Emailing targetowany behawioralnie

 inis_case_GHD

 

Celem firmy deweloperskiej było dotarcie do osób chcących kupić mieszkanie w Warszawie, poprzez dobór najbardziej zainteresowanych i zachęcenie do interakcji w krótkim okresie – odwiedzenie nieruchomości w dniach otwartych. Tak określone założenia były możliwe do zrealizowania dzięki targetowaniu behavioralnemu.

Grupę docelową identyfikowano na podstawie zachowań w internecie w obszarze tematyki związanej z nieruchomościami. Tym samym spośród kilkunastu baz mailingowych (970 000 adresów) wyselekcjonowano grupę 38 320 adresów, do których została zrealizowana wysyłka z zaproszeniem na dni otwarte w dniach od poniedziałku do piątku.

Wyniki kampanii były lepsze o ponad 300% w stosunku do tradycyjnego doboru grupy docelowej. Spośród 38 320 wysłanych e-maili ponad 7,6 tysiąca osób otwarło je, a prawie 1 200 osób kliknęło w zaproszenie. OR na poziomie 19,94% pokazuje bardzo dobry dobór grupy docelowej. Klikalność na poziomie 15,16% CTR również została osiągnięta grubo powyżej standardów.