy się i korzysta z systemu za pośrednictwem Internetu z dowolnego miejsca na świecie.
Używanie systemu INIS pozwala na wyeliminowanie takich mankamentów, jak wysyłanie wiadomości, która w polu „Do” ma wpisane kilkadziesiąt różnych osób lub też „Undisclosed-recipients”. INIS stwarza możliwości zaprogramowania czasu wysyłki, wysyłania profesjonalnych wiadomości w formacie HTML.
System INIS pozwala kontrolować efekty poszczególnych wysyłek, a także śledzić tempo, w jakim przyrasta baza adresowa. System raportuje m.in. ilość otwartych maili z określeniem dokładnej daty i godziny otwarcia, skuteczność kampanii wyrażonej wskaźnikiem CTR, jak również ilość kliknięć w poszczególne linki. System oblicza także procent zwrotów oraz dokładnie je analizuje, informując o powodach niedostarczenia wiadomości.
Zbieranie nowych adresów dla celów e-mail marketingowych wiąże się często z wykorzystywaniem mechanizmu double opt-in. W przypadku stosowania tego mechanizmu, użytkownik, który chce się zapisać na listę adresową musi po pierwsze (single opt-in) wpisać swój adres na listę subskrypcji, a następnie potwierdzić zamieszczone w formularzu dane poprzez kliknięcie w link znajdujący się w mailu z prośbą o potwierdzenie danych (double opt-in). W momencie kiedy dane zostaną potwierdzone, osoba ta będzie mogła otrzymywać informacje, przeznaczone dla osób z tej listy wysyłkowej, na którą próbowała się zapisać.
Jeżeli chcemy zmienić hasło dostępu do konta, należy wejść w ustawienia podstawowe konta i w polu „Nowe hasło” oraz „Powtórz nowe hasło” należy wprowadzić nowe wartości i kliknąć przycisk „Zapisz”.”
Poprawne wprowadzenie parametrów nadawcy e-maila jest istotną czynnością w procesie planowania wysyłki mailingowej. Aby dobrze zdefiniować wszystkie pola, należy wiedzieć, co oznaczają odpowiednie rubryki:
Nadawca e-maila – to treść, która pojawi się w polu „Nadawca” w programie pocztowym adresata, do którego wysyłamy e-mail;
E-mail nadawcy – Adres e-mail, z którego subskrybent otrzyma wiadomość;
Ustawione „Reply-To” – pod ten adres subskrybent, wybierając w programie pocztowym opcję „Odpowiedz”, wyśle e-mail zwrotny na otrzymaną od Ciebie wiadomość;
Tytuł (subject) e-maila – to treść, która pojawi się w polu „Temat” w programie pocztowym adresata, do którego wysyłamy e-mail.

Kontakt

RYBNIK

Siedziba główna
INIS sp. z o.o.
44-200 Rybnik
ul. Kościelna 6
biuroinis.pl

WARSZAWA

Biuro handlowe w Warszawie
ul. Grzybowska 2/34

Formularz kontaktowy

Napisz do nas. Bardzo chętnie nawiążemy z Tobą kontakt.