BLOG

Tagowanie linków

Tagowanie linków

Geotargetowanie i geolokazliacja to nie jedyne nowości w ostatnim czasie w naszym systemie. Właśnie ukończyliśmy prace nad dwiema nowymi funkcjonalnościami w Inis - pierwszą z nich jest tagowanie linków.

Jeśli umieszczasz linki w swoich newsleterach, to od teraz nie powinieneś zapominać o ich tagowaniu, czyli przypisywaniu do konkretnego odnośnika kluczowych słów, po których będzie można określić preferencje subskrybentów. Sama czynność trwa zaledwie kilka chwil, a regularne tagowanie może w przyszłości istotnie wpłynąć na skuteczność kampanii mailingowych.

W edytorze tworzenia wiadomości, tuż pod wersją HTML, pojawiła się sekcja tagowania linków. Do wyboru jest 15 tagów głównych, uwzględniających najpopularniejsze i najczęściej spotykane targety w mailingach. Istnieje również możliwość używania tagów dodatkowych, stworzonych na własne potrzeby.

Pod listą tagów znajduje się lista linków znajdujących się w naszym e-mailu oraz miejsce na umieszczenie tagów. Do każdego linka można przypisać nieograniczoną liczbę tagów - każdy samodzielnie decyduje o tym, jaką kategorię przypisze do danego odnośnika. Wystarczy jedynie przeciągnąć myszką odpowiedni tag w miejsce odpowiadające konkretnemu odnośnikowi.

Przykładowo więc decydując się na konkurs, gdzie do wygrania jest nowy iPhone powinno się przypisać do linka tagi "konkursy/quizy" oraz "nowe technologie". Z kolei promując nową kolekcję dla kobiet w sklepie internetowym linki powinny być oznakowane tagami: "zakupy online" i "kobieta".

Tagi wykorzystane w zrealizowanych mailingach dostępne są w dziale Statystyki/Wysyłki. Są one posegregowane alfabetycznie, więc wystarczy kliknąć w interesującą nas literę (np. K w przypadku tagu "kobieta"), aby sprawdzić którzy subskrybenci klikali w link otagowany danym hasłem. Po wybraniu szukanego tagu można sprawdzić w ilu wysyłkach był wykorzystany, ile razy był kliknięty oraz jakie adresy dokonały tej czynności. Zarządzanie takimi rekordami jest pierwszą z czynności, które pozwolą na dalszą pracę w kierunku targetowania behawioralnego.

Pozostałe wpisy

które moga Cię zainteresować

Globalna wyszukiwarka i widok sprzedażowy. Aktualizacja systemu #4

Wprowadziliśmy nowe udoskonalenia do systemu, tym razem przedstawiamy: Globalną wyszukiwarkę, Widok sprzedażowy i raporty CSV, Nowe powiadomienia: powód nieważności, zaakceptowana kreacja oraz Nowy zakres statystyk "Pełny zakres".

Widok faktur i nowe powiadomienia. Aktualizacja systemu #3

Mamy dla Was naprawdę świetną wiadomość. Zredefiniowaliśmy sposób wyświetlania i zarządzania fakturami w systemie INIS oraz dodaliśmy nowe powiadomienia w panelu wydawcy! 

Aktualizacja panelu Wydawcy #2 Statystyki zbiorcze

Statystyki zbiorcze są już dostępne w Waszych panelach! Na podstawie Waszych uwag przygotowaliśmy widok, mamy nadzieję, spełniający wszystkie oczekiwania. W statystykach zbiorczych znajdziecie...

Opinie naszych klientów

Przeczytaj, co mówią o nas inni

BLOG
fb
ln
yt