E-mail Marketing

E-mail marketing

E-mail marketing zyskuje coraz większą liczbę zwolenników. Wielu marketerów przekonało się jak szybko, tanio i efektywnie pozyskać nowych i utrzymać dotychczasowych Klientów wykorzystując system emailingowy.

E-mail marketing jest postrzegany jako jeden z najlepszych kanałów marketingowych, będący idealnym narzędziem zwiększenia sprzedaży, przychodów i zyskowności firmy.

Dołącz do gronanaszych klientów


System E‑mailingowy

System INIS to profesjonalne narzędzie do e-mail marketingu, dzięki któremu wyślesz e-mailingi i  newslettery firmowe. Korzystanie ze wszystkich funkcjonalności jest proste i nie wymaga żadnych specjalnych umiejętności programistycznych.


Funkcjonalności

INIS posiada wiele przydatnych funkcji, które zoptymalizują Twoją komunikację e-mailingową. Dzięki nim zaoszczędzisz sporo czasu i zwiększysz efektywność swoich wysyłek.


Cennik

Cennik uzależniony jest tylko od ilości zgromadzonych adresów w bazie. Ilość wysłanych e-maili jest NIELIMITOWANA.

Wybierz odpowiedni dla Twoich potrzeb plan cenowy

Wybrano pakiet: do 500 adresów Opłata: 0zł/msc. Ilość wysyłek: 2000 Wybrano pakiet: do 500 adresów Opłata: 19zł/msc. Ilość wysyłek: Nielimitowana Wybrano pakiet: do 2.500 adresów Opłata: 39zł/msc. Ilość wysyłek: Nielimitowana Wybrano pakiet: do 5.000 adresów Opłata: 89zł/msc. Ilość wysyłek: Nielimitowana Wybrano pakiet: do 10.000 adresów Opłata: 139zł/msc. Ilość wysyłek: Nielimitowana Wybrano pakiet: do 25.000 adresów Opłata: 249zł/msc. Ilość wysyłek: Nielimitowana


Wysyłasz więcej?

Skontaktuj się z nami, przygotujemy dla Ciebie najlepszą ofertę na rynku! Przejdź do formularza kontaktowego

Odbierz dodatkowe 15% rabatu, wybierając plan roczny lub 10%, decydując się na plan półroczny.


Usługi dodatkowe

INIS to nie tylko system e-mailingowy. Nasi pracownicy stanowią zespół ekspertów w zakresie e-mail marketingu i reklamy internetowej - doradzą, zoptymalizują i zmaksymalizują efektywność działań Twojej firmy w Internecie.

Zobacz co możemy jeszcze dla Ciebie zrobić:


Baza wiedzy

To jedna z form marketingu bezpośredniego. Coraz więcej firm w swoich strategiach reklamowych stosuje e-mail marketing jako jeden z najskuteczniejszych środków pozyskiwania nowych i wiązania dotychczasowych klientów. E-mail marketing jest wyjątkowo efektywny, zarówno pod względem finansowym, jak i skuteczności w docieraniu do odbiorcy. Efektywność mailingu jest nieporównywalna z żadną inną formą marketingu: użytkownik systemu może dokładnie ustalić, jaka ilość e-maili dotarła do odbiorców, jaka ich część została otwarta oraz ilu adresatów kliknęło w link.
Wykorzystując e-mail marketing w bieżącej działalności przedsiębiorstwa czy organizacji, mamy możliwość prostej i – co najważniejsze – szybkiej komunikacji. Jest przydatny we wszystkich sytuacjach wymagających przekazania ważnej informacji dużej grupie osób w określonym czasie, np. w kampaniach reklamowych, w komunikacji z obecnymi klientami, przyszłymi klientami, partnerami, pracownikami, w prowadzeniu programów lojalnościowych. Spośród wielu zadań realizowanych przy wykorzystaniu systemu INIS, można wymienić takie jak:

 

  • informowanie o akcjach promocyjnych,
  • wysyłanie newsletterów, biuletynów informacyjnych,
  • informowanie o ważnych wydarzeniach w działalności firmy, np. zakup maszyn,
  • prowadzenie programów lojalnościowych/partnerskich,
  • wysyłanie życzeń urodzinowych, świątecznych.
Za pomocą newsletterów informujemy klientów o nowych produktach i usługach, które pojawiły się w ofercie. Przekazujemy wiadomości o promocjach i wyprzedażach. Nasze newslettery zawierają również inne – ważne dla klientów – informacje, jak choćby wskazówki dotyczące użytkowania wybranych produktów. Dzięki temu są doskonałym narzędziem sprzedaży i budowy lojalności konsumenckiej.
Co istotne, newslettery docierają do konsumentów nawet wtedy, gdy nie odwiedzają oni regularnie strony www. Znacząco obniżają koszty i usprawniają komunikację ze wszystkimi grupami odbiorców, skupionymi wokół firmy i marki: klientami, dziennikarzami, partnerami biznesowymi, inwestorami, pracownikami i użytkownikami serwisów internetowych.

Korzyści płynących z używania systemu INIS w celach e-mail marketingowych jest wiele. Firma korzystająca z systemu nie musi inwestować w dodatkowy specjalistyczny sprzęt komputerowy i jego serwis, ponieważ należy to do kompetencji usługodawcy. System oraz baza danych utrzymywane są na zabezpieczonych serwerach dostawcy, a użytkownik łączy się i korzysta z systemu za pośrednictwem Internetu z dowolnego miejsca na świecie.
Używanie systemu INIS pozwala na wyeliminowanie takich mankamentów, jak wysyłanie wiadomości, która w polu „Do” ma wpisane kilkadziesiąt różnych osób lub też „Undisclosed-recipients”. INIS stwarza możliwości zaprogramowania czasu wysyłki, wysyłania profesjonalnych wiadomości w formacie HTML.
System INIS pozwala kontrolować efekty poszczególnych wysyłek, a także śledzić tempo, w jakim przyrasta baza adresowa. System raportuje m.in. ilość otwartych maili z określeniem dokładnej daty i godziny otwarcia, skuteczność kampanii wyrażonej wskaźnikiem CTR, jak również ilość kliknięć w poszczególne linki. System oblicza także procent zwrotów oraz dokładnie je analizuje, informując o powodach niedostarczenia wiadomości.
Zbieranie nowych adresów dla celów e-mail marketingowych wiąże się często z wykorzystywaniem mechanizmu double opt-in. W przypadku stosowania tego mechanizmu, użytkownik, który chce się zapisać na listę adresową musi po pierwsze (single opt-in) wpisać swój adres na listę subskrypcji, a następnie potwierdzić zamieszczone w formularzu dane poprzez kliknięcie w link znajdujący się w mailu z prośbą o potwierdzenie danych (double opt-in). W momencie kiedy dane zostaną potwierdzone, osoba ta będzie mogła otrzymywać informacje, przeznaczone dla osób z tej listy wysyłkowej, na którą próbowała się zapisać.
Jeżeli chcemy zmienić hasło dostępu do konta, należy wejść w ustawienia podstawowe konta i w polu „Nowe hasło” oraz „Powtórz nowe hasło” należy wprowadzić nowe wartości i kliknąć przycisk „Zapisz”.”
Poprawne wprowadzenie parametrów nadawcy e-maila jest istotną czynnością w procesie planowania wysyłki mailingowej. Aby dobrze zdefiniować wszystkie pola, należy wiedzieć, co oznaczają odpowiednie rubryki:
Nadawca e-maila – to treść, która pojawi się w polu „Nadawca” w programie pocztowym adresata, do którego wysyłamy e-mail;
E-mail nadawcy – Adres e-mail, z którego subskrybent otrzyma wiadomość;
Ustawione „Reply-To” – pod ten adres subskrybent, wybierając w programie pocztowym opcję „Odpowiedz”, wyśle e-mail zwrotny na otrzymaną od Ciebie wiadomość;
Tytuł (subject) e-maila – to treść, która pojawi się w polu „Temat” w programie pocztowym adresata, do którego wysyłamy e-mail.

Kontakt

RYBNIK

Siedziba główna
INIS sp. z o.o.
44-200 Rybnik
ul. Kościelna 6
biuroinis.pl

WARSZAWA

Biuro handlowe w Warszawie
ul. Grzybowska 2/34

Formularz kontaktowy

Napisz do nas. Bardzo chętnie nawiążemy z Tobą kontakt.

Administratorem Państwa danych osobowych są INIS sp. z o.o. z siedzibą w Rybniku, przy ul. Raciborskiej 35a, NIP: 6423128785, e-mail: IOD@inis.pl.

Przetwarzanie danych osobowych odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) i Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz. U. 2018 poz. 1000),

Państwa dane będą przetwarzane w celu wskazanym przez Państwa w formularzu.

Macie Państwo możliwość dostępu do swoich danych, ich sprostowania oraz usunięcia, do przenoszenia danych, żądania ograniczenia ich przetwarzania oraz wycofania udzielonej zgody w każdym momencie, przy czym, cofnięcie uprzednio wyrażonej zgody nie wpłynie na legalność przetwarzania przed jej wycofaniem. Macie Państwo także prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Państwa dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na pytanie zadane w formularzu kontaktowym. Wyrażenie zgody jest dobrowolne jednakże niezbędne do realizacji celu, w którym zgoda została wyrażona.

Konsekwencją niewyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych brak możliwości odpowiedzenia na pytanie zadane za pomocą formularza

Dane nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych. Nie będzie stosowany wobec nich mechanizm automatycznego podejmowania decyzji w tym profilowania.

Odbiorcami moich danych osobowych mogą być:

  • dostawcy systemów informatycznych oraz usług IT;
  • podmioty świadczące na rzecz Administratorów usługi audytowe;
  • organy uprawnione do otrzymania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.

W celu uzyskania dodatkowych informacji lub realizacji wyżej wymienionych praw należy skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail IOD@inis.pl